Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1195
Det er ikke snakk om bruk for rus, men tipper folk her har mer peiling enn på kvinneguiden. Vil det være åpenbart for hvermansen at noen har tatt 1 milligram xanor for å roe seg? Den dosen for meg er kanskje ikke det samme som for deg. Den dosen demper angsten min.
Har lest her at rivotril kan gjøre at du føler deg normal, men for andre er det åpenbart at du har tatt noe.
Nja du skal ikke virke ruset på 1 mg xanor. Men om du har veldig liten toleranse vil nok 0,5 være nok for å dempe det værste av angsten.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter litt med å skjønne hvorfor du mener du virker mindre rusa fordi det demper angsten din. 150mg mdma demper nok depresjonen min, men rusa vil jeg virke.

Har venner som tar en diaz eller xanor en sjelden gang, og har angst. De mener ingen kan merke det på de, jeg hører det på tonefall, hvordan de formulerer seg, og gange. Ikke det at de slurver, men jeg merker at nå «gir de totalt faen», og føles seg genuint kule
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er forskjellig ifra person til person. Sannsynligvis ikke, men du vet aldri.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis man kjenner vedkommende godt og de ikke har toleranse så vil jeg tro man merker det. Eller du følger nøye med på motorikken, hender man sjangler litt når man reiser seg. Prater mer og deler mer, kanskje i meste laget.
Inbiller meg at man blir vant til det etterhvert, slik som man kanskje ikke merker at en alkoholiker har tatt et par pils. Noe av poenget med å bruke det som medisin er jo å endre adferd så det burde jo skje noe forandring. Men som sagt over virker det veldig individuelt hvordan det utarter seg.

Hvis du er typen som forandrer deg veldig på fylla, så kanskje det skjer noe lignende på benzo? Har ingen erfaring eller bakgrunn for å si det annet enn at begge stoffene såvidt jeg veit påvirker noen av de samme systemene i hodet, og de får folk til å slippe seg løs.
Har sagt ting jeg angra på med xanor og alkohol, men jeg kan ikke huske(lol) å ha gjort det med bare alkohol.

man får også en tendens til å skrive lange usammenhengende foruminnlegg som tilfører lite nytt til diskusjonen
Sist endret av Bothrops; 1. juli 2020 kl. 01:27.
Anonym bruker
"Reflektert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du angst til vanlig og fort kan oppleve panikkanfall så får xanax deg til å slappe av i hodet så du føler deg "vanlig." Min erfaring, ikke noe rus, bare får bort angsten!