Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3821
sup Freaks !

noen som vet åssen man får den Amerikanske versjonen av Netflix, hørte at man kunne gjøre det med mozilla Firefox og noe greier ? stemmer dette ? if so ! kan noen si meg hvordan !
instillinger > Avansert > nettverk > Instillinger > Manuelle Instillinger.

Så finner du bare en amerikans proxxy og putter inn der
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
unblock.us er ganske enkelt å bruke. Pluss de har en trial på noen dager. Sjekk det ut
SLPSSS
Trådstarter
10 0
innstillinger på selve Browsern eller ? funker dette med alle de forskjellige typer browserne ?
Last ned Hotspotshield, slå den på n'd you're good to go.
Overhode enkleste jeg har funnet til nå;

Virker kun på Firefox
1. Søk opp "Media Hint" under utvidelser
2. Skru på programmet
3. ????
4. Profitt

Ja det er faktisk så enkelt. Det som kan nevnes er at du burde skru av addonen før du logger inn på facebook/nettbank etc. da man ikke har noen kontroll over hva eieren av denne tunnelen gjør med trafikken som blir sendt.
Sist endret av Round; 5. februar 2013 kl. 22:59.
Nå skal jeg være ''that guy'' og si at det hadde tatt deg 2 sec og søke.
Last ned mediahint, tar 3 sek ... og du slepper å fikse alt det proxy styret..
Må man da lage en helt ny Netflix eller kan man bruke den man har?
Bruker den du har.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Last ned media hint addon til firefox, funker fjell.
Har i det siste brukt Hola Unblocker. For meg tok det kortere tid å få bufret det jeg skulle se og HD kom raskere når jeg sammenlignet med Media Hint. Begge fungerer uansett.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Last ned media hint addon til firefox, funker fjell.
Vis hele sitatet...
OH REALLY? Det er tredje gang det blir nevnt på ti innlegg.

Jeg bruker forøvrig Private Internet Access.
Sist endret av prenix; 6. februar 2013 kl. 08:08.
Sitat av prenix Vis innlegg
OH REALLY? Det er tredje gang det blir nevnt på ti innlegg.
Vis hele sitatet...
Hva er det du vil frem til?
Sist endret av psykorgasm; 6. februar 2013 kl. 08:26.
Sitat av psykorgasm Vis innlegg
Hva er det du vil frem til?
Vis hele sitatet...
Han mener at det er unødvendig å nevne det 3 ganger i løpet 10 innlegg da man burde ha fått det med seg etter første gangen? Er det så vanskelig å få med seg?
Sist endret av Wipeout; 6. februar 2013 kl. 08:36.
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Han mener at det er unødvendig å nevne det 3 ganger i løpet 10 innlegg da man burde ha fått det med seg etter første gangen? Er det så vanskelig å få med seg?
Vis hele sitatet...
Lite hensiktsmessig å måtte fremheve det. Man kan jo se det selv når man blar gjennom tråden.
Mulig det er noen som tror de er flinkere til å oppfatte ting enn andre. Ikke vet jeg.
Og hvis man hadde sett det når man blar i tråden så er det lite hensiktsmessig å nevne det flere ganger, er det ikke?

Eller er medlemmene her på forumet så treige i oppfattelsen av det må nevnes x antall ganger i løpet av en tråd?
Wow, utvalget på den amerikanske Netflixen er jo helt vilt sammenlignet med den norske.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Grunnen til at jeg valgte å nevne det en gang til, var ikke fordi jeg ikke så hva de andre hadde skrevet, men fordi jeg selv liker å se hva som får flest anbefalinger å velger utifra det. det var ikke meningen å forstyrre balansen i universet.
Hvorfor kan man ikke streame Stargate SG-1 på den amerikanske versjonen?
Men bare for å nevne det, så anbefaler jeg gjerne å prøve ut "Media hint". Finner den som utvidelse/addon for Firefox.
Testa ut dette for første gang i går, og det gikk rimelig smertefritt. Som nevnt, bredere utvalg for de amerikanske brukerne.
Slå av media hint når du skal bruke Firefox til noe annet formål enn å titte på Netflix.

Er det noen som kjenner det koker når man leser dette, så er det ikke mitt problem.
Sitat av Round Vis innlegg
Overhode enkleste jeg har funnet til nå;

Virker kun på Firefox
1. Søk opp "Media Hint" under utvidelser
2. Skru på programmet
3. ????
4. Profitt

Ja det er faktisk så enkelt. Det som kan nevnes er at du burde skru av addonen før du logger inn på facebook/nettbank etc. da man ikke har noen kontroll over hva eieren av denne tunnelen gjør med trafikken som blir sendt.
Vis hele sitatet...
Har selv skrivd inn tonn med info, er det risky eller er programmet til å stole på?
Har brukt det en god stund, funker fett :P
Bare for å gå litt OT, og beklager dette: Men hvis det er meg du sikter til, psykorgasm så skal det litt mer til enn flåsete kommentarer fra unge forumbrukere til å få meg til å koke
Sitat av pokemon Vis innlegg
Grunnen til at jeg valgte å nevne det en gang til, var ikke fordi jeg ikke så hva de andre hadde skrevet, men fordi jeg selv liker å se hva som får flest anbefalinger å velger utifra det. det var ikke meningen å forstyrre balansen i universet.
Vis hele sitatet...
Er det ikke det vi har kvalitetspoeng til? Så slipper man å "spamme" tråden, mener jeg. Det finnes de som ikke klarer å lese alle innleggene, selv ikke på en bitteliten tråd med "hele" 1-2 sider, så hvorfor skal vi gjøre det vanskeligere for disse medlemmene? Desto lengre tråden blir, desto vanskeligere blir det for dem, og desto flere like innlegg vil vi få. La oss heller bruke KP slik at disse medlemmene også klarer å henge med, og slik at de ikke behøver å bruke energi på å skrive noe som tjue andre medlemmer har gjort før dem. Da slipper også vi som irriterer oss over slike småting å bry seg, og verden blir ett finere sted for alle.