Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2897
Noen som har ein ide om kordan det går ann å hacke dope wars på facebook, for de som ikkje kjenner til spillet, her er ein link http://apps.facebook.com/dopecity/index.php?rn .
Hadde fått til ein bot som spilte for meg, men no har dei endra opplegget, og den virker ikkje lenger...
Tanken er ikkje lenger bot, siden eg ikkje gidder å ha pcen på heile dagen, og det er komt antibot:S så tenkte meir på å endre pengestats, bare øke den
Spelet er ganske repetetivt, og eg begynner å bli lei no, så tenkte eg sku ha det gøy med det



mvh
Heggi
Tviler på at du kan hacke spillet, men prøv med tamper data (add-on til firefox), funker på noen flashgames.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av K44B
Tviler på at du kan hacke spillet, men prøv med tamper data (add-on til firefox), funker på noen flashgames.
Vis hele sitatet...
Om du leser litt om t.d. Rocket Man (Eller hva faen dette flythecopter-kopi-spillet heter) finner du ut at Trynekatalogen har lagt inn restriksjoner for å forhindre bruk av Tamper Data o.l.
Sitat av Apeloff
wtf ble posten min slettet?
Vis hele sitatet...
It's known to happen...
Godt med smør
Sitat av eskil2k
hvis du ikke ser den ja :<
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt, var ræva trøtt i går, og trodde jeg postet vertfall :S


Anyways, vist jeg får tid etter skolen før jobb skal jeg poste en hack.
Vist ikke blir det i kveld.

Må ha over 18k på kontoen minst. Ellers får du ikke kjøpt varen som macroen trenger.



Så bare kjøper den, selger for profit, kjøper lavt, selger over minsteprisen over og over igjen

mat pause nå, såå skal forklare mer å poste mer senere

ciao


Jævli rart med den posten :S
Trådstarter
jess, var nokke sånt eg hadde, som virket perfekt btw, men så ein dag kom antibotten, og så nokken dager etterpå hadde de skiftet system eller nokke, så det funket ikkje lenger:S:S
menmen, kos om du haddde fått det til

ingen måte å bare gå inn og rett og slett endre pengene sånn at eg får meir peng?
i så fall, er det ekstremt vanskelig?
holder på å lære ein del om programmering og slikt, men det tar tid, og eg er fortsatt ganske n00b
Godt med smør
Sitat av Heggi:)
jess, var nokke sånt eg hadde, som virket perfekt btw, men så ein dag kom antibotten, og så nokken dager etterpå hadde de skiftet system eller nokke, så det funket ikkje lenger:S:S
menmen, kos om du haddde fått det til

ingen måte å bare gå inn og rett og slett endre pengene sånn at eg får meir peng?
i så fall, er det ekstremt vanskelig?
holder på å lære ein del om programmering og slikt, men det tar tid, og eg er fortsatt ganske n00b
Vis hele sitatet...
hvor ivrig er du på penger da?

denne tjener 5-10 bill om dagen, så sant du har plass til 16000 bager med dop av ønske

jeg har største lagringshus og tjener derfor 5-10 bill om dagen.

Er det en ok hastighet skal jeg legge ut hacken.


Tror ikke det er mulig å endre pengene så lett du, alt blir sjekket med serversiden og
Trådstarter
hehe, får 70 bill for jobb, + 60 x2 for oppdrag kver dag, og har ein kompis som er crooked dictator som jobber for meg kver dag, slik at eg har 48000 i lagringsplass
du kan jo poste den

ja, veit det blir sjekka opp mot server, for eg prøvde ein gang når eg solgte st8 å sniffe den å endre den til et mye større antall, men det funket ikkje, kom berre, "du har ikkje så mange st8!"
eg har lest masse om ting og tang, og føler eg har hørt at du kan endre det i serveren på ein eller annen måte, men uansett blir det sikkert for komplisert for meg hvis det e mulig

