Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2882
Hei.
Det går mye i radio på jobben da jeg jobber på byggeplass.
Men må si meg drittlei av det samme over og over igjen.
Det gjelder jo mest musikken. Men trenger noe mer innholdsrikt.

Noen som kan anbefale noen kanaler der det ikke bare går musikk om og om igjen? Men diverse innslag osv?
Jeg liker og høre på misjonen og radioresepsjonen

Hva slags kanaler hører dere på?
Eller er det helt slutt på radio..
gjerne diskuter!

Kan gjerne flytte tråden hvis den er feilplassert.
Sist endret av vidarlo; 30. mars 2017 kl. 18:02. Grunn: fjerna feit tekst på heile innlegget.
Hvis du vil ha en norsk radiokanal med litt dybde, så er vel NRK Alltid nyheter og NRK P2 tingen. Hvis du vil ha musikk, hva med NRK Alltid klassisk?
Trådstarter
32 1
NRK blir litt pappa kanal mener jeg.
Men ute etter litt mer alla misjonen osv. Som også er morsomt og høre på!
Gjelder og få dagen til og gå haha.
Jeg veksler mellom P1, P2 og NRK Alltid nyheter. Har likt lønsj på P1, men det er jo slutt nå.

Du kan jo satse på podcast, da.
Anbefaler deg å finne ut hvilke programmer som du liker og så skifte kanal etter det. Jeg blir gal av musikken som spilles når jeg hører mye på radio så jeg ender som oftest opp på P2 når jeg skal ha programmer med godt innhold.

Sett deg inn i podkastverdenen. Der er det uendelig med godt innhold i alle sjangre.
Hvis du får inn studentradioen i Oslo, Radio Nova, er det å anbefale. Gode varierte programmer om alt fra utenrikspolitikk til reggae, hip hop, humor, satire, kultur..Det meste egentlig. Og så er det litt løsere i snippen enn NRK. I tillegg er musikken litt mer undergrunn enn på andre kanaler, så mindre sjanse for å høre den samme låta om og om igjen.

Studentradioene i Trondheim, Bergen osv er sikkert også omtrent like bra, men det kan jeg ikke uttale meg om
Trådstarter
32 1
podcast må jeg vel laste ned?
Skal prøve meg på litt Radio Nova i morgen!
Takk for svar!
P10 Country. Er både på nett og på DAB