Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2612
Aller helst vil jeg skaffe meg en jeg kan bruke til både brunsaker og grønnsaker, men det viktigste er at den er god og effektiv når det kommer til brunsaker...siden det er stort sett det jeg har tilgang på.

Setter stor pris på tips og erfaringer!
Har prøvd Volcano til både brunt og grønt og denne har fungert som en sjarm, men det er en kvalitetsvape - Og kvalitet koster.
Pilt's Avatar
Trådstarter
Takker


Ti bokstaver...
Jeg kjøpte en g-pen, den for rundt 1000lappen tror jeg det var. Har hatt den i et halvt år nå, og den fungere fortsatt supert
Er det portable du ser etter? Har en "E-njoint 3 in 1" vaporizer som den hetter, fungerer utmerket! eneste problemet er batterilevetiden på den, viss jeg bruker den aktiv uten å slå den av så går batteri tomt etter cirka 20-30 minutt, men du kan bruke den mens du lader såklart

her har du en youtube video av den https://www.youtube.com/watch?v=vm3lJdPaYOs

Lykke til! :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pilt's Avatar
Trådstarter
Ok, så jeg endte opp med en DaVinci, siden den var mye nevnt. Men jeg finner ikke en guide noe sted hvordan man faktisk går fram. Fyren i support-chaten var fullstendig ubrukelig, og ville ikke si noe om ulovlige substanser.

Er det noen her som kan forklare meg steg for steg hvordan man vaper vanlig hasj i den? Har akkurat fått den, og vil ikke risikere å ødelegge den ved å gjøre noe feil. Så langt vet jeg ikke engang om jeg skal bruke oljekannen, eller den vanlige risten.

Hjelp!

Det er snakk om denne her:

http://torontovaporizer.ca/fr/media/catalog/product/cache/3/image/265x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/a/davinci-vaporizer-front-base.jpg
Sist endret av Pilt; 30. august 2017 kl. 02:24.
Sitat av Pilt Vis innlegg
Ok, så jeg endte opp med en DaVinci, siden den var mye nevnt. Men jeg finner ikke en guide noe sted hvordan man faktisk går fram. Fyren i support-chaten var fullstendig ubrukelig, og ville ikke si noe om ulovlige substanser.

Er det noen her som kan forklare meg steg for steg hvordan man vaper vanlig hasj i den? Har akkurat fått den, og vil ikke risikere å ødelegge den ved å gjøre noe feil. Så langt vet jeg ikke engang om jeg skal bruke oljekannen, eller den vanlige risten.

Hjelp!

Det er snakk om denne her:

http://torontovaporizer.ca/fr/media/catalog/product/cache/3/image/265x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/a/davinci-vaporizer-front-base.jpg
Vis hele sitatet...
er det hull i bunnen av oljekannen? da tenker jeg små hull som kansje 2-4 små hull med rist under der igjen? eller er den helt tett i bunnen å rundt?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må vel bare prøve deg frem. Det kan være lurt å ikke ta all tredjehåndsinfoen fra første Google-side for god fisk...