Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 16634
Men vil ikke ha sex med folk under 15, først og fremst fordi folk finner det avskyelig og fordi jeg finner det selv ekkelt pg umoralsk.

Viktigst fordi foreldrene finner det umoralsk, ekkelt og alt imellom.
Men jeg har egentlig ikke noe imot å inngå et forhold med en 14-åring Så lenge det er 125% frivillig. Og 14-åringen liker meg like mye som jeg liker hun. Og så lenge vi ikke har sex før hun er 15 eller 16. Mener minstealder for sex burde vært 15. Mange ser eldre ut enn de egentlig er, tross alt.

Nei, men husk at til og med mange på 18-22 kan være 12-14 i virkeligheten.
Husker jeg var innlagt frivillig på en psykiatrisk institusjon for noen år siden. Hun så ut som hun var i 20-årene. Men var i virkeligheten, når jeg spurte, 35-45 år gammel.
Uttrykket "ikke døm en bok utfra bokomslaget" kommer fort til minne i denne sammenhengen.

I Island er den sexuelle lavalder 14 år, mens den er 15 i Sverige og Danmark. Det sier litt.
Og i USA må man være 21 bare for å drikke litt øl og cider.

Sikkert 24-26 for Whicky og annet på 40% eller mer. I USA, altså.
Sist endret av einsteindragon; 4. januar 2024 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Viktigst fordi foreldrene finner det umoralsk, ekkelt og alt imellom.
Men jeg har egentlig ikke noe imot å inngå et forhold med en 14-åring Så lenge det er 125% frivillig. Og 14-åringen liker meg like mye som jeg liker hun. Og så lenge vi ikke har sex før hun er 15 eller 16. Mener minstealder for sex burde vært 15. Mange ser eldre ut enn de egentlig er, tross alt.
Vis hele sitatet...
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Sist endret av Frkødelagt; 4. januar 2024 kl. 17:47.
Er man ikke per definisjon pedofil hvis man 'forgriper' seg / har sex med / er kjæreste med noen under den seksuelle lavalderen?

Jeg mener å ha lest tidligere at i de aller fleste tilfeller det begåes overgrep på folk under den seksuelle lavalderen så er gjerningspersonen knapt over. Typ en på 17 er sammens med en på 15.


Gi einstein litt slack. Fyren har asbergers og forstår ikke alle sosiale koder som oss andre. Fra naturens side så har han jo rett. Men som samfunn så må vi ha et sett med regler som gagner alle.
Sist endret av IneartheDx; 4. januar 2024 kl. 17:49.
For å sette ting i perspektiv:

Laveste sexuelle lavalder i Europa:

13 år. Spania
Tror også 13 i Nederland, Tyskland, Frankrike, Tsjetsjenia.
12 år i Madagaskar, Brazil, flere steder i Afrika, store deler Sør-Amerika som Amazonas, 16 i Canada.
Egypt: 18 år
Enkelte stater i USA: 18 år (tipper dettette er typiske republikansker stater)
Nord-Irland og Namibia: 17 år
Sverige: 15 år
Canada: 14 år
Korea, iallefall Nord-Korea: 13 år
Angola, Filippinene og Mexico: 12 år.
15 år i 3/4 av verdens land
16 år i nesten alle europeiske land.
Overraskende nok med 12 år i Vatikanet. Sier litt om den katolske kirken, og støtter påstandene om mange pedofile i den katolske kirken.
16 år i Storbritannia
15 år i Frankrike
14 år i Kina og Tyskland
Tyrkia? 18 år.
Mye 12 år i Mellom-Amerika
14 i Angola for kvinner
15 for kvinner i Brkina Faso
14 for kvinner Cape Verde
12 for kvinner i Sør-Afrika
14 - Cape Verde
15 - Côte d'Ivoire
15 - Djibouti
15 - Franske Kolonier/Franske Territorier
15 - Gabon

Som dere kan se er ikke verken 14 eller 15 lite i det hele tatt visst vi ser på alle statistikkene

Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Vis hele sitatet...
Nei, da misforstår du.

