Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 707
Jeg har runda spilet og mangler noen små ting på body shop og litt anna små ting . er det noen sider der deter et map eller noe lignende som du ser hvor alle shopene er ?
har også tatt alle de skjulte race ene jeg har funet . vil ikke bruke cheat's ( mister hele morroa med spilet..)
kjør rundt omkring og let, det som er morsomt.. bråbrems hvorenn du ser det lyser..

prøvd å søke på nfsu2 map på google?
|plumbo's Avatar
Trådstarter
42 0
var og så gjenom den ofisele siden for spilet men fant lite der om det .. tenkte at det kanskje var noen som hadde en side oppe så jeg slapp og sitte her i hele kveld ...
slik? eller det var kansje ikke slik du tenkte på?
For å løse opp de siste featurene må du kjøre slike uannonserte race (dukker ikke opp på kartet) og one-on-one som du kjører imot i gatene.
her er enda ett shopmap.

plumbo:du bør lære deg å søke i google.
|plumbo's Avatar
Trådstarter
42 0
Sitat av nas
slik? eller det var kansje ikke slik du tenkte på?
Vis hele sitatet...
Jupp takker for de ( fant den jeg mangla nå
|plumbo's Avatar
Trådstarter
42 0
mangler wide body kit ... er litt iritert for jeg hadde altsammen der og :P men men ...