Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1116
Hei freak. Neste år skal drømmen realiseres, jeg -skal- til BurningMan.
Jeg har drømt om dette i ca 6år som var første gangen jeg leste noe om det. Jeg har ikke begynt noen form for serriøs planlegging sann sett, men trenger litt hjelp and Theme camps Om noen har erfaringer med det.

Jeg er veldig glad I SteamPunk, noe som jeg kommer til og ta med meg dit. En theme camp I steamPunk stil som jeg kunne vært med på min første Burn ville vært prima, jeg finner dog ingen ting for uten om 1 bar der siste post var i 2013. Er der noen her som vet om et community rundt steampunk? eller nordmen for den del ?
"Øko-Terrorist"
Har et par venner(US og Australiere) som har vært der hver gang de siste 10 årene, de sier alle at de ikke gidder mer nå fordi det har blitt ødelagt av rike pappajenter og gutter som kommer i luksusbusser og helikoptre for å "slumme" ei stund, bråker og hojer og skaper kvalm. De mener at det meste av det som gjorde Burning Man til nettop Burning Man er forsvunnet.
Sist endret av tr80r; 13. oktober 2016 kl. 03:17.
Det er vel fortsatt en liten prosent av de 70 000 folkene på Burning Man som er kvalme pappa gutter?
Hvert år klager folk på at noen ødelegger Burning Man les her:
A Brief History of Who Ruined Burning Man

Har selv aldri vært der, men skal en gang når jeg blir rik hehe
Trådstarter
9 2
Folk har vel alltid klaget over at noen ødelegger burning man. Som I år etter vandalisme. Uansett så er det en plass der jeg kan utrykke meg selv i all frihet, noe jeg vil oppleve uansett om folk sier at plassen ikke er som den en gang var. Det forsatt en helt annen verden en slik det er nå