Det er forskjellig fra kultur til kultur, og fra land til land hva som går under den sexuelle lavalderen.

Akkurat som at det er drap selv om du dreper i krig. Eneste forskjell er at det er lovlig for de du dreper for.

Gambia - 18 for kvinner
Ghana - 16 år
Guinea: 16
Guinea-Bissau: 12 år gammel
Kenya: 18 år
Lesotho: 18
Liberia: 18
Liberia: 18
Liberia: 18 år gammel
Libya: 18 år
Madagascar: 14 år
Malawi: 16 år gammel
Mali: 15 år
Mauritania: 18 år gammel
Madeira (Portugal): 14 år
Morocco: 18 år
Mozambique: 16
Namibia: 16 for jenter
Niger: 13 år
Republic of the Kongo: 18 år gammel
Rwanda: 18 år gammel
Sahrawi Arab Democratic Republic: 13
São Tomé and Príncipe: 14 år gammel
Senegal: 16 år
Seychelles: 15 år gammel

Sierra Leone: 18 år
Somalia: 18 år gamle jenter
Sør Afrika: 16 år gamle jenter
Sør Sudan: 16
Spanske Territorier: 16
Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha (United Kingdom): 16 år
Sudan: 18(?)
Tanzania: 18
Togo: 15
Tunisia: 18
Uganda: 18
Zambia: 16 år gammel
Zimbabwe: 18 år

Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Vis hele sitatet...
Nei, det er basert på sexuell lavalder. Og det er forskjellig fra land til land. Og fra verdensdel til verdensdel. Og å mye annet.

Noe de fleste burde kunne si seg enig i er at sexuell lavalder er basert på hvor man bor.

Ingenting galt i at e på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller linjene. Dette sier seg selv.

Ingenting galt i at en på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller lignende. Dette sier seg selv.

Visst jeg er 12 og har IQ med en på 9, så er det ingenting galt i at jeg har sex med på 10.
Sist endret av einsteindragon; 4. januar 2024 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
At forskjellige land har forskjellige lover og regler er ikke vanskelig å forstå. Jeg tok utgangspunkt i det du selv skrev "mener minstealder burde være 15, for mange ser jo eldre ut enn de er tross alt". Det er heller ikke vanskelig for meg å forstå at menn tiltrekkes av unge fruktbare kvinner.

Den seksuelle lavalderen er satt for å verne barn som ikke har utviklet konsekvenstenkning fra å utnyttes av voksne mennesker.
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
At forskjellige land har forskjellige lover og regler er ikke vanskelig å forstå. Jeg tok utgangspunkt i det du selv skrev "mener minstealder burde være 15, for mange ser jo eldre ut enn de er tross alt". Det er heller ikke vanskelig for meg å forstå at menn tiltrekkes av unge fruktbare kvinner.

Den seksuelle lavalderen er satt for å verne barn som ikke har utviklet konsekvenstenkning fra å utnyttes av voksne mennesker.
Vis hele sitatet...
Kvinner blir raskere voksne enn menn.
Så en 15 årig kvinner er mer voksen og utviklet enn en 15 årig mann.
Det er fakta.

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Er man ikke per definisjon pedofil hvis man 'forgriper' seg / har sex med / er kjæreste med noen under den seksuelle lavalderen?

Jeg mener å ha lest tidligere at i de aller fleste tilfeller det begåes overgrep på folk under den seksuelle lavalderen så er gjerningspersonen knapt over. Typ en på 17 er sammens med en på 15.


