Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3763
Noen som har brukt denne siden før? Jeg så på en film der nå og fikk opp at mine minutter var brukt opp så jeg registrerte en bruker og betalte fordi jeg syns ikke at det var så dyrt for å kunne se mange filmer jeg ville. Men nå prøver jeg å søke opp filmer, men det kommer jo bare opp trailer osv. Hvordan søker jeg for å få opp filmer?
Det at det finnes noen filmer der, er vel pga at dem er slappe med copyright håndhevinga. Om filmbransjen finner ut at disse tjenestene ikke sletter ulovlig innhold så fort de finner det, så risikerer de nok å bli saksøkt for som f da filene ligger på deres servere. Så kan jo hende at de har blitt litt strengere i det siste eller liknende?
Sist endret av legalize_it; 3. april 2010 kl. 21:48.
Har brukt megavideo i sikkert 2 år, og de fleste av filmene finner du på www.surfthechannel.com eller min favoritt www.watch-movies-online.tv
For de som ikke har lyst til å betale, funker det å re-starte ruteren også, slik at man mottar ny ip fra ISP. Jeg åpner bare et par bbc artikler og går inn på ruteren via pcen og trykker restart. Så leser jeg artiklene i mellomtiden. Går ganske kjapt.
finnes også en addon til FireFox som fikser tidsbegrensning problemet for deg
Sitat av bz3rker Vis innlegg
finnes også en addon til FireFox som fikser tidsbegrensning problemet for deg
Vis hele sitatet...
Regner med at du tenker på lllimitux, og den fungerer dessverre ikke lengre.
Det er nesten umulig å søke etter filmer på megavideo, du må nok finne linkene på en ekstern side.
Sitat av bz3rker Vis innlegg
finnes også en addon til FireFox som fikser tidsbegrensning problemet for deg
Vis hele sitatet...
Om man buffrer hele megavideo videoen(Ikke se den), for så å velge "Arbeid frakoblet i firefox (Oppi venstre hjørne -> fil -> Arbeid Frakoblet) Da vil ikke minuttene telles.
Har brukt MegaVideo og MegaUpload til å se film og laste de ned. Har hatt Premium i godt over 1 år, er verdt hver krone
www.Surfthechannel.com og http://forum.tvfreeload.com/ er sidene jeg får filmene fra.
Sist endret av jarl; 4. april 2010 kl. 20:07.
Sitat av simen929 Vis innlegg
Om man buffrer hele megavideo videoen(Ikke se den), for så å velge "Arbeid frakoblet i firefox (Oppi venstre hjørne -> fil -> Arbeid Frakoblet) Da vil ikke minuttene telles.
Vis hele sitatet...
Jo, faktisk..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har funnet en måte å fikse dette på? Strever med det samme selv.. Har tidligere sett en del serier der, men nå som det er blitt minutt begrensning er det jo ikke mulig. Noen som har et slepent triks?
Sitat av maggii Vis innlegg
Noen som har funnet en måte å fikse dette på? Strever med det samme selv.. Har tidligere sett en del serier der, men nå som det er blitt minutt begrensning er det jo ikke mulig. Noen som har et slepent triks?
Vis hele sitatet...
Trikset er å ikke se mer enn dine tillatte minutter, ellers kan du jo få firkanta øyne...

Les litt lenger opp så ser du flere triks...
Nei, Nei og atter nei.. bruk http://tv.blinkx.com/ mye bendre
Sitat av Tortia Vis innlegg
Har brukt megavideo i sikkert 2 år, og de fleste av filmene finner du på www.surfthechannel.com eller min favoritt www.watch-movies-online.tv
Vis hele sitatet...

www.watch-movies-online.tv eller www.movies-links.tv som den i det siste er blitt endra til, ble lagt ned i forrige uke. det fungerer nå bare som et diskusjonsforum for filmene siden før viste linker til det suger kraftig, ettersom dette var den absolutt beste gratis filmsiden som fantes på nett (jeg brukte den opp til flere ganger daglig).
Sitat av First-Price Vis innlegg
Nei, Nei og atter nei.. bruk http://tv.blinkx.com/ mye bendre
Vis hele sitatet...
Den der fungerer ikke for meg..

Den bare linker til enten MegaVideo sider, eller sider som bruker MegaVideo.

Jeg pleier å la videoen buffre og så arbeide frakoblet.
Bruk for guds skyld StageVU.com! StageVU har 100% betre kvalitet en MegaVideo og andre jalla nettstadar!
Sist endret av Mysterious; 11. juli 2010 kl. 04:16.
cmd+Shift+alt i safari på mac så laste ned epiodene. Dette kan også gjøres i windows men du må bare fikle litt rundt i safari så finner du den samme optionen.
Sist endret av onoffon; 11. juli 2010 kl. 04:23.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Den der fungerer ikke for meg..

Den bare linker til enten MegaVideo sider, eller sider som bruker MegaVideo.

Jeg pleier å la videoen buffre og så arbeide frakoblet.
Vis hele sitatet...

uhm, han som lagde topic spørte om hvor han kunne finne Megavideo filmer, viss jeg leste riktig alle de 3 eller 4 gangene jeg akkurat leste det...

men genial grei side! med extremt mange bra filmer, og serier.
Sitat av onoffon Vis innlegg
cmd+Shift+alt i safari på mac så laste ned epiodene. Dette kan også gjøres i windows men du må bare fikle litt rundt i safari så finner du den samme optionen.
Vis hele sitatet...
faen skrev feil det er cmd + option + a på mac, på windows i safari er det ctrl + alt a, så finner du den største filen og dobbel-klikker. Nok om det har egentlig avsporet helt, Gode sider som bruker megavideo er www.tv.blinkx.com
Bruker alltid sidereel.com
Time limiten kan unngås.