Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1055
Hey, jeg lurer på om det er mulig å kjøre en "bot" eller hva man kaller det!? Opp mot en nettside. Med det tenker jeg følgende. Du er inne på en nettside hvor det er felter å skrive inn navn og passord. Du vet brukernavnet men har ikke passordet. Men det du har er en liste med veeeeldig mange veeeeldig mye brukte passord og ønsker å fylle inn passordfeltet og trykke enter for deg. Går det ikke krysser den det passordet på listen å fortsetter nedover listen til det er et treff.

Om dette gir noen mening, noe jeg håper det gjør, blir jeg glad om noen kan hjelpe meg Jeg er interessert i å vite om det er mulig å få til en slik tjeneste. Eller om noen kan linke til en allerede eksisterende hadde vært veldig flott. Håper noen der ute har peiling

Det er ikke "skrive følgende bokstaver/tegn som er i boksen over i feltet under" så ikke tenk på det
Brutus kan prøve passord i html-forms etter lister.
Ordet du leter etter er vell bruteforce.
Bruteforce kalles dette.
Det er ikke noe problem å lage en bot i f. eks php (cURL) som gjetter seg frem ut i fra en liste med passord. Men som sagt fungerer vel Brutus til dette, så det er vel verdt et forsøk.
Hvis det er snakk om nettby eller facebook, kan jeg dog se om jeg får laget et.
Facebook kan du bare glemme, etter hvert 5(?) feil forsøk sperres kontoen i 30 min.
Tusen takk for veldig raske svar Jeg skal kikke på det så kommer jeg tilbake om jeg lurer på noe og dere er veldig villige til å svare merker jeg å

Altså, nå har jeg lastet ned Brutus, jeg har lagt til et brukernavn og en hel haug med passord. Det står target og i feltet til høyre "html, telnet" osv. Det jeg lurer på nå er hva gjør jeg videre om jeg da skulle sjekke den opp mot f. eks facebook? Jeg prøver min egen bare for å se om det funker

okay, glem facebook da. Men uansett det var bare et eksempel:P Hva gjør jeg?

Jeg bumper denne en gang siden det forrige innlegget ble sammenslått å kanskje ikke dere fikk det med dere:P Jeg lurer på mer og det står rett over :P

bump bump, er det noe hjelp å få?
Hva går dette ut på? Har du fått det til?
han vil prøver å "hack" brukernavn/password på en random side som han self ikke vil si hvilken det er.

brutus/wwwhack/osv.... er masse av dem.
fleste web sider har i dag enten max 3-4 login , eller så har dem menskelig sjekk av noe måte, som variere helle tiden.
Bruteforce, men er ikke verdt å prøve.
Sitat av i mac Vis innlegg
Bruteforce, men er ikke verdt å prøve.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Bruteforce er da verdt å prøve, men på de største nettstedene er det mest sannsynlig sikkerhet mot dette.
En downside med denne sitelogin-begrensningen er at andre kan ta nytte av denne tjenesten. F.eks Facebook hvor du blir utestengt i 30 min etter x forsøk. Husker jeg tidligere hadde et program som lot meg "Freeze" andres kontoer. I mitt tilfelle MSN-kontoen, som også banner en bruker etter 5 feil innlogginger (mulig den gikk rett på hotmail-loggin), hvor jeg kunne skrive inn en addresse, og trykke "kjør". Det virket da slik at så lenge programmet mitt kjørte, kunne motstanderen ikke lengre bruke MSN Dette gikk da uavhengig av IP-addresse, så det mulig det har kommet en fiks for dette nå.
Du er ikke god i norsk ranvik men du gir ihvertfall meg noen heads up takk takk^^ Men det hjelper meg ikke det andre dere skriver altså.. Men jeg antar jeg må lese meg til det så dont worry.