Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1192
Hei!

Om ca 3 ukers tid skal jeg være dj på en fest for en som fyller 40. Jeg vet selv at 40åringer har ganske varierende musikksmak, som alle oss andre.

Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til musikk som "alle" kan like?

Skriv gjerne opp en hel del eller legg inn en spotifyliste ettersom kvelden blir nok lang

Tenkte først på eagles o.l men vet ikke helt, det er jo en fest. Aldri vært på en 40års fest før

Noen som har noen tips?
Sist endret av Waffaz; 11. august 2010 kl. 21:40.
Her har du min partyliste:

spotify:user:jonna2010laylist:38bTTtMFW2gqzWO2a8wXKA

Lykke til som DJ

http://open.spotify.com/user/jonna20...W2gqzWO2a8wXKA
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Riverton Vis innlegg
Her har du min partyliste:

spotify:user:jonna2010laylist:38bTTtMFW2gqzWO2a8wXKA

Lykke til som DJ

http://open.spotify.com/user/jonna20...W2gqzWO2a8wXKA
Vis hele sitatet...
Jo, altså, jeg har jo partyliste jeg også.
Tingen er at jeg vet ikke helt om Basshunter, Ravers in the UK, No speak americano o.l fenger 40åringer like mye som 18åringer?
dde, queen, bon jovi osv...
dra på med gamle klassikere, funker knall hver gang :P

gjerne dra på med noen techno mot slutten, det gjorde hvertfall naboen når han feire 40
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Hei!

Om ca 3 ukers tid skal jeg være dj på en fest for en som fyller 40. Jeg vet selv at 40åringer har ganske varierende musikksmak, som alle oss andre.

Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til musikk som "alle" kan like?

Skriv gjerne opp en hel del eller legg inn en spotifyliste ettersom kvelden blir nok lang

Tenkte først på eagles o.l men vet ikke helt, det er jo en fest. Aldri vært på en 40års fest før

Noen som har noen tips?
Vis hele sitatet...
Fortvil ikke! Dette har noen 40åringer i Aftenbladet gjort før deg: http://www.google.com/cse?cx=partner...ldning/musikk/ Pass på! Noen ganger har de hatt homo tema med Village og det hel Jeg vil nok ikke finne alt du trenger der, men mye. Med et helgepass til Spotify og Internett tilgang er du parat!

Aftenbladet linker listene sine som Spotify lister.
Du kan vel ikke bare ta kontakt med han som har leid deg inn og spørre om hva slags musikk han tenker er passende?
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cyan Vis innlegg
Du kan vel ikke bare ta kontakt med han som har leid deg inn og spørre om hva slags musikk han tenker er passende?
Vis hele sitatet...
Nei, kan ikke det ettersom det er suprise party og hun som har leid meg inn vet ikke hvilken musikk han liker
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Drum & Bass!
vis de er 40 år burde jo 70-80 tallet funke bra for dem...
Finn deg noen samleplater på nettet en plass
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Dette er liksom halve jobben med å være "mobil DJ". Å gjøre research
Kjørpå med rolling stones,beatles,dde^^,og kjente klassikere fra 70,80og 90 tallet.
Start med litt rolig musikk
Kjør på med litt dubstep. Det kan enten slå an eller feile totalt.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av drittunge Vis innlegg
Kjør på med litt dubstep. Det kan enten slå an eller feile totalt.
Vis hele sitatet...
haha, tror nok de fleste hadde fått seg ett eller så lite sjokk!