Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5770
Skal prøve å dele min første tur på molly som skjedde for 6 år siden. Minnet er fortsatt brent fast i hjernen min. Jeg har dessverre misbrukt det meste av rusmidler etter dette men opplevelsen her var den villeste jeg har opplevd. Første gang er bestandig epic.

Jeg var faktisk på ozora festival den første gangen jeg rullet på molly, for de som ikke har hørt om festivalen så er det en stor psytrance festival i Ungaren. Jeg ble kjent med noen svenske jenter på flyplassen i budapest som jeg spleiset taxi med til festivalen.

Vi var allerede litt seint ute, å når vi kom til inngangen ved arrangementet måtte vi snu, for ved inngangen hadde de letehunder og væpnet politi. Vi ble skremt og gikk tilbake for å spise mollyen som svenskene hadde med. De hadde også syre men det var lett å skjule. (Er ikke sikker på hvor mye jeg spiste men de knakk av en bit og jeg tenkte "fuck it" før jeg svelget krystal biten. Svenskene sa vi måtte kjappe oss for å rekke åpnings artisten etter åpnings seromonien.

Det var tusenvis av mennesker kledd i hippie kostymer og musikk anlegget var brutalt og designet på festival området var som i en syre drøm. Det var også veldig varmt og folk var hypa som faen.
De holdt på å spilte rolig seremoni musikk og hadde ett slags rituale da vi kom til området. De tente ett stort bål mens de ridde med hester og stuket med fakkel dansing. Det var virkelig fantastiskt.
Jeg startet å kjenne på en merkelig kvalme og svenskene la merke til noiaen min men trøstet meg med at det går bra mens de kniste. Btw, disse jentene virket ganske crazy og jeg hadde egentlig nokk med å tilpasse meg omgivelsene uten å være på drugs akkurat nå. Vi satt i en skråning og seremonien startet å avta, det var jubel og dans. Det var da jeg startet å kjenne virkningen, jeg kunne føle trommene i beinene mine og en ekstrem gledes rus kom i bølger.
Jeg begynte å danse litt men svenskene ba meg om å komme etter de for å hente litt vann før vi gikk til hovedscenen. Det startet å bli mørkt ute og dekorasjonen på festivalen ble som ett romskip.
Det er nå jeg virkelig begynte å føle det.
Jeg var lykkeligere enn jeg noen gang har vært i hele mitt liv og hoved musikken har ikke startet en gang. Følelsen var så heftig at jeg startet å gråte av lykke, jeg følte en ekstrem form for empati for alle i rundt meg og tenkte at vi mennesker er fantastiske vesener. Fuck krig, fuck hat, fuck rasisme tenkte jeg. Det kunne ikke ble bedre en dette tenkte jeg helt til Spectra Sonic's kom på scenen og HELLIGE JESUS DET VAR GAME OVER FOR MEG!

Den 4/4 progressive kick/bass beaten voldtok meg, jeg mistet hodet helt og gikk full retard! Jeg KUNNE IKKE slutte å danse! (og jeg kan ikke danse godt i det hele tatt). Bassen slo igjennom kroppen min og alle i rundt meg klikket helt! Jeg endte opp med å slå denne superglade jenta i ansiktet ved et uhell, jeg skjønte ikke at jeg gjorde det før noen andre tappet meg på skulderen og jeg snudde meg og de lo av meg. Faen jeg var så borte og skjønte egentlig lite av det som skjedde samtidig som jeg skjønte hva som skjedde. Jeg ba jenta om unnskyldning og hun ga meg en klem, hun føltes så deilig ut, jeg dro hånden over magen hennes og ble helt lost i den glatte myke kroppen, herregud så deilig det var å klemme henne. Hun kysset meg på kinnet og sendte meg bort til svenskene mens hun sa flirende "have fun!". De dro meg bort fra henne og helt fram til scenen.(jeg følte meg som ett barn som ble passet på)

Fremme ved scenen kunne jeg henge på en slags tre gjærde foran dj'en. De i rundt meg sto også å danset hengende på gjærdet og jeg skjønte fort at jeg ikke var den eneste som var tura på molly. Jeg fikk en joint som noen sendte rundt i folkemengden og da ble alt enda sykere. Dette var for godt til å være sant, musikken penetrerte meg så mye att jeg ropte i glede, folk hang over meg og det var fuckings ON! Total bliss! Hele gjengen var i 1000km/t.

Folkene i rundt meg tømte vann på hverandre inkludert meg, jeg fikk også servert vann for å drikke. Jeg vet ikke hvem som gjorde det men det virket som at her passet vi på hverandre. Jeg følte meg så trygg!
Etter kanskje 2 timer (Har ikke peiling) ble jeg eskortert bort fra scenen av svenskene, de tok meg med til en dusj og kjølte meg ned med kaldt vann, det var utrolig deilig. De ga meg en bit med mdma til og noen vitaminer før vi stakk til skråningen igjen.

Jeg var slått ut av synet mot festival området, psytrance musikken gikk virkelig inn i hjertet mitt. Jentene fyrte opp en joint mens jeg satt å beit i t-skjorten min, jeg var skikkelig tura. Den ene jenta satte seg bak meg med beina i rundt kroppen min, hun hadde blå kjole og langt blondt hår. Jeg var helt satt ut og fikk stå kuk med en gang, hun presset seg hardt mot meg og førte hånden min under skjørtet. Jeg har aldri vært så kåt i hele mitt liv mens jeg stønnet i lykke.

Det ble ikke noe sexy time, det hadde absolutt ingenting å si for jeg var så lykkelig. Det endte med at vi satt å røykte og klemte hverandre utover natten og snakket om alt mulig helt til solen startet å stå opp.
Vi har enda kontakt den dag i dag og planlegger allerede en festival visit til neste år hvis korona tiden bedrer seg. :-)

Jeg fant faktisk ett klipp på YT der noen har filmet åpningen av spectra sonics på festivalen!, Dette gir dere litt mer forståelse for hvor heftig dette var. Jeg står en plass der i klippet.

https://youtu.be/aqksdX1jaRU

Beste natten i hele mitt liv.
De holdt på å spilte rolig seremoni musikk og hadde ett slags rituale da vi kom til området. De tente ett stort bål mens de ridde med hester og stuket med fakkel dansing
Vis hele sitatet...
dette var min favorittdel. Sterk åpning.
(Er ikke sikker på hvor mye jeg spiste men de knakk av en bit og jeg tenkte "fuck it" før jeg svelget krystal biten. )
Vis hele sitatet...
dette er litt synd. Både fordi det er vanskeligere for deg å gjenskape effekten senere, men også fordi man kan dø på denne måten.

Folkene i rundt meg tømte vann på hverandre inkludert meg, jeg fikk også servert vann for å drikke. Jeg vet ikke hvem som gjorde det men det virket som at her passet vi på hverandre. Jeg følte meg så trygg!
Vis hele sitatet...
fin slutt. takk for at du delte
Sist endret av Bær; 12. september 2020 kl. 01:41.