Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5126
Noen som veit om det går ann å få tak i en 25kg sekk med Krista K fra felleskjøpet? eller lovligheten rundt det?
Det var ganske umulig for meg når jeg drev på, og det er fort en 5 år siden jeg prøvde å få tak i, om ikke mer... Med mindre du er bonde tror jeg du skal se langt etter det. Du kan ringe felleskjøpet og høre med de om de fortsatt i det hele tatt selger det
Fikk kjøpt noen sekker for 8 år siden uten problem med ikke nå lenger. Nå måtte du være bonde med dokumentert behov.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Etter at det ble kjent for å være velegnet til bomber ble det store begrensninger. Tror det som kan brukes til bomber er helt forbudt og resten er kun til bønder med behov.
Mener at krista K ikke lengre blir solgt. Skal sjekke opp når jeg kommer på jobb i morgen! 😊
83tabmoc
combat38's Avatar
Trådstarter
Takker for alle svar. Synd at dette ikke er så lett og få tak i ( på en annen side er det jo bra og ) men kjipt for oss som vil leke seg med røykbomber og svartkrutt xD.
Det er ikke umulig å få tak i Kaliumnitrat om du leter litt rundt på nettet
Glemte helt å komme tilbake til deg. Krista K er fortsatt mulig å få tak i, men det kreves plantevernbevis for å få kjøpt det. Ca 600 kr for 25 kg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du får kjøpt Kaliumnitrat i 1kg og 2,5kg forpakninger på www.matoghage.no. Koster 69 kr for 1kg. Dyrt, men man får tak i det.