Gi einstein litt slack. Fyren har asbergers og forstår ikke alle sosiale koder som oss andre. Fra naturens side så har han jo rett. Men som samfunn så må vi ha et sett med regler som gagner alle.
Vis hele sitatet...
Spørs på landet.
I mange land er 13 over den såkalte seksuelle lavalderen.
Sist endret av einsteindragon; 4. januar 2024 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Joda, jeg har en gang vært en 15 år gammel jente selv. Og selv om vi "gjennomsnittlig" er mer utvikla enn gjevnaldrede gutter er vi enda ikke ferdig utvikla. Som 15 åring er man enda usikker, redd, har kanskje ikke utforsket egen seksualitet og har enda ikke ferdigutviklet konsekvenstenkning. Kall meg gjerne prippen, men jeg syns barn skal få utforske egen seksualitet med gjevnaldrede og lære om egne grenser. Det kan være vanskelig å si nei og spesielt til en voksen når man er barn.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Visst jeg er 12 og har IQ med en på 9, så er det ingenting galt i at jeg har sex med på 10.
Vis hele sitatet...
Slutt a. Så hvis 2 barnehagebarn vil utforske hverandre så er det helt greit?

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Kvinner blir raskere voksne enn menn.
Så en 15 årig kvinner er mer voksen og utviklet enn en 15 årig mann.
Vis hele sitatet...
Menn er vel i snitt ferdig utvikla når de er 25 år. Er man 15 er man vel nærmere 50% utviklet, gitt at det er lineær progresjon på utviklingen, så det blir tullete å sammenlikne.

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
I mange land er 13 over den såkalte seksuelle lavalderen.
Vis hele sitatet...
Ja og det er forkastelig.
Sist endret av IneartheDx; 4. januar 2024 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Men vil ikke ha sex med folk under 15, først og fremst fordi folk finner det avskyelig og fordi jeg finner det selv ekkelt pg umoralsk.

Viktigst fordi foreldrene finner det umoralsk, ekkelt og alt imellom.
Men jeg har egentlig ikke noe imot å inngå et forhold med en 14-åring Så lenge det er 125% frivillig. Og 14-åringen liker meg like mye som jeg liker hun. Og så lenge vi ikke har sex før hun er 15 eller 16. Mener minstealder for sex burde vært 15. Mange ser eldre ut enn de egentlig er, tross alt.

Nei, men husk at til og med mange på 18-22 kan være 12-14 i virkeligheten.
Husker jeg var innlagt frivillig på en psykiatrisk institusjon for noen år siden. Hun så ut som hun var i 20-årene. Men var i virkeligheten, når jeg spurte, 35-45 år gammel.
Uttrykket "ikke døm en bok utfra bokomslaget" kommer fort til minne i denne sammenhengen.

I Island er den sexuelle lavalder 14 år, mens den er 15 i Sverige og Danmark. Det sier litt.
Og i USA må man være 21 bare for å drikke litt øl og cider.

Sikkert 24-26 for Whicky og annet på 40% eller mer. I USA, altså.
Vis hele sitatet...
Men kjære deg, dette er jo å motsi seg selv. Du sier du tiltrekkes av småjentene så at du vemmes av tanken på seksuell omgang med dem før du igjen sier at du kan tenke deg å inngå et forhold med en av dem? Du vemmes av tanken på at foreldrene skal kjenne på det (eller finne ut av det, lets be real.....) så det er ikke det at det for deg er umoralsk eller feil å gjøre det.

Tror du ikke foreldrene til småjentene hadde mislikt å vite at du faktisk tiltrekkes av ungene deres? Lovens rammer forbyr deg fra å gjøre det FORDI det er et skadepotensiale der som kan påvirke henne resten av livet.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Vis hele sitatet...
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Er man ikke per definisjon pedofil hvis man 'forgriper' seg / har sex med / er kjæreste med noen under den seksuelle lavalderen?

Jeg mener å ha lest tidligere at i de aller fleste tilfeller det begåes overgrep på folk under den seksuelle lavalderen så er gjerningspersonen knapt over. Typ en på 17 er sammens med en på 15.


