Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 9621
https://www.facebook.com/cinemareligionyeah

Cinema religion is a newly developed religion. When you die, your spirit or whatever goes to another univers. You are gonna be totally alone, sitting in the most comfortable place in the univers. When you get there, it will pop up a big screen in front of you. It will play you`re hole life, and you have to see it all. While you are here, you can also make the univers as you like it. "I want a burger, a milkshake and maybe a joint" *POFF* and its there. Pretty chill right? After this painfully awkward movie has been displayed in third person perspective, you are free to do anything you like in you`re own univers. You can even merge with other people you like (if their dead), and everything is just chill.

Peace out. No signing fee to join this religion. Or wishfullthinking-religion.

Hvis dere vil være med så kan dere få være med, og hvis dere ikke liker meg så tar jeg gjerne imot litt harde kommentarer
Sitat av coockiemonster Vis innlegg
Hvis dere vil være med så kan dere få være med, og hvis dere ikke liker meg så tar jeg gjerne imot litt harde kommentarer
Vis hele sitatet...
Om du vil bli tatt seriøst så må du ihvertfall skrive riktig engelsk. *your ikke "you're" begge stedene.
Sats på å få noen norske medlemmer før du satser på verdensdømme
God tanke, men uvittig utførelse.
*if they're dead, ikke "if their".
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Høres virkelig mest ut som troll enn en seriøs religion.
universe* universe* universe*
Takk for tilbakemelding karer/fruer. Jeg er ikke helt "fluent" på engelsk enda, dessverre. Det ordner seg nok
Et spørsmål:

Hvorfor lager du en religion?
Fordi jeg ikke liker noen av de andre spesielt mye, full respekt, men jeg liker det ikke i noen spesiell grad.
Sitat av coockiemonster Vis innlegg
Fordi jeg ikke liker noen av de andre spesielt mye, full respekt, men jeg liker det ikke i noen spesiell grad.
Vis hele sitatet...
Basically vil du ha noe ala Matrix, der de kan kjøre programmer og hva de vil. Det hvite rommet.
Sitat av coockiemonster Vis innlegg
When you die, your spirit or whatever
Vis hele sitatet...
Solgt.




[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av Xernox Vis innlegg
Basically vil du ha noe ala Matrix, der de kan kjøre programmer og hva de vil. Det hvite rommet.
Vis hele sitatet...
Ja noe lignende
Har du tenkt å skrive en "bibel"? Jeg finner religion interessant, men kunne nok aldri trodd selv. Er det mer enn den lille teksten i OP i religionen din?


Edit: Forøvrig; skriv norsk om du skal skrive en bibel, jeg har prøvd å skrive tekster på engelsk, det "flyter" liksom ikke helt.
Sist endret av droppboks; 9. desember 2013 kl. 15:02.
When you die, you cease to exist.

fin.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Tror du på dette selv?
Sitat av coockiemonster Vis innlegg
Fordi jeg ikke liker noen av de andre spesielt mye, full respekt, men jeg liker det ikke i noen spesiell grad.
Vis hele sitatet...
Tror du på din egen religion?
Høres litt trist ut imo. Hvem vil vel tilbringe een evighet alene? Viss man tar bort den faktoren om å dele kropp med personer, som også høres slitsomt ut og blir jo som den første Harry Potter boken, der Voldemort er bakhodet til han nervøse turban duden som jeg ikke husker navnet på.
Tror du virkelig dette kommer til å skje når du dør?
Ser ikke vitsen med dette. Det virker ikke som du tror på din egen religion, og ved å preke for noe du åpenbart ikke tror på er det slett ikke lett å verve nye medlemmer.

Prøv litt hardere neste gang.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Høres litt trist ut imo. Hvem vil vel tilbringe een evighet alene? Viss man tar bort den faktoren om å dele kropp med personer, som også høres slitsomt ut og blir jo som den første Harry Potter boken, der Voldemort er bakhodet til han nervøse turban duden som jeg ikke husker navnet på.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke snakk om en evighet alene. Det ble skrevet at etter du hadde sett ditt eget liv i ensomhet, men komfortabel, var du fri til å gjøre hva du ville. Med andre ord, ikke være ensom om det er det du vil

Jeg ser på det som en veldig behagelig ting. Man kan sitte i fred og ro mens man reflekterer over hvordan livet var, og har evigheten foran seg til å rette opp i det man så i ensomheten.