anyway, post hacken
Sist endret av Heggi:); 7. mai 2008 kl. 23:46.
Godt med smør
Sitat av Heggi:)
hehe, får 70 bill for jobb, + 60 x2 for oppdrag kver dag, og har ein kompis som er crooked dictator som jobber for meg kver dag, slik at eg har 48000 i lagringsplass
du kan jo poste den

ja, veit det blir sjekka opp mot server, for eg prøvde ein gang når eg solgte st8 å sniffe den å endre den til et mye større antall, men det funket ikkje, kom berre, "du har ikkje så mange st8!"
eg har lest masse om ting og tang, og føler eg har hørt at du kan endre det i serveren på ein eller annen måte, men uansett blir det sikkert for komplisert for meg hvis det e mulig

anyway, post hacken
Vis hele sitatet...
tro meg, hacken gjør deg fint lite om du tjener så bra ^^

jeg ville bare tjene noen bill for å totalt "pwne" en kompis
vet dette blir litt dumt, men hva er gleden i å jukse på et facebook-spill?
Er det respekt der du bor å være sykt god i det spillet, ligge på toppen.
Slik at folk tenker:"Se på "Heggi" han sitter hjemme hele dagen å spiller dope wars".
Jeg sier bare R-E-S-P-C-T!

Off-topic post, blir sikkert slettet.
Godt med smør
Sitat av confuser
vet dette blir litt dumt, men hva er gleden i å jukse på et facebook-spill?
Er det respekt der du bor å være sykt god i det spillet, ligge på toppen.
Slik at folk tenker:"Se på "Heggi" han sitter hjemme hele dagen å spiller dope wars".
Jeg sier bare R-E-S-P-C-T!

Off-topic post, blir sikkert slettet.
Vis hele sitatet...
meh, jeg gjorde det som sagt på faen.

Er egentlig ingen glede i det, jeg ville bare se trynet på kompisen min når han strever for noen millioner :P
Trådstarter
egtenkte bare eg sku pwne noen kompiser og, men gidder ikkje spille
+ kjekt å hacke
Sitat av Apeloff
Anyways, vist jeg får tid etter skolen før jobb skal jeg poste en hack.
Vist ikke blir det i kveld.
Vis hele sitatet...
Nå har du skrøte bra lenge av denne "hacken" din. Men den er ikke å se noen steder.
Sitat av Mcmak
Nå har du skrøte bra lenge av denne "hacken" din. Men den er ikke å se noen steder.
Vis hele sitatet...
Thats what a hack is all about
Godt med smør
Sitat av Mcmak
Nå har du skrøte bra lenge av denne "hacken" din. Men den er ikke å se noen steder.
Vis hele sitatet...
Du kan vertfall ikke flame meg fordi jeg ikke poster hacken med en jævla gang, fakta er att jeg spillte dope wars i ett par timer, så brukte jeg 5 min på google og fann denne hacken.

Det kan du og gjøre, eller så kan du slappe av og vente.

Lenge? knapt ett døgn, med tanke på att jeg postet sent den sjette, og har ikke tid 24/7

Og tror du virkelig jeg er såpass patetisk att jeg vil lyge på meg cred på nff?


1 4r3 t3h 1337 scr1pt kidzie


Til Heggi : Beklager men dette er en bot, og vil neppe skaffe deg nokk penger :P


Til dere som vil bruke boten.

Last ned firefox, så skal jeg supplere med linker og mini guide etter skolen. Promise, til tross for att mormak whiner.


Nevermind, ser problem stillingen deres. skal lage guiden nå, før jeg går på skole.

Bare slutt å flame, nå er det 2, ikke la det bli 4 så skal guiden komme nå.

Okej

Før dere begynner, det er lurt å ha MINST 19k

Det er fordi, denne hacken kjøper inn ST8 drops for under 19 k (18999) og selger når prisen er over 20.