Gi einstein litt slack. Fyren har asbergers og forstår ikke alle sosiale koder som oss andre. Fra naturens side så har han jo rett. Men som samfunn så må vi ha et sett med regler som gagner alle.
Vis hele sitatet...
Det er forsåvidt greit men ikke en grunn til å unnskylde eller tilrettelegge for brudd på norsk lov med så stort skadepotensiale. Synes det er enkelte i denne tråden som tar litt for lett på slike ytringer. Litt kjapt ute med å unnskylde for enkelte.......
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
For å sette ting i perspektiv:

Laveste sexuelle lavalder i Europa:

13 år. Spania
Tror også 13 i Nederland, Tyskland, Frankrike, Tsjetsjenia.
12 år i Madagaskar, Brazil, flere steder i Afrika, store deler Sør-Amerika som Amazonas, 16 i Canada.
Egypt: 18 år
Enkelte stater i USA: 18 år (tipper dettette er typiske republikansker stater)
Nord-Irland og Namibia: 17 år
Sverige: 15 år
Canada: 14 år
Korea, iallefall Nord-Korea: 13 år
Angola, Filippinene og Mexico: 12 år.
15 år i 3/4 av verdens land
16 år i nesten alle europeiske land.
Overraskende nok med 12 år i Vatikanet. Sier litt om den katolske kirken, og støtter påstandene om mange pedofile i den katolske kirken.
16 år i Storbritannia
15 år i Frankrike
14 år i Kina og Tyskland
Tyrkia? 18 år.
Mye 12 år i Mellom-Amerika
14 i Angola for kvinner
15 for kvinner i Brkina Faso
14 for kvinner Cape Verde
12 for kvinner i Sør-Afrika
14 - Cape Verde
15 - Côte d'Ivoire
15 - Djibouti
15 - Franske Kolonier/Franske Territorier
15 - Gabon

Som dere kan se er ikke verken 14 eller 15 lite i det hele tatt visst vi ser på alle statistikkene



Nei, da misforstår du.

Det er forskjellig fra kultur til kultur, og fra land til land hva som går under den sexuelle lavalderen.

Akkurat som at det er drap selv om du dreper i krig. Eneste forskjell er at det er lovlig for de du dreper for.

Gambia - 18 for kvinner
Ghana - 16 år
Guinea: 16
Guinea-Bissau: 12 år gammel
Kenya: 18 år
Lesotho: 18
Liberia: 18
Liberia: 18
Liberia: 18 år gammel
Libya: 18 år
Madagascar: 14 år
Malawi: 16 år gammel
Mali: 15 år
Mauritania: 18 år gammel
Madeira (Portugal): 14 år
Morocco: 18 år
Mozambique: 16
Namibia: 16 for jenter
Niger: 13 år
Republic of the Kongo: 18 år gammel
Rwanda: 18 år gammel
Sahrawi Arab Democratic Republic: 13
São Tomé and Príncipe: 14 år gammel
Senegal: 16 år
Seychelles: 15 år gammel

Sierra Leone: 18 år
Somalia: 18 år gamle jenter
Sør Afrika: 16 år gamle jenter
Sør Sudan: 16
Spanske Territorier: 16
Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha (United Kingdom): 16 år
Sudan: 18(?)
Tanzania: 18
Togo: 15
Tunisia: 18
Uganda: 18
Zambia: 16 år gammel
Zimbabwe: 18 år



Nei, det er basert på sexuell lavalder. Og det er forskjellig fra land til land. Og fra verdensdel til verdensdel. Og å mye annet.

Noe de fleste burde kunne si seg enig i er at sexuell lavalder er basert på hvor man bor.

Ingenting galt i at e på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller linjene. Dette sier seg selv.

Ingenting galt i at en på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller lignende. Dette sier seg selv.

