Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1530
Her er historien min i sesjon 2:

Av høy motivasjon, ble jeg møtt med nederlag den dagen jeg tok ses. 2.

Jeg scoret topp på hørsel, syn og (5/9 på teoritesten) <-- nok til FSK/annen militær stilling.

Hva som ikke fikk meg videre var at jeg jogget kun 9:00 ut av 9:30 minutter på tredemøllen, klarte ikke en pull-UP og at jeg var litt småfrekk på en offiser.

Her er hvordan det foregikk: Jeg forstod ikke hva grunnen til at vi skulle ha nære kontakter registrert på arket; hun formidlet seg dårlig, og fikk forklart det til slutt; da svarte jeg sarkastisk at jeg forstod det.. Nå, dette er ganske mild type sarkasme.

Det gikk seg slik at jeg kontaktet Kjevik ved telefon; 5 offiserer snakket sammen om jeg får en ny sjanse, men det fikk jeg ikke.

Er det i det hele tatt håp for meg å bli med igjen? JEG VAR SÅ MOTIVERT...

Hva med å søke ny utdannelse, etc???

Gjerne flytt tråden dersom det er nødvendig...
Sist endret av Viking_18; 28. mars 2018 kl. 21:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du var "SÅ MOTIVERT" men møtte opp i helt håpløst elendig form?
Hvorfor skal de velge en som ikke gidder å trene i det hele tatt fremfor folk som består testene?

Hvis de ikke har endret opptakskravene til befalsudanning er det kanskje en mulighet, men der vil kravene være enda høyere.
Middels i initiativ, middels i utførelse. Synd, trist, leit. Finn på noe annet heller, er da ikke verdens undergang selv om det kanskje virket gøy akkurat nå.
OT, men hva gjør at du ønsker deg inn i militæret? Hvor gammel er du? Fremmedlegionen er et alternativ, hadde to kompiser som dro ned dit selv - han ene sendt hjem før evalueringen omtrent var startet, han andre kom hjem etter ca et halvt år, uten å ha vært i strid eller å ha fullført treningen. Så det er ikke bare bare.