Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 810
Jeg har et spørmål ang ferdig nettbutikkløsninger noe ala den mystore leverer. Saken er den at jeg mistet mine lagrede favoritter og jeg husker ikke hva den siden het som jeg likte så godt heter.

Lurer derfor på om noen av dere her kansje kan hjelpe meg å finne den igjen, eller om dere kansje vet om andre løsninger men de må da ha mulighet for visa og paypal betaling.

Setter veldig stor pris på hjelp folkens
Har akkurat begynt å satt meg inn i Magento, det er anbefalt. Den har ihvertfall støtte for paypal, tror det skal funke med visa også. Sjekk det ut :P
Jeg har såvidt vært borti zen-cart, og det fungerte veldig bra. De har støtte for både MC, VISA og PayPal for å nevne noen. Du kan se ett eksempel på løsning med zen-cart her.
Trådstarter
7 0
Takker for responsen og må si jeg liker begge løsningene igrunn. Men nå skulle det ha seg slik at jeg faktisk skulle finne den siden jeg har leitet etter i ukesvis akkurat. http://nettbutikk.shoppingcart.no/ var den jeg strevde med å finne da så dere ikke skal bli så nyskjerrgie.

Da er det bare ta for seg løsningene å se hvem som passer best.