Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1901
Skaffet meg nettopp Call of Duty 4: Modern Warfare via Steam.
Er nå på mission 3 eller 4, tror jeg.
Dette oppdraget handler om å jakte på fienden sammen med en gammel veteran.

Nå er jeg kommet til stedet hvor veteranen er blitt tatt til fange og denne delen ser ut til å være nærmest umulig å klare å fullføre.
Dreper jeg en fiende i det stille og han blir funnet så blir veteranen drept og selv om en fiende slår alarm, men ikke får det ut til alle de andre så blir det automatisk iverksatt alarm allikevel.

Noen som vet hvordan jeg kan klare å gjennomføre dette oppdraget?
Finnes det kanskje en cheat-kode eller annet jeg kan gjøre for å hoppe over oppdraget eller få skills som gjør ting lettere?
Sist endret av Who?; 26. april 2019 kl. 12:37.
Er dette oppdraget i pripyat eller lignende?
Se på youtube
Trådstarter
Sitat av påla Vis innlegg
Er dette oppdraget i pripyat eller lignende?
Vis hele sitatet...
Huh? Hva er det?

Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Se på youtube
Vis hele sitatet...
Har allerede forsøkt, men finner bare videoer av andre oppdrag som kalles for "mission 3".
Sist endret av Who?; 26. april 2019 kl. 15:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mission 3 sier egentlig ingenting. Spillet er delt opp i prologen og flere akter.
F.eks. har du Prologue Mission 3 "The Coup" som ikke er et rent "mission" i seg selv, det er mer en interaktiv cut scene som uansett skal slutte med at du, spilleren, skal bli drept. CoD har plenty med sånne "death scenes".

Act 1 som kommer etter prologen har et Misison 4 hvor du skal redde en POW, og du kan se walkthrough her: https://www.youtube.com/watch?v=SYekPwQcaM0

Hvis du står dønn fast fordi du har et fubar save-checkpoint så begynner du hele missionet på nytt og prøver å gjøre hva walkthroughen på YouTube har lært deg..

Pripyat (Chernobyl) missionet er Act II Mission 2..
Sist endret av bashfoo; 26. april 2019 kl. 16:31.