Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3851
Noen som har tenkt seg på tons of rock i år?
Jeg og noen kompiser kommer til å dra dit.
Jeg har en kassebil jeg kjører inn på caravan-campen og setter opp et stort partytelt utenfor.

Hvem som helst er velkomne. Lista ligger ganske høyt, men håper folk er i stand til å oppføre seg innen rimelighetens grenser

Kommer masse bra band i år, som Black Sabbath, Insomnium, Alice Cooper, El caco, Ghost, The Carburators osv.

Har bestilt 3-day pass og kommer til å kose meg gløgg ihjel.
Har vært der de 2 andre gangene det har vært arrangert, og det er sinnsykt koselig sted å ha festival.

Veldig fritt og fint, relativt billig drikke, butikk rett ved campen og stor plass så det er ikke så trøkkende.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Jeg blir med dersom det blir en freak-camp eller et freak meet-up.
Jeg er på ingen måte noe metallhue, men alltid hypp på festival!
Skal på Tons, så du skal ikke se bort ifra at jeg svinger innom og sier hallo
Sist endret av Lyra; 18. april 2016 kl. 15:16.
Skal dit, men bor hos noen venner en liten svipptur derfra
Er du houseman fra spillegal? :P

Ja dere er alle hjertelige velkomne iallefall
Vi er hittil 5 stk, men kjenner jeg folka rett så slenger det på fler og fler etterhvert.
Kommer til å bli kjempekoselig, gleder meg skikkelig til det her!
Sist endret av ID-Brikke; 18. april 2016 kl. 17:42.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Ja dere er alle hjertelige velkomne iallefall
Vi er hittil 5 stk, men kjenner jeg folka rett så slenger det på fler og fler etterhvert.
Kommer til å bli kjempekoselig, gleder meg skikkelig til det her!
Vis hele sitatet...
Tenker dere å ha en åpen camp hvor folk er velkomne til å benke seg med dere?
Jeg kommer på Tons Of Rock i år. Det blir min første gang der så jeg ser fram til et yrende liv og mye liv og stemning på campen. Jeg er med en kompis av med som ikke er på freak, men jeg kan tenke meg at han kunne ha hatt interesse av å melde seg inn.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Tenker dere å ha en åpen camp hvor folk er velkomne til å benke seg med dere?
Vis hele sitatet...
Jepp!

Tenker å få til noe stereoanlegg med et par fritidsbatterier osv, så vi har noe å høre på i kveldinga.
Det er nesten etter konsertene som den beste tiden av festivalen er...sitte å nache litt, bli kjent med hverandre og ha det fint
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Er du houseman fra spillegal? :P

Ja dere er alle hjertelige velkomne iallefall
Vi er hittil 5 stk, men kjenner jeg folka rett så slenger det på fler og fler etterhvert.
Kommer til å bli kjempekoselig, gleder meg skikkelig til det her!
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om.
Tenker jeg kommer til å henge mest med de jeg skal med da jeg sjeldent møter dem. Blir nok ikke noe særlig drikking heller.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har bilett for torsdagen, så må få til en meetup da. Synd jeg ikke får sett mr. Cooper
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal være frivillig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bumper denne tråden her jeg, siden festivalen nærmer seg.

Har du fortsatt tenkt deg dit ID-Brikke? Og hvordan ser isåfall opplegget ut for deg?
Er påmeldt som frivillig, men de jeg skulle dra med har trukket seg, så er litt på bar bakke nå.
Sitat av Fjernt Vis innlegg
Bumper denne tråden her jeg, siden festivalen nærmer seg.

Har du fortsatt tenkt deg dit ID-Brikke? Og hvordan ser isåfall opplegget ut for deg?
Er påmeldt som frivillig, men de jeg skulle dra med har trukket seg, så er litt på bar bakke nå.
Vis hele sitatet...
Om du ikke har noen å være med er du mer enn velkommen til å henge med oss!
Hehe. Jeg bor 5 min gange fra festivalen, og jeg kjenner festningen som min egen bukse-lomme. Så jeg kommer nok til å snike meg inn. Huahua. 2600 blir litt drøyt. Når jeg kan høre konsertene fra verandan her.
Ja det er ganske drøye priser.
MEN! vi har 2 stk camping og 3-daypass-armbånd fra i fjor.
Hvis de bruker de samme i år, så går det ann å få gratis armbånd, gitt at du har like tynne eller tynnere håndledd enn meg.

Nærmer seg, folkens. Vi er iallefall 5 stk som kommer til å campe på caravan-campen. Hvis det er noen som har lyst å dra som ikke har noen venner å dra med, så er dere velkomne hos oss. Vi er avslappa og lugne, borderline kjedelige, men hvis det skulle være behov for selskap, så er vi tilgjengelige

Blir kjempemoro i år, sinnsyk pågang i år i forhold til tidligere. Gleder meg til å møte dere
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen måte å kjenne dere igjen på caravan-campen?
Sist endret av Lyra; 23. juni 2016 kl. 18:17.
Vi er ved en blå vw transporter med et hvitt partytelt ved Tee 9. Send pm hvis du ikke finner oss..
Nice! Vi stikker innom iløpet av en eller anna gang! Skal se Converge nå. Om dere skal i moshen så er jeg der, battle jacket med The Black Dahlia Murder back patch og en svart piercing i leppa.
Godt å vite! Finner deg lett! Black debbat nå
Indeed! Si hallo om du ser meg der!
Klarte å lure til meg 4 bånd(sa at jeg jobbet med opprigg) og lurte på om det er noe liv blant freaksa i kveld?
Alltid velkommen hos oss.
Hadde kjempetrivlig besøk av Lyra and friends i går
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Alltid velkommen hos oss.
Hadde kjempetrivlig besøk av Lyra and friends i går
Vis hele sitatet...
mulig å stikke innom om en times tid?
Ja. Vi er nok der da.
Takk til ID-Brikke & friends for å ta oss så godt imot, vi hadde det kjempetrivelig!
Sist endret av Lyra; 28. juni 2016 kl. 18:31.