Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5011
har kjørt meg en firedager med nonstop speed og dataspill, kort forklart.
kjenner jeg begynner å bli litt skvetten med ørsmå psykose tendenser, tok for sikkerhets skyld et skudd til nå nettop for å døyve(genious)
.
Jeg pleier alltid å ha kontroll på det jeg driver med så nå er jeg litt bekrymet, spørsmålet er hvertfall, skal jeg kjøre på med rivotril(spiser 1 om dagen) men tenker på å ta 3 nå, er forsiktig med sånt så vet ikke helt hva jeg bør gjøre her uten å miste fatningen, må ha det stabilt.
jævlig rotete og merkelig innlegg, men er litt sløv nå for å si det sånn.
Jada, du har nok kjempekontroll du som holder på med nåler og spiser rivotril daglig.

Psykoser sier du? På hvilket grunnlag sier du det? Hva er tendensene du opplever?

Press i deg noe mat, noe varmt å drikke, vitaminer, legg fra deg pilleglasset og nåla, ri av nedturen om den kommer. Velkommen tilbake til samfunnet
Sitat av ztaale Vis innlegg
Press i deg noe mat, noe varmt å drikke, vitaminer, legg fra deg pilleglasset og nåla, ri av nedturen om den kommer. Velkommen tilbake til samfunnet
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig. Du bør stoppe nå.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 21. februar 2017 kl. 10:26.
Personlig ville jeg prøvd å få noe bedre utav tida mi om jeg brukte penger på narkotika. Dataspill driver man jo med uansett, så hvorfor bruke dop-tid på det?
Legg deg å sov, så forsvinner sikkert tankekjøret/psykosen....
Noen av disse som har kommentert over kunne latt være.
Dere kan jo ta speed til dere blir småparanoide selv forså å forsøke å sove mens dere er speeda og har heftig tankekjør.

Til TS, jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg, bedre å få behandlet problemene før de blir for ille.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Dere kan jo ta speed til dere blir småparanoide selv forså å forsøke å sove mens dere er speeda og har heftig tankekjør.

Til TS, jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg, bedre å få behandlet problemene før de blir for ille.
Vis hele sitatet...
Ja vi har nok ikke peiling vi. Tipsene mine kommer netopp av erfaring, ikke med nåler riktignok men det har ikke stort med saken å gjøre.
Uansett hvordan du planlegger å ta rivotrilen så kommer du til å ende opp med å ta alle ganske kjapt.

Jeg ville fokusert på at du gjør det i denne rekkefølgen; 1. Speed. 2. Rivo. 3. Hvil og bli ferdig. Om du ender opp med å ta en rivo og får den flotte iden om å ta et skudd til etterpå, så er den nødutgangen du har nå stengt. I og med at du har rivotril så kan du komme deg unna ganske greit etter denne maratonen, men uten den så hadde vært et helvete for de fleste iallefa..
Det gikk bra, har bare aldri opplevd det som skjedde i går, det værste av alt er at jeg måtte til ruskonsulenten på ettermiddagen(skal på avrusning etterhvert) hun kalte det noe i de baner av drømmende tilstand.
Jeg tror det ble for mye kjør for hodet med intensiv dota og csgo spilling samtidig, visste ikke hva jeg holdt på med, alt gikk automatisk(på en dårlig måte altså)
Speeden må ha vært uvanlig bra eller kuttet med noe rc, er våken enda etter en liten dose i morges, men har gått inn for at det blir soving nå, friket egentlig bare litt ut i går.
forøvrig synes jeg posten er litt pinlig for meg i dag, og enkelte kunne spart seg for usmakelige kommentarer, synes egentlig bare mods kan ta å slette posten.
Til ettertanke så kan jeg kanskje gi et litt skikkelig svar på min egen post, for jeg visste egentlig svaret, men håpet på et magiskmedisinsvar.

Ztaale: den litt krasse komentaren din var seff rettet mot deg, siden du har litt pondus her på forumet og gir slike komentarer, men like dumt av meg å respondere litt barnslig.
Jeg føler jeg har stort sett kontroll på bruken, på narkomanvis. det tok meg 10år med helgedop med hard bensofri straffenedtur.
rivotrilen må jeg ha til jeg har komt i behandling, den bruker jeg ikke fordi jeg synes det er så digg eller noe, men for å kunne takle det at jeg har blitt en Narkoman og en generelt uryddig situasjon, men jeg spiser aldri mange rivotril om gangen, 2mg om dagen til jeg får komt meg i behandling, og det er ikke lett kan jeg si, er en prosess jeg må gjennom nå som virker unødvendig lang.
men grenser om lengde på bruken og våkenetter har blitt brutt en del i det siste, og det har vært noen svært spesielle opplevelser, ingen skyggemenn, men mer som en surrealistisk drømmetilstand hvor jeg er dum som et brød og detter ut og inn av en rasjonell tankegang.
Jeg kutter her, kunne skrevet om livet mitt på størelse med en knausgårdbok, men det får holde for en stund det her.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ja vi har nok ikke peiling vi. Tipsene mine kommer netopp av erfaring, ikke med nåler riktignok men det har ikke stort med saken å gjøre.
Vis hele sitatet...
Kommentarer som gå å legg deg og bruk tiden din bedre på noe annet er ikke særlig erfaring, det var ikke din kommentar jeg siktet til.
Har selv opplevd at jeg har begynt å bli trippy av å være for lenge våken på speed. Det er ikke kult, og fysj så ekkelt alt blir, særlig hud og kropp. Har også begynt å se syner, og ting som ikke er der, særlig skygger kan fucke med deg. Jeg er ikke noe fan av det, så holder meg til minimale små linjer, tidlig på dagen slik at jeg alltid kan få en god natts søvn. Søvn er essensielt! Ikke la deg friste til å kjøre på med større doser. Håper det ordner seg.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Kommentarer som gå å legg deg og bruk tiden din bedre på noe annet er ikke særlig erfaring, det var ikke din kommentar jeg siktet til.
Vis hele sitatet...
Viss det var til meg, så snakker jeg av erfaring, har vært på har tatt en del speed, og det har blitt en del søvnløse kvelder.... Jeg har også oppført meg mere spesiellt, hatt halliser o.l etter jeg har vært våken noen dager, så jeg sier ikke det for å moralisere.
Akkurat rivotril synes jeg ikke er noe særlig bra alternativ å lande på speed med siden man blir kjemperuset og gjerne får form igjen.
Hvis man man på død og liv skal bruke benzo på nedtur så er det tryggeste et av de lettere benzoene.
Prøv 48+ timer våken uten drugs, helt nyktern.
Du blir helt klin kokos monke, selv med mat innabords.
Kjørte eksperimente sammen med ei venninne på rehab for mange år siden, det var helt sykt!
Ingenting som fucker opp hodet mer enn søvndepprivasjon, så legger du til speed å null næring oppå det hele..**Kræsj**
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Har selv opplevd at jeg har begynt å bli trippy av å være for lenge våken på speed. Det er ikke kult, og fysj så ekkelt alt blir, særlig hud og kropp. Har også begynt å se syner, og ting som ikke er der, særlig skygger kan fucke med deg. Jeg er ikke noe fan av det, så holder meg til minimale små linjer, tidlig på dagen slik at jeg alltid kan få en god natts søvn. Søvn er essensielt! Ikke la deg friste til å kjøre på med større doser. Håper det ordner seg.
Vis hele sitatet...
Kp til deg!

Normalt slik jeg gjør det også,. Tar en liten/melomstor liner på morgenen og sovner til normal tid på kvelden.