KP til TS, for øyeblikket virker det som en flott, men samtidig for lat religion.
Man må nesten slite og ofre for å være religiøs? Jeg vet ikke
Kan du si hvor du har fått weeden din? Virker som noe heftige saker.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Kan du si hvor du har fått weeden din? Virker som noe heftige saker.
Vis hele sitatet...
Tror ikke man kan skylde dette på weed. Her er det andre medikamenter inne i bildet. Eller eventuelt mangel på disse.

Spørsmål til TS: Hvorfor i all verden føler du behovet for å ha en religion om du ikke tror på noe? Det er veldig tydelig at du ikke tror på dette selv, så hvordan forventer du å få noe som helst gjennomslag what so ever?
Bra initiativ! Hvis folk absolutt skal tro på noe så er dette et mye bedre alternativ enn de fleste eksisterende religioner. Buddhismen er det eneste unntaket jeg kommer på i farta.

Dersom du klarer å konvertere noen troende over til dette har du min støtte hvertfall
Sitat av Hygge Vis innlegg
Tror ikke man kan skylde dette på weed
Spørsmål til TS: Hvorfor i all verden føler du behovet for å ha en religion om du ikke tror på noe? Det er veldig tydelig at du ikke tror på dette selv, så hvordan forventer du å få noe som helst gjennomslag what so ever?
Vis hele sitatet...
Hvorfor må han tro på dette? Må religion være noe man tror på? Kan det ikke også være noe man vil tro på?
Personlig liker jeg ikke navnet "Cinema religion".
- Hvilken religion trur du på? Kristendommen?
- Nei, Jeg trur på kino.
- Trur du vi bør invistere i kino aksjer?
- Nei, det er en religion der man som tror og ønsker at man bli gjenfødt bare for å se vårt jævelige liv i reprise, på lerret vell og merke. Men før det, må vi se en del reklame som varer ca. 1/4 del av filmen. Du har sikkert spist og røyket opp alt du kunne drømme om bare igjennom reklamen.

Beklager, er litt overtrøtt.
Må vi begynne å brenne kinoer i stedet for kirker nå?
Tro på dere selv istedet for å tro på allverdens bullshit, du vet jo ikke hva du skal tro før du blir gal av det....
Sitat av coockiemonster Vis innlegg

Cinema religion is a newly developed religion. When you die, your spirit or whatever goes to another univers. You are gonna be totally alone, sitting in the most comfortable place in the univers. When you get there, it will pop up a big screen in front of you. It will play you`re hole life, and you have to see it all. While you are here, you can also make the univers as you like it..
Vis hele sitatet...
Jeg foreslår at du dropper hele religionen og heller kjøper deg en Oculus Rift.
http://www.oculusvr.com/
heisann jeg blir med
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Kan det ikke også være noe man vil tro på?
Vis hele sitatet...
Ikke i mitt tilfelle i hvertfall. Selvfølgelig vil jeg tro på en del religioner.
Selfølgelig vil jeg tro at (feks) pappa kommer til himmelen når han dør og blir stolt når han ser på meg, men jeg tror ikke at det skjer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg hadde helt glemt denne tråden. Jeg har gått rundt å pitchet denne ideen til mange på fylla typ, og det har blitt kule samtaler ut av det. Ser det er noen her som er utrolig flinke til å tenke seg om før de skriver, og det er fint. Feks, at det bare KANSKJE er meg som vil tro på det, men selvfølgelig ikke gjør det. Fordi det høres bedre ut enn alt annet ikkesant? Jeg tror på noe større, men jeg har ingen religion. "Trust the ones who seek truth, not those who have found it". Så nei jeg tror ikke på dette, jeg leker med tanken fordi når jeg dør så er det ingen av dere som kan fortelle meg hvor jeg havner.

peace out people
Sitat av Mofse Vis innlegg
Et spørsmål:

Hvorfor lager du en religion?
Sitat av coockiemonster Vis innlegg
Fordi jeg ikke liker noen av de andre spesielt mye, full respekt, men jeg liker det ikke i noen spesiell grad.
Vis hele sitatet...
Vis hele sitatet...
Hvorfor da gå for religion, som da tar for seg det som ikke kan bevises. Og som allikevel kommer mest sannsynligvis til å bli motbevist av vitenskapen en gang i fremtiden.

Hvorfor da tre tull nedover halsen på folk? Hvorfor ikke heller gå for vitenskap, som faktisk er det en kan bevise?