Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1763
Hvis man bestiller noe ulovlig til postboks er det da større sjanse for at saken ikke blir henlagt? Ettersom jeg er den eneste som har tilgang til boksen og det er lite sannsynlig at noen andre har bestillt for å hente pakken.
Mange er vel redde for at politiet skal overvåke postboksen å se deg hente alle mulige slags ulovlige pakker. Men har politiet egentlig ressurser til å holde på sånn med mindre du bestiller store mengder? Det tviler jeg på.
Jeg tror det blir mer inkriminerende. Din vanlige postkasse har alle tilgang til, så da kan du alltids spille dum.
Iskald makkapikk
Mistanken om at det er du vil naturligvis styrkes. Hvorfor skulle noen bestille ulovligheter til en postboks kun du har tilgang til? Meen du kan jo alltids skylde på at noen vil være kjip med deg.
Bestiller du med eget VISA-kort, er du fort fucked. Betaler du med krypto, så kan hvem som helst ha bestilt det til din postboks for å få deg i trøbbel.
Postmannen har faste ruter og legger ofte merke til uregelmessigheter. Da kan det tenkes at hen gir politiet beskjed, eller at postkassen er tom. Risken er liten, men den er der.
My bad, ser det gjelder postboks.
Sist endret av BearSleeps; 31. mai 2021 kl. 22:37. Grunn: Postkasse er ikke det samme som postboks.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Bestiller du med eget VISA-kort, er du fort fucked. Betaler du med krypto, så kan hvem som helst ha bestilt det til din postboks for å få deg i trøbbel.
Vis hele sitatet...
dette
+ bruke tor browser og kommunisere med PGP kryptering.


Si du har mistet nøkkelen, og må få de ansatte til å åpne boksen for deg. Er 4-6 uker levering på ny nøkkel
Trådstarter
2 0
Sitat av knert1 Vis innlegg
dette
+ bruke tor browser og kommunisere med PGP kryptering.


Vis hele sitatet...
Har gjort det, så får håpe det går greit da