Visst jeg er 12 og har IQ med en på 9, så er det ingenting galt i at jeg har sex med på 10.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så viktig for deg å trekke frem seksuell lavalder i andre kulturer enn vår egen? Er du unntatt norsk lov? At du fortsetter å poste sånne ting hjelper ikke saken din. Det du sier kan faktisk regnes som rettferdiggjøring av VOLDTEKT. Skjønner du det? Eller skal du fortsette å leke naiv?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ditt resonnement er altså at seksuell lavalder burde baseres på utseende?
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Kvinner blir raskere voksne enn menn.
Så en 15 årig kvinner er mer voksen og utviklet enn en 15 årig mann.
Det er fakta.



Spørs på landet.
I mange land er 13 over den såkalte seksuelle lavalderen.
Vis hele sitatet...
At kvinner blir raskere voksne enn menn er ikke en unnskyldning for at man skal kunne utnytte en ung jente i utviklingsalder. Rekker du å tenke på hvorfor en så ung jente skal søke kontakt med noen som er så pass mye eldre enn seg selv? Eller er det ikke så farlig så lenge foreldrene ikke finner ut av det?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud som dette siterings-systemet deres suger rævhøl. Jeg har nå sitert samme innlegg to ganger uten å trykke på noe som helst. Beklager til Frkødelagt som ikke er den personen jeg sikter til.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Slutt a. Så hvis 2 barnehagebarn vil utforske hverandre så er det helt greit?



Menn er vel i snitt ferdig utvikla når de er 25 år. Er man 15 er man vel nærmere 50% utviklet, gitt at det er lineær progresjon på utviklingen, så det blir tullete å sammenlikne.



Ja og det er forkastelig.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det. Det er i snitt. Hvis man ikke evner å se sammenhengen mellom utvikling og variabler burde man ikke ha seksuell omgang i det hele tatt.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Nei, det er basert på sexuell lavalder. Og det er forskjellig fra land til land. Og fra verdensdel til verdensdel. Og å mye annet.

Noe de fleste burde kunne si seg enig i er at sexuell lavalder er basert på hvor man bor.

Ingenting galt i at e på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller linjene. Dette sier seg selv.

Ingenting galt i at en på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller lignende. Dette sier seg selv.

Visst jeg er 12 og har IQ med en på 9, så er det ingenting galt i at jeg har sex med på 10.
Vis hele sitatet...
Dude, nå må du gi deg med å late som at du har forståelse for noe som er åpenbart. Du utviser faktisk det motsatte. Ingenting av det du skriver ''sier seg selv''. Et fåtall er enig med deg på verdensbasis. Se om du finner foreldre til unger i alderen du trekker frem og spør dem om hva de hadde tenkt. Jeg kan fortelle deg at det eneste åpenbare med det er at de hadde mislikt det.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så er det heller ikke sex mellom 15 og 17-åringer du i utgangspunktet forsvarer. Du snakker fra perspektivet til en 30 år gammel mann som vil ha relasjoner med jenter under 18 år. Bare for å ha det på det klare.
Usikker på hvs du mener...
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Usikker på hvs du mener...
Vis hele sitatet...
Nei seriøst? Du virker rimelig sikker i din oppfattelse så dette skal ikke være vanskelig å tyde. Når du går så hardt ut for å forsvare hva du mener tenker jeg at du har full forståelse for hva jeg skriver.
Okei?

Er det noe galt i det?
Sist endret av einsteindragon; 4. januar 2024 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Okei?

Er det noe galt i det?
Vis hele sitatet...
Hva er det du spør om nå? Hvilken del er det du lurer på om det er noe galt med?
Ikke gidd å lek dum a, einsteindragon. Du lurer ingen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Ikke gidd å lek dum a, einsteindragon. Du lurer ingen.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Synes alle mannfolka som leser her skal ta dette innover seg nå. Å leke dum er ikke en unnskyldning for en forvrengt oppfattelse av virkeligheten. Unnskyld nr1 i retten når det kommer til disse sakene er ignoranse. Ignoranse til loven eller ignoranse til offerets alder.
Vel, vi fikk nå lokka frem i allefall en pedofil i denne tråden, jeg tror vi får ta det som en W
Sist endret av NoillStress; 4. januar 2024 kl. 21:42.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Vel, vi fikk nå lokka frem i allefall en pedofil i denne tråden, jeg tror vi får ta det som en W
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne gitt kvalitetspoeng men da forsvinner anonymiteten.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Jeg er 30 og tiltrekkes av 15 og 16 åringer. Også 13-14 visst de ser ut som de er15 eller eldre ut.
Vis hele sitatet...
Yikes.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
einsteindragon tar jeg fullstendig avstand fra altså, bare så det er klart.

