Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1182
Har brukt dette en stund gikk mye opp og ned med 100-200mg med de blå mens jeg bodde i utlandet 3 mnd. Har nesten fått samme døgndoser av fastlege her. har kommet ned på 50mg dagen nå. Men tenkte jeg skulle feire fremgangen med en real dose nå. Så kjørte på med 85 mg + 1 dl sprit 40%. Kroppsvekt 90 kg.

Problemet er det ikke kommer en liten buzz engang. Ikke sløv tale har inntrådt engang. Klarer ikke finne en liten "trykkleif" engang. 1 time siden inntak.

Blir man så inni helvettes immun mot benzos så lenge, hadde det hatt for seg å kjørt på med 50 mg til eller no??
Sist endret av mrmrmr; 8. august 2018 kl. 11:54. Grunn: leif
Min erfaring er at benzo-toleranse stiger fort, som er velkjent, men også det at den blir helt resetta for min del men da etter et par måneder (helt uten bruk). Måten jeg (mis)brukte benzoer før bærte preg av binging. Jeg brukte det med lange mellomrom men når jeg ført gjorde det så dyttet jeg i meg til jeg ikke kunne 2+2. Rart at jeg i det hele tatt kunne åpne dører synst jeg. Ved en anledning så hadde jeg 10 stk. diazepam igjen etter 50 stk. jeg skulle bruke. Disse 10 stk fant jeg igjen over en uke senere. Tok alle 10 og de var akkuratt nok for en grei effekt (når toleransen min er null så tar jeg 50 mg som standard for å kjenne det). Så her har vi det demonstrert, at man gjerne til og med 1 uke etter Heavy benzo-bruk så var toleransen på det dobbelte, bare for å bekrefte at man blir immun en god stund, slik jeg selv fikk demonstrert. Noter også at den ene uka var pause helt uten benzo i det hele tatt, du har i mellomtida faktisk tatt 50mg sant? daglig? Regn med å ha hestetoleranse en stund i hvertfall!
Sist endret av Deagleflyndre; 8. august 2018 kl. 19:14.
Med benzo opplever jeg ofte at en redosering ikke gir meg mer effekt enn hva jeg allerede sitter på. Så sant du ikke tar trippeler dine normale doser.
Prøv heller og røyk en joint eller ta et par ekstra øl.

50mg til vil nok gjøre at du merker noe, men langt ifra hva du forventer.
Trådstarter
26 0
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Med benzo opplever jeg ofte at en redosering ikke gir meg mer effekt enn hva jeg allerede sitter på. Så sant du ikke tar trippeler dine normale doser.
Prøv heller og røyk en joint eller ta et par ekstra øl.

50mg til vil nok gjøre at du merker noe, men langt ifra hva du forventer.
Vis hele sitatet...
funnet frem 100 mg til + liten flske fireball, skal vi se om man ikke får tnt under!

nei er vel som sin 1. orgasme, dene følelesen kommer aldri igjen

Noen som forresten vet hvor godt det blir tatt opp man tygger de, liker smaken, i alle fall på valium. Håper på en fin kveld, skal se tv-serien Dag hvor han har sine blå på slike FEZ godteridispensere.
Sist endret av mrmrmr; 8. august 2018 kl. 19:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kommer en smule raskere når du tygger de, eller lite forskjell.
Sist endret av Viking85; 8. august 2018 kl. 19:52.
Trådstarter
26 0
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Kommer en smule raskere når du tygger de, eller lite forskjell.
Vis hele sitatet...
Ok, spiller liten rolle mao.

Skal prøve gi en beskjed her inne hvordan det har gått. Kjører på med 1200 mg koffein nå, før moroa starter.
Diazepam smaker dritt når du tygger de.
Trådstarter
26 0
Sitat av Cloor Vis innlegg
Diazepam smaker dritt når du tygger de.
Vis hele sitatet...
Synes de er kjempe, smaken som baken da Paracet da snakker vi! Knaskje stesolid,
valium etc. smaker litt forskjellig pga. sammensetning,

Kjempe lege i alle fall! 1 boks paralgin forte, 125mg valium og 100 seroquel første gangen.

Ingen annen virkning ennå en at jeg blir en smule mer beruset en vanlig, eller moderat mer. 8 cl fireball. fyrer 30 mg til. så får vi se.

Kan rapportere om null buzz fra diaezepamen, alkoen overdøver det meste.
Sist endret av mrmrmr; 8. august 2018 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skulle tatt alt i en dose. Jeg spiser ofte 4-6mg xanax, men 2mg holder mot angsten. Skal jeg ha rus av dette må jeg blande inn opiater/alkohol/Lyrica og så slenge i meg litt mer en vanlig. Har gitt opp å ruse meg på benzo, tar heller opiater og bruker litt benzo som booster. Helt klart en farlig kombinasjon, men kjenner toleransen min ganske godt så det blir litt tryggere en om jeg skulle anbefalt deg 20-40mg oxy og en håndfull diazepam.

Regner med du vil bli sløv og apatisk? Hva med å begynne med seroquel, så kaste i deg diazepamen når du kjenner du allerede begynner å bli sløv?
Når toleransen stiger får man omtrent null rus. Hvis man ikke krysspotenserer det med andre substanser.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan skrive under på at når kroppen er vant til større doser får du null rus av det. Kun en mer angstdempende/beroligende effekt.
Skal du søke rus på benzo må du nok prøve deg på Midazolam eller noe.
Trådstarter
26 0
Sitat av Hater Vis innlegg
Skulle tatt alt i en dose. Jeg spiser ofte 4-6mg xanax, men 2mg holder mot angsten. Skal jeg ha rus av dette må jeg blande inn opiater/alkohol/Lyrica og så slenge i meg litt mer en vanlig. Har gitt opp å ruse meg på benzo, tar heller opiater og bruker litt benzo som booster. Helt klart en farlig kombinasjon, men kjenner toleransen min ganske godt så det blir litt tryggere en om jeg skulle anbefalt deg 20-40mg oxy og en håndfull diazepam.

Regner med du vil bli sløv og apatisk? Hva med å begynne med seroquel, så kaste i deg diazepamen når du kjenner du allerede begynner å bli sløv?
Vis hele sitatet...
Det som ble resultatet! Hev i meg en god dose keoffein piller og. Ble ike ruset men sykt avslappet. Artig var at jehovas vitne kom på døra, trodde først det var onkel p. Men sitter bare og lurer på hva jeg sa til dem for det er helt blankt^^

Men ja, opiater gjør susen, men vil spare dem boksen lengst mulig siden jeg vet den hjelper mot det meste!

Tror jeg skal ligge lavt ang. reseptforespørsler, siden legen var så medgjørlig som han var, blir vel røyking en mnds tid tenker jeg.

Sitat av Hater Vis innlegg
Skulle tatt alt i en dose. Jeg spiser ofte 4-6mg xanax, men 2mg holder mot angsten. Skal jeg ha rus av dette må jeg blande inn opiater/alkohol/Lyrica og så slenge i meg litt mer en vanlig. Har gitt opp å ruse meg på benzo, tar heller opiater og bruker litt benzo som booster. Helt klart en farlig kombinasjon, men kjenner toleransen min ganske godt så det blir litt tryggere en om jeg skulle anbefalt deg 20-40mg oxy og en håndfull diazepam.

Regner med du vil bli sløv og apatisk? Hva med å begynne med seroquel, så kaste i deg diazepamen når du kjenner du allerede begynner å bli sløv?
Vis hele sitatet...
Notert.
Sist endret av mrmrmr; 9. august 2018 kl. 16:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.