Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3791
Hoi, lurer på èn ting, jeg har Telenor som operatør, og går det på noe vis ann å ringe de eller sende dem e-post og høre om å få en logg over hvem jeg har sendte meldinger til? Dette innebærer da MMS og SMS.
Noen som vet?
Ja, dette er mulig. Du kan nok også få tilgang til dette ved å logge inn på nettsiden deres.
ja, kontakt telenor og be om spesifisert faktura så får du hvem du har ringt/sendt meldinger til samt tidspunktene.

du får ikke vite innholdet i meldingene siden dette ikke lagres
Sitat av moridin Vis innlegg
ja, kontakt telenor og be om spesifisert faktura så får du hvem du har ringt/sendt meldinger til samt tidspunktene.

du får ikke vite innholdet i meldingene siden dette ikke lagres
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over att jeg ikke får vite, men da har jeg fått vite det jeg skal, må be om dette...

Men, hvor på nettsidene til Telenor kan jeg finne denne loggen da, uten å ringe dem?
Forsøkte du å trykke på "Logg inn" (som du ser helt øverst til høyre på telenor sin nettside)?

Direktelink: https://www.telenor.no/privat/minesi...ginnfelles.cms
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Det er jeg klar over att jeg ikke får vite, men da har jeg fått vite det jeg skal, må be om dette...

Men, hvor på nettsidene til Telenor kan jeg finne denne loggen da, uten å ringe dem?
Vis hele sitatet...
Du får ikke en spesifisering på telenor.no/minesider
Du ringer 09000 og ber om dette for en gitt periode og får det tilsendt i pr. brev eller mail.