Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 11641
Noen enkle `hjernedøde` spill dere har kost dere med som dere vil anbefale?

Selv spilte jeg mye hill climb en liten periode. Samt bloons et par kvelder.
Nokia Bloxx på javabaserte mobiltelefoner, eller Feed the King.
Om du ønsker noe litt midre hjernedødt, men fremdeles er avhengig så er det Factorio, Satisfactory og Oxygen Not Included. Factorio og ONI er tilgjengelig på Mac. Satisfactory funker veldig bra på Linux via Steam Play, så det fungerer nok bra på Mac OSX også.

Glemte selvfølgelig Upgrade Complete 2 og Pogo Swing
Sist endret av Herren med hatt; 4. november 2020 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liker å drive med management spill, som Prison Architect, eller city builders. hjernedødt er det ikke, men du kan gjøre det så lett eller avansert du vil stort sett.
Jeg har faktisk kun ett enkelt spill på mobilen min: 1010.
Konseptet er enkelt: Det er litt som Tetris i fire retninger, der du må plassere blokkene og "cleare" brettet for å fortsette. Når du sitter igjen med en brikke du ikke kan bruke, så er spillet over. Bonuspoeng for at dark mode støttes i spillet. Finnes på både iOS og Android.
Binding of isaac, enter the gungeon og/eller spelunky