Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1983
Vært der, gjort det.
Hei! Jeg lurer litt på hvilken pille dette er? Ene siden er blank, andre har en delestrek. Kan dette være zopiclone f.eks. ? Fikk det av en kompiss i dag, da jeg hadde panikk angst. Link: http://i65.tinypic.com/w9a3gw.jpg

Lynlåsposen er vel standard "toer-bag". Så størrelsen på pillen(e) er ikke så stor.
Sist endret av SaerDnAX; 23. januar 2017 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Zopiclone er avlange og med delestrek. De ser ut som pralgin forte, 25mg kodein og 500mg/450 paracetamol. Du kjenner de igjen på den rosa/orange fargen. Side 2 er slipt av, da. Det er ikke mange i norge som presser piller.

Jeg regner nesten med at vedkommende har slitt bort overflaten for å lure folk.
Sist endret av Hoarse; 23. januar 2017 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Paracet det der.
Zopiklone står det 7,5 på som regel. Uenig at det ligner på paralgin forte. Hadde jeg tippa random andtidep/hjerte-medisin
Ikke for å virke krass, men hvilken kompis gir bort piller uten å si hva det er?

Spør etter navnet. Ikke putt i deg noe du ikke vet hva er.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
De er små, rett over størrelsen til 15 mg sobril. Han visste ikke hva det var, bare at det muligens roa meg ned.
Ser ut som Diazepam du kjøper fra deepweb. Akkurat det samme som Valium, bare at det ikke er "blåval".
Sist endret av kingT; 24. januar 2017 kl. 00:06.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Og de er såvidt større enn sobril 15mg?
Zopiclone 5mg er jo rund, eller var det imovane 5mg som er rund. Kanskje begge. Står nok i felleskatalogen