Det vil ta litt tid å tjene 5-10 bill om dagen som jeg sier, men det er fordi dere må kjøpe det største lagerhuset for å ha minst 16k bager for å oppbevare dop i.


Steg 1.

Last ned firefox, supplerer ikke med link og mere, du får google deg frem til firefox. Ikke last ned beta versionen.

Steg 2.

Nå skal vi laste ned en extension som heter chickenfoot. Er ikke fullt så sikker på hvor kritisk denne er i hacken, men vi gjør det min vei, det tar 1-2 min å installere, og da har jeg ingen god forklaring på hvorfor hacken ikke fungerer.

http://groups.csail.mit.edu/uid/chickenfoot/

finn "download now" eller noe sånt, og installer, det er ganske brukervennlig og du vil forstå med en gang.


Steg 3.

Selve hacken :O :O :O :O OMG

http://itsmylife.thehackshop.com/download/12 the hack shop har en god guide, derre kunnet ha googlet frem, dog på engelsk, vet ikke hvor nyttig det er att jeg gjør det på norsk da :P
godt mulig det blir mer komplisert.

Here we go.

Save hacken til skrivebordet, minimer alt du har oppe, sånn att BARE skrivebordet og firefox vinduet viser, så drager du fila du lastet ned (hacken) inn på firefox, hvor som helst på firefox, og så installerer du.

Steg 4.

Ha 19k på deg og trykk på denne linken http://66.230.201.158:5080/dopecity/...p?r=2&c=12&b&u

Trykk i firefox.

Så litt lesestoff til dere.

Hacken selger ikke NONSTOP hele tiden, dette kommer ann på markedet, siden den venter på spesifikke priser. Og det kan ikke den endre på.

Og det går sikkert litt tregt i starten, etter du har kjøpt største lagringshus (koster 400 mill) da øker det i en ganske ok fart.

Om du vil att hacken skal fungere optimalt, må du ha kjøpt "donate to the city" sånn att politiet aldri møter på deg


for meg funker denne jævla greit, selvom det bare er 5-10 bill om dagen.


Ble en ræva guide, men fort gjort. Som dere ser mangler jeg en link.

Har dere PROBLEM, er det bare å poste her, så skal jeg hjelpe etter beste evne

liker dere hacken ? kp bitches
Sist endret av Apeloff; 8. mai 2008 kl. 08:21.
Hvordan funker det, skal jeg bare ha siden oppe hele tiden, uten og gjøre noe?

Eller skal jeg trykke på kjøp?

EDIT: glemm det, så nettopp at den kjøpte et sånt drops automatisk
Sist endret av naxoz; 8. mai 2008 kl. 10:17.
Godt med smør
Sitat av naxoz
Hvordan funker det, skal jeg bare ha siden oppe hele tiden, uten og gjøre noe?

Eller skal jeg trykke på kjøp?

EDIT: glemm det, så nettopp at den kjøpte et sånt drops automatisk
Vis hele sitatet...
Og med denne posten vil jeg bare si "Bøøørn" det var visst en hack

værsego

Som sagt, du må bare vente til prisen er rett, og da kjøper den og selger når prisen er rett

Dette kan du endre på, hvilken pris du vil ha osv. Men jeg har vertfall tjent fett så langt

skal forklare senere.

skal skrive litt mer utdypene hvordan alt funker. Har vært på skolen til nå, skal snart på kamp


Fint att det var til nytte for 1 person vertfall :P
Sist endret av Apeloff; 8. mai 2008 kl. 14:36.
Den funker ikke helt, har stått på i mange timer nå, eneste den gjør er å refreshe siden hvert tredje minutt ellernoe :/
Godt med smør
Sitat av TinnSoldat
Den funker ikke helt, har stått på i mange timer nå, eneste den gjør er å refreshe siden hvert tredje minutt ellernoe :/
Vis hele sitatet...
du er seint ute :P

funker dårlig her og nå. tror de har fiksa litt på prisene sånn att dem aldri går under 19k, og derfor kjøper boten aldri, men det kan du endre på

Skal finne ut nå.
Sist endret av Apeloff; 9. mai 2008 kl. 14:21.
Nå har jeg plutelig begynt og få sånn "capatcha"(dunno hva det heter) Shit.


