Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 12560
Jeg har lyst på den amerikanske versjonen av Netflix. For dette må jeg bruke proxy, men hvilken ville dere anbefalt? Vet man kan kjøpe en som bruker en annen IP adresse bare for netflix, men har helst lyst å ikke betale...

Noen anbefalinger der ute?
Du kan bruke www.unblock-us.com de har en ukes prøve periode og jeg er ganske fornøyd med dem så langt
Holder det ikke å bytte DNS til en fra USA?
Kjøp dns fra Unblock-us. Kjøp amerikansk Netflix, bruk Amerikansk Netflix i Usa og i Norge
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Støtter og bruke unblock-US. Verdt de fem dollarene det koster.
HotspotShield omdirigerer deg i 9 av 10 tilfeller til en "mellomserver" i USA, gratis.
litt off topic, men er det forskjell på amerikansk og norsk versjon av netflix?
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Du kan prøve Media Hint.
Sist endret av bergice; 10. november 2012 kl. 22:27.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Vil anbefale deg unotelly.com, DNS hvor du kan velge server fra massevis av plasser rundt om i verden, inkludert USA. Koster noen dollar i mnd, men funker fett! Bruk rabattkoden 'iheartnetflix' for 50% rabatt!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Ser du ønsker DNS gratis, men hvis du klarer å skrape sammen 30 kroner i måneden har du en stabil DNS hos Unblock Us. Hvis du i tillegg betaler for den amerikanske versjonen til Netflix tror jeg den totale summen for disse to tjenestene er billigere enn den norske versjonen alene.

Unblock Us

Amerikansk Netflix

Sitat av artesian Vis innlegg
litt off topic, men er det forskjell på amerikansk og norsk versjon av netflix?
Vis hele sitatet...
Ja, forskjellen er massiv. Leste et sted at 8/10 titler er fjernet i den norske versjonen. Har sjøl brukt begge versjonene og tviler ikke på denne påstanden.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Ser du ønsker DNS gratis, men hvis du klarer å skrape sammen 30 kroner i måneden har du en stabil DNS hos Unblock Us. Hvis du i tillegg betaler for den amerikanske versjonen til Netflix tror jeg den totale summen for disse to tjenestene er billigere enn den norske versjonen alene.

Unblock Us

Amerikansk Netflix



Ja, forskjellen er massiv. Leste et sted at 8/10 titler er fjernet i den norske versjonen. Har sjøl brukt begge versjonene og tviler ikke på denne påstanden.
Vis hele sitatet...
oi, såpass. Da tror jeg at jeg og går for innkjøp av den amerikanske.
Brukes selv privateinternetaccess.com, koster kun 19kr mnd hvis du kjøper for et helt år.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Norske brukeren kan brukes på amerikanske og omvendt forresten.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Norske brukeren kan brukes på amerikanske og omvendt forresten.
Vis hele sitatet...
JePP.. Det er slik at de kan brukes om hverandre, hvilken DNS du bruker avgjør hvilken versjon du får. Forskjellen er titlene, og at det du så på den ene versjonen ikke blir lagret som "sett" på den andre versjonen. Kontoene er på en måte uavhengige og landet du er i eller DNS avgjør hvilken versjon du får.
https://tunlr.net/ Gratis US DNS. Ikke testet her, men siden fremstår som seriøs.

Sitat av tunlr.net
The primary (preferred) DNS IP address is:
184.82.222.5

The secondary (alternate) DNS IP address is:
199.167.30.144
Vis hele sitatet...
Et lite tips: som regel er hastighet rett og slett elendig på de fleste vpner, noe som betyr at du ikke for spillt av i HD. Men for å ungå de dårlige hastighetene kan du gjøre dette:

1. Skru på vpnen
2. Finn videoen du vil se i Netflix.
3. Klikk inn på den videoen du vil se.
4. Vent til loadingen er ferdig.
5. Når loadingen er ferdig kan du skru av vpnen for å bufre resten av videoen på ditt "norske" nett uten vpn.

Håper du/dere forstod det, bare spør om det er noe.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hmm, kjøpte nettopp Hotspotsheild, 80kr for ett år, og streaming i hd funker plettfritt for meg.
Sist endret av sam500; 11. november 2012 kl. 03:04.
Tfan's Avatar
Trådstarter
Kjøpte DNS fra unblockUS, men når jeg skal registrere meg på Netflix, så godtar den ikke zip-adressa. Noen som vet hva jeg må gjøre her?
Du må vel bruke et amerikansk postnummer. Generer en falsk identitet her og bruk adressen du får opp. Det burde funke.
Sist endret av Moreagain; 11. november 2012 kl. 13:39.
Sitat av Tfan Vis innlegg
Kjøpte DNS fra unblockUS, men når jeg skal registrere meg på Netflix, så godtar den ikke zip-adressa. Noen som vet hva jeg må gjøre her?
Vis hele sitatet...
Legg til en 0 ekstra på slutten eller på begynnelsen (huska ikke ka som funka) av dit norske postnummer.

Funka for meg, regga med min norske adresse knyttet til visakortet mitt.
Tfan's Avatar
Trådstarter
Der ja! Takker og bukker for all hjelp
Semi-offtopic, "DNS" er vel feil ord å bruke her? Spiller ikke noen rolle om du har amerikansk eller norsk DNS server, er VPN/proxy du trenger.
Jeg bruker hidemyass.com på både netflix og div andre streamet sider fra usa, det fungerer utmerket for meg
Sitat av Grix Vis innlegg
Semi-offtopic, "DNS" er vel feil ord å bruke her? Spiller ikke noen rolle om du har amerikansk eller norsk DNS server, er VPN/proxy du trenger.
Vis hele sitatet...
Stusset litt på dette jeg også. Forstår ikke hvordan dette kan ha noe med hvordan Netflix sjekker opp hvilket land du er i. Ser ut som mange her mener det. Er det i det hele tatt mulig å se hvilken DNS-server en klient benytter seg av? Trodde de sjekket IP og så hvilket land denne tilhørte.
Sist endret av CryptoN; 21. november 2012 kl. 04:11.
Noen som vet hvordan man kan få denne amerikanske versionen på IPad og IPhone ?
Har allerede Amerikansk på pc, gjennom mediahint Utvidelsen til Chrome.
Sist endret av doffen67; 21. november 2012 kl. 08:53.
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan få denne amerikanske versionen på IPad og IPhone ?
Har allerede Amerikansk på pc, gjennom mediahint Utvidelsen til Chrome.
Vis hele sitatet...
Du setter en amerikansk dns på enten ipad'n og iphonen eller ruteren din.

Prøv http://tunlr.net/
Den er gratis.
Gjør den noe med hastigheten på nettverket ettersom jeg har en amerikansk DNS?

Takk btw ;D
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Gjør den noe med hastigheten på nettverket ettersom jeg har en amerikansk DNS?

Takk btw ;D
Vis hele sitatet...
nah, ikkje for meg ivertfall, har unotelly sin dns tho, men tviler på at det er store forskjellene...
Sist endret av Turbolego; 21. november 2012 kl. 09:23.
Okei, Takker og bukker (:

Funker ikke med tunlr.net lenger...