Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1524
Jeg har mye trøbbel med at internett kutter på grunn av flere bruker samme kanaler som meg på netttet. Legger ved to bilder. Nettet mitt heter "Luke" og "Luke 5Ghz"

Hvilken kanal burde jeg velge?
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Er du sikker på at det er problemet, det er hverken mange på samme kanaler eller et kjent problem at "internett kutter", det blir stort sett bare tregere når det er mye støy å ta forbehold om.

Kanalvalgene dine så ut til å være så optimal du kan få de.
Trådstarter
49 3
Sitat av Deezire Vis innlegg
Er du sikker på at det er problemet, det er hverken mange på samme kanaler eller et kjent problem at "internett kutter", det blir stort sett bare tregere når det er mye støy å ta forbehold om.

Kanalvalgene dine så ut til å være så optimal du kan få de.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg får ikke logget inn på ruteren når "internett kutter" wifi signalene blir borte også kommer de tilbake. Vet ikke hva det kan skyldes.
hvis hele WLAN'et ditt forsvinner tidvis, er kanskje ikke Accesspunktet ditt helt friskt
Trådstarter
49 3
Sitat av Entima Vis innlegg
hvis hele WLAN'et ditt forsvinner tidvis, er kanskje ikke Accesspunktet ditt helt friskt
Vis hele sitatet...
Hvordan kan man fikse dette problemet?
Du bytter wlanrouter/accesspunkt.

kanskje prøv og lån deg et annet først, for og se om det løser noe av problemet ditt, før du bruker penger på et nytt
Overskuddsmateriell
Første forsøk kan være å oppdatere firmware, det koster i allefall ikke noe å prøve