Kommer opp hele tiden!

Hacken oppfører seg andeledes nå en hva den gjorde i går, den refresher siden hvert sekund, og den kjøper ingen ting.
Godt med smør
Sitat av naxoz
Nå har jeg plutelig begynt og få sånn "capatcha"(dunno hva det heter) Shit.


Kommer opp hele tiden!

Hacken oppfører seg andeledes nå en hva den gjorde i går, den refresher siden hvert sekund, og den kjøper ingen ting.
Vis hele sitatet...
Prøv å restart hacken, lukk hele firefox. Og begynd på nytt, vær tom for varer, og klikk på linken.

Captcha tingen kommer i ny og ne, jeg har personlig ikke hatt noen captcha på 2 døgn, tror de bare sender mye av den i starten.

Bokstavelig talt 2 døgn, før fikk jeg hver time til fjerde time. Hvor hyppige er dine captchas?
Den har stått på i går siden jeg postet min tråd etter at du hadde laget guiden.

Captcha begynte først nå når jeg kom hjem fra trening, så var det en på skjermen, jeg skrev inn og det funka, så 5 min etter kom det en ny...

BTW; jeg fikk fiksa det men at den refresher hele tiden. Jeg bare installerte cheaten på nytt
Godt med smør
ser ut til att de har endret på prisene i håp om att hacken ikke skal funke.

Når du starter firefox og trykker på linken for å starte hacken, blir du spurt om du vil bruke "default" script, trykk på cancel, så velger du hvor mange minutt det skal være mellom hver sjekking, og hva pris den skal kjøpe inn for, og hva den skal selge for.


Default script sier 19k, laveste prisene jeg har sett nå har vært 19999 derfor kjøper den ALDRI inn.


Fint att det funker igjen med deg, men tror fortsatt det kommer til å være litt problemer iom att de har fucka opp prisene
Sist endret av Apeloff; 9. mai 2008 kl. 14:32.
Hva skal valuene stå på

Tid: 3 min

Innkjøp: 19999

Salg: 22000

?
Godt med smør
Sitat av naxoz
Hva skal valuene stå på

Tid: 3 min

Innkjøp: 19999

Salg: 22000

?
Vis hele sitatet...
3 min

Så 20500

21500



ellers er det bare å observere å endre, blir lettere vist du prøver på høyere innkjøps pris og lavere salgspris.

Her har jeg ingen fasit iom att jeg har akkuratt truffet veggen og

ser ikke ut til å funke uansett :P men bare la det stå på så vet vi helt 100%

Har mine tvil, får heller vente på att skaperen av hacken kommer ut med enda en release
Sist endret av Apeloff; 9. mai 2008 kl. 14:41.
Fett noen som klarer å finne/lage hack i street race eller no? Kanskje fight club. KP til de
Hadde nettopp buy pris på 18,198
Godt med smør
Sitat av naxoz
Hadde nettopp buy pris på 18,198
Vis hele sitatet...
her og :S

Hva faen skjer egentlig?

tror faktisk det bare er meg (deg) som er overkåte på innkjøp, prisene virker ok egentlig :S

Vi får se om jeg ved enden av dagen har minimumet av min kvote.


Patience


Om prisene holder seg sånn bare kjører dere det vanlige scriptet, for det har funka fett for meg i 14 dager nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bruker default innstillinger, men selv på 18000 kjøper den ikke! Hva skjer?!
Ja merka at den har slutta og funke.. Facebook har sikkert ordna på noe.
Cheat Engine?
Godt med smør
Les hele tråden før dere poster.

Hacken er kaputski