Det er overgrep å ha sex med de som er mindre enn 16 år, og helt ærlig så er det jævlig teit å tukle med dem som er under 18 år også. Det du har skrevet er ikke at du bare er tiltrukket til mindreårige, men at du også hadde faktisk gått for noen i den alderen.

Det er på denne barrieren at jeg mister respekt for mennesker som deg, når du er på det stadiet at du er åpen (ikke bare for oss, men for deg selv) om at du hadde benyttet sjansen hvis den skulle vist seg, selv om den mindreårige selv hadde samtykket. Som blir poengert gang på gang til pedofile, så er ikke mindreårige utviklet nok til å samtykke.

Pedofile bør aldri tilstå offentlig slik du har gjort her, du bør ta dette opp med profesjonelle. For selv om du aldri har gjort noe overgrep eller sett på ulovlig porno, vil aldri verden glemme hva du har tilstått.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Men vil ikke ha sex med folk under 15, først og fremst fordi folk finner det avskyelig og fordi jeg finner det selv ekkelt pg umoralsk.

Viktigst fordi foreldrene finner det umoralsk, ekkelt og alt imellom.
Men jeg har egentlig ikke noe imot å inngå et forhold med en 14-åring Så lenge det er 125% frivillig. Og 14-åringen liker meg like mye som jeg liker hun. Og så lenge vi ikke har sex før hun er 15 eller 16. Mener minstealder for sex burde vært 15. Mange ser eldre ut enn de egentlig er, tross alt.

Nei, men husk at til og med mange på 18-22 kan være 12-14 i virkeligheten.
Husker jeg var innlagt frivillig på en psykiatrisk institusjon for noen år siden. Hun så ut som hun var i 20-årene. Men var i virkeligheten, når jeg spurte, 35-45 år gammel.
Uttrykket "ikke døm en bok utfra bokomslaget" kommer fort til minne i denne sammenhengen.

I Island er den sexuelle lavalder 14 år, mens den er 15 i Sverige og Danmark. Det sier litt.
Og i USA må man være 21 bare for å drikke litt øl og cider.

Sikkert 24-26 for Whicky og annet på 40% eller mer. I USA, altså.
Vis hele sitatet...
Hva tror du grunnen dr at du tiltrekkes en alder som er halvparten av din egen?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en lettelse å se at flere kan si seg enige i at denne opptredenen er usmakelig. JA, folk skal få lov til å være åpne og dele sin sannhet, men en skal sette grenser når vi snakker om å fremsnakke alvorlige lovbrudd med potensielt fatale konsekvenser. Dramatisk vil noen kanskje si; men den ungene vokser opp og innser at de (i en sårbar situasjon) ble utnyttet kan være ødeleggende for mange. Tenker på forutsetningene disse unge jentene må ha for å søke kontakt med noen som er DOBBELT så gammel som dem selv…
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en lettelse å se at flere kan si seg enige i at denne opptredenen er usmakelig. JA, folk skal få lov til å være åpne og dele sin sannhet, men en skal sette grenser når vi snakker om å fremsnakke alvorlige lovbrudd med potensielt fatale konsekvenser. Dramatisk vil noen kanskje si; men den ungene vokser opp og innser at de (i en sårbar situasjon) ble utnyttet kan være ødeleggende for mange. Tenker på forutsetningene disse unge jentene må ha for å søke kontakt med noen som er DOBBELT så gammel som dem selv…
Vis hele sitatet...
Vil gjerne legge til at det selvfølgelig også gjelder unge gutter.
Sitat av Candiru Vis innlegg
Hva tror du grunnen dr at du tiltrekkes en alder som er halvparten av din egen?
Vis hele sitatet...
Fordi han er en handless, kissless, hugless virgin uten venner eller noe sosial kontakt med mennesker i den virkelige verden. Mest sannsynlig går det mye i anime og usunn surfing på internett.

