Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 17494
Hei, har noen en anelse på hvor mye det koster for ei plate i sandnes/stavanger/helvik omkrets? Det er snakk om 100g plate.
Kompis nevnte at en kunne få for 6.000
4500kr for ei plate..
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
hva slags kvalitet er det på det da?
i sandnes området får du plater fra 4000 (sikkert mindre enn det også.. men da får du crap hasj) og oppover.. spørs helt hvilken kvalitet du er på jakt etter
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
vil ha en rimelig brukbar kvalitet, alt fra 100kroners -> 120 kroners standard gatepris pr g
vell tror neppe du får noen til å selge deg plater gjennom forumet uansett
Sitat av bjerkreimruler
vil ha en rimelig brukbar kvalitet, alt fra 100kroners -> 120 kroners standard gatepris pr g
Vis hele sitatet...
120 kr grammet? haha!

Må vel være temmelig langt inne i utkantstrøkene for å måtte betale de prisene vel?
Sist endret av Thysanoptera; 20. november 2005 kl. 02:02.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
har en kompis som handler i sandnes, og om han går å kjøper seg et gram eller to, så gir han ofte 120kr pr gram. kommer an på hvem han handler fra.

jeg ville heller ikke kjøpe fra forumet men lurte på hva prisene lå på
//offtopic
Har alltid lurt på hvor mye det koster å produsere de forskjellige sortene narkotika...
Det kan umulig koste så mye å produsere de, men når man tenker på risikoen det er å lage noe ulovlig, samt bringe det ut til andre land, kan det være mye kostnader i seg selv...
Ingen som tilfeldigvis vet noen pris?
det å dyrke hasj (cannabis) er latterlig billig, les på google så begynner du å skjønne hvorfor folk gjør det. (Og cannabis er en type ugress, så det vokser VELDIG godt!)
hmm, laveste pris pr g jeg har hørt om er 18,-
snakk om store mengder men uansett, hasj er overpriset.
Kamerat stikk inn til Oslo og kjøp, du får det for 4000 der hvis du kjenner folk, og hvis du er heldig for 3500. Men pass på og sjekke varen godt og passe på at du får av samme klumpen som den du smakte på for det kan fort skje at du smaker en god og de bytter mot en annen type uten at du legger merke til det.
Det begynner å bli MANGE hasj-pris tråder her på forumet nå...
mellom 3500-4000 er rimelig for en plate
Jeg har betalt alt fra 3500-7000 kr for en 100 plate.. Spørs alt på kvaliteten! Jeg bruker som regel å kjøpe til 60 pris.. For da får jeg bra varer, og kundene blir fornøyde å kommer tilbake
Kommer HELT an på kvalitet og hvem du har med å gjøre ja.. Jeg vet om priser alt fra 3500 til 11000 (ja, 110 kr/gram ved kjøp av 100gramsplate.. Men da snakker vi skikkelig snadder da)..
Haha, da snakker vi lurt. Du betaler ikke noe mer for shitten om den er god for det skulle for faen meg bare mangle når du først gidder å kjøpe. Om vi snakker beste shitten i norge og 100grams plate maks 3500. MAKS!
Hvordan deler de opp de svære platene da?
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
med kniv og vekt kanskje?
Dude, stikk til sverige xD Der får du kjøpt kilo for den samme prisen du får kjøpt 100g for her i norge
Tomiz: Og røyke alt i Sverige da, mener du? Eller er du ikke
klar over at hvis du blir tatt på grensa med slike mengder hasj
risikerer du opptil 3 års fengsel?

Dessuten synes jeg det hørtes veldig rart ut. Etter det jegvet så
er ikke hasj så veldig mye billigere i Sverige enn i Norge.
Sitat av Tomiz
Dude, stikk til sverige xD Der får du kjøpt kilo for den samme prisen du får kjøpt 100g for her i norge
Vis hele sitatet...
Jaså, jeg tror du ljuger!
Det tror jeg og. Latterligste jeg har hørt.