Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2287
Hei, hva slags roids vil være mest effektivt om man bare skal kjøre en cycle på 4-6uker?
vil det vises når man er på ruskontrakt(innsendingsprøve) hos legen for rusmidler som amf,ritalin,meth,cola, osv?
Orale steroider som Dianabol, Anadrol, Turinabol, Winstrol anavar, oljer med propionate ester som frontloades, alt ettersom hva målet ditt er.
Korte cycles er utrolig undervurdert. Man eksploderer med gains, får mindre bivirkninger og kommer seg raskere etter endt kur.

Om steroidene vil vises hos legen antar jeg avhenger av om det krysses av for sjekk. Det vil bli avslørt fort om dette er tilfelle og prøvene tas imens du har aktive metabolitter i blodet eller urinen. Greia med orale steroider og kjappe estere er at nivåene bygges fort opp i blodet og frafaller like fort. Det vil si at sjansene for å bli tatt er så små du kan få dem.
du mener det kan kjøres Dianabol uten testo da? hvis jeg kjører 4 uker og slutter, vil jeg kunne holde på 6-packen jeg får? har rask forbrenning og har 4-pack nå.. ønsker å ha litt større armer etter kuren
Hvem har sagt du får six-pack av steroider, eller større armer for den saks skyld?
Hvis jeg forstår deg rett hva mål angår er ikke Dianabol din greie.
Du kan jo begynne med å fortelle om alder, treningshistorikk, mål og diett så kan jeg foreslå noe som duger.
20år, 6mnd med trening. trener 4 ganger i uken (rygg,mage,chest,bicep/tricep,bein,skulder). spiser variert og oftest sunt. målet er å se bra ut, med litt raskere framgang kanskje :P
mente ikke at jeg skulle få bra mage med å bare ta steroider hehe, trener jo magen
Sitat av Pelvicpresidens Vis innlegg
20år, 6mnd med trening. trener 4 ganger i uken (rygg,mage,chest,bicep/tricep,bein,skulder). spiser variert og oftest sunt. målet er å se bra ut, med litt raskere framgang kanskje :P
mente ikke at jeg skulle få bra mage med å bare ta steroider hehe, trener jo magen
Vis hele sitatet...
Mitt råd: hold deg unna
Sitat av Pelvicpresidens Vis innlegg
20år, 6mnd med trening. trener 4 ganger i uken (rygg,mage,chest,bicep/tricep,bein,skulder). spiser variert og oftest sunt. målet er å se bra ut, med litt raskere framgang kanskje :P
mente ikke at jeg skulle få bra mage med å bare ta steroider hehe, trener jo magen
Vis hele sitatet...
Som GodMorgenJuice skriver er mitt råd er det samme som alltid - hver gang det er smågutter med store drømmer; dropp det. Du finner ikke selvtillit eller dametekke i en krukke med steroider. Ikke den six-packen du leter etter heller.

Du har trent i 6mnd som 20 åring, det vil si at du har 3 år med newbgains foran deg, som allerede holder en takt som om du skulle gått på steroider.
Om man mener alvor bør man trene rent i 10+ år med målrettet god trening og grisepeil på kosthold før man begynner på steroider.
Du avslører din uvitenhet i alt du skriver. Du får ikke six-pack av å trene magen. Six-packen er der allerede - du må på diett og gå ned i fettprosent.

Men min erfaring tilsier at du/dere allerede har bestemt dere og at jeg derfor heller kan prøve å veilede dere, så dere ikke driter dere ut.
Mitt råd forblir det samme, men om du absolutt MÅ bukke under for presset du utsetter deg selv for vil jeg foreslå at du starter rolig med 30 - 50mg Turinabol / dagen eller 30mg Anavar / dagen i 4 uker og krysser fingrene for at du ikke gjør noe dumt i løpet av måneden.
Så om denne six-packen er så viktig bør du sette opp og følge en diett, samt trene noe cardio.
Vil man behøve pct etter en mnd turinabol?
Styr unna anadrol for alt i verden, verste apedopet som fort fucker opp psyken din permanent
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Vil man behøve pct etter en mnd turinabol?
Vis hele sitatet...
På en kur på 4-6 uker? nei. Er det smart? ja.
Sist endret av DrPerception; 1. januar 2019 kl. 06:46.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du på rusprøver, nei, det testes ikke for. AAS prøve (androgene ana steroider) koster 4-5 ganger så mye som en rusprøve så det må antidoping norge eller politiet pålegge. Har pisset på rusprøver selv fullt med steroider i kroppen.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste alle postene nå og forrige var etter kun lest første post. Du bør trene hvertfall 2 år til og da er du 22. Er litt i tidligste laget å begynne når du er 20, min personlige mening og jo, du må kjøre testo supplativt, hvertfall med juice, for anabole steroider senker testosteronnivået ditt. Hilsen en boler på trenbolone (sterkeste roiden du får)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av freebird Vis innlegg
Styr unna anadrol for alt i verden, verste apedopet som fort fucker opp psyken din permanent
Vis hele sitatet...
Deg om det.

For meg er anadrol er kjempedop. Bra kickstarter, heftige styrkegains osv. For meg gir meg anadrol bra resultater iforhold til bivirkninger.

Folk som blir ustabile på bol, er gjerne ikke helt bra i hode før de starter heller. Halotestin og Trenbolon er kanskje to unntak.