Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4525
Hei!

Begynner å bli en stund siden jeg har tatt meg et skikkelig dypdykk inn i slike idiotiske kombinasjoner man holdt på med når man var yngre og udødelig, men jeg og en kompis har snakket litt, og vi ville prøve igjen for nostaligens skyld, samt at det sikkert blir en av hans siste muligheter for å ''kjøre på'', på veldig mange år.

Vi har forhørt oss med hver av våre kontakter, og det vi kan oppdrive er som følgene:

Benzo: Valium, Xanor og Rivotril, samt noen Z-hypnotika.
Opiater: Dolcontin, Paralgin forte, Tramadol og OxyContin (også Subutex, men fysj, vi skal da ruse oss!)
Stimulanter: Methylphenidate 10-54/60mg, MDMA, MDA og amfetamin (MDMA/MDA tror jeg ikke blir sannsynlig da vi kun er 2 venner)
Øvrige: Lyrica, Neurontin og Hasj/marihuana.

Siden ingen av oss er stødige på hvilke substanser man bør ta til hvilken tid for å oppnå best resultater, så kommer jeg her å spør etter deres hjelp og kompetanse.
Jeg lurer med andre ord på hvordan dere ville gått frem for å få mest mulig eufori og effekt her, og til hvilke tidspunkt vi burde ta hva!



Ett par viktige ting jeg vil nevne angående opiatene er at både jeg og kompisen min har moderat toleranze til benzo, og begge noe toleranse for opiater. Jeg kan bruke 100mg Oxycodone eller 2-300mg Dolcontin(knust opp og blandet ut i kokende vann for å ødlegge depoteffekten) fordelt på et par doser boofet i løpet av en dag, gjerne sammen med litt benzo uten at det er fare for livet mitt.
mens kompisen min sin toleranse er vell på rundt maks 20-25mg Oxycodone/40-50mg Morphine Sulphate, 150mg+ PF, 2-300mg Tramadol.
Sist endret av Hater; 12. februar 2017 kl. 16:03.
Hater's Avatar
Trådstarter
Vi vil bare ta en trygg, men effektiv kombo. Opiatene må bli med.
Denne oversikten fra Tripsit er kanskje grei å ha med til prosjektet

Dolcontin, amfetamin, å benzo er jo en klassiker
Jeg heier på mda her i mangel av lsd.
Mao : mda,amf,opiat,benzo,cannabis og alkohol-ta m kaffe og nicotin og
Sitat av Heronimus Vis innlegg
Mao : mda,amf,opiat,benzo,cannabis og alkohol-ta m kaffe og nicotin og
Vis hele sitatet...
Ja det må jeg si, det var coctail det
Hater's Avatar
Trådstarter
Takk for tips, ingen planer om å kjøre på med alt, altså. Det er bare en liste over ting vi har muligheten til å ordne, så ønsker bare å finne ut hva det er verdt å satse på
Lyrica potensierer opiater og benzo, så vær forsiktig.
Men en fin kombo er vell MDMA/MDA, Oxy, litt xanax og masse cannabis, evt. vente med xanax til MDMA nedturen.
Sist endret av baconpølse; 12. februar 2017 kl. 21:42.
Dolc og amf er jo en slager, littegranne røykings på toppen så blir det passe god form.
God dose MDMA og på nedturen/dagen etter oxy og hasj
Fuck benzoer
Hater's Avatar
Trådstarter
Var kompisen min som tok på seg ansvaret og kontaktet en del bekjente, og det viser seg at vi egentlig ikke har tilgang til så mye at vi kan velge og vrake mellom alt mulig, det bli kjøring på kryss og tvers for å få tak i ditt og datt, gjennom kompiser av kompisen til tanten til broren til kompisen til søsteren til typen til kompisen hans til kompisen min... Dere skjønner greia.

Valget faller nok da enten på Dolcontin, speed, røykings og hvis vi er heldige så får vi oss et par kapsler med Lyrica. Syntes settingen blir litt for kjip til MDMA, så det sparer jeg meg for.
Benzo vil være tilgjengelig, men tror det ødelegger mer enn det gjør godt om det også er stimulanter i bildet, det syntes nå jeg da, fint å blande med tjall, men ellers demper det bare effekten av det meste. Føler også opiater mister litt av euforien om man tar det sammen med benzo, noen andre som har motsatt erfaring?

Takk for svar folkens, det kommer nok en annen gang vi få mulighet til å ta en litt mer spennende cocktail
Sist endret av Hater; 14. februar 2017 kl. 03:52.