Hvis man er utenfor samfunnet så er det ikke veldig rart at man ikke forstår samfunnets normer.

Så kan du legge på masse dop + asbergers syndrom. Resultatet blir einstein.

Folk som er sosialt oppegående har ingen problemer med å date noen på sin egen alder. Er man en raring uten sosial kontakt, så trekkes man vanligvis mot yngre mennesker.
Sist endret av IneartheDx; 5. januar 2024 kl. 20:16.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Fordi han er en handless, kissless, hugless virgin uten venner eller noe sosial kontakt med mennesker i den virkelige verden. Mest sannsynlig går det mye i anime og usunn surfing på internett.

Hvis man er utenfor samfunnet så er det ikke veldig rart at man ikke forstår samfunnets normer.

Så kan du legge på masse dop + asbergers syndrom. Resultatet blir einstein.

Folk som er sosialt oppegående har ingen problemer med å date noen på sin egen alder. Er man en raring uten sosial kontakt, så trekkes man vanligvis mot yngre mennesker.
Vis hele sitatet...
Å ja... Men var ikke denne litt krass. Hvordan vet du at han har autisme?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Fordi han er en handless, kissless, hugless virgin uten venner eller noe sosial kontakt med mennesker i den virkelige verden. Mest sannsynlig går det mye i anime og usunn surfing på internett.

Hvis man er utenfor samfunnet så er det ikke veldig rart at man ikke forstår samfunnets normer.

Så kan du legge på masse dop + asbergers syndrom. Resultatet blir einstein.

Folk som er sosialt oppegående har ingen problemer med å date noen på sin egen alder. Er man en raring uten sosial kontakt, så trekkes man vanligvis mot yngre mennesker.
Vis hele sitatet...
At han er på spekteret har nå blitt nevnt to ganger. Det synes jeg blir feil overfor alle andre med autisme som ikke er tiltrukket av mindreårige. Spekteret er så bredt at det blir feil å bruke det som et slags skjold.

Sitat av Candiru Vis innlegg
Å ja... Men var ikke denne litt krass. Hvordan vet du at han har autisme?
Vis hele sitatet...
Jo enig i at det der var ganske aggressivt.
Jeg tenker at en dag han er rolig og det føles rett ut så kan du prøve spørre han om det og si at du ikke vil dømme han om han er det. Da kan han åpne seg.

Det er mange som er pedofil som velger å aldri gjøre noe mot barn. Men de tørr ikke fortelle så mange det eller snakke om det fordi mange av de får hat selvom de ikke har gjort noe.

Fortell at det er ok å være det så lenge han aldri faktisk acter på det. Og at hvis han sliter så har han deg å snakke med ihvertfall
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
For å sette ting i perspektiv:

Laveste sexuelle lavalder i Europa:

13 år. Spania
Tror også 13 i Nederland, Tyskland, Frankrike, Tsjetsjenia.
12 år i Madagaskar, Brazil, flere steder i Afrika, store deler Sør-Amerika som Amazonas, 16 i Canada.
Egypt: 18 år
Enkelte stater i USA: 18 år (tipper dettette er typiske republikansker stater)
Nord-Irland og Namibia: 17 år
Sverige: 15 år
Canada: 14 år
Korea, iallefall Nord-Korea: 13 år
Angola, Filippinene og Mexico: 12 år.
15 år i 3/4 av verdens land
16 år i nesten alle europeiske land.
Overraskende nok med 12 år i Vatikanet. Sier litt om den katolske kirken, og støtter påstandene om mange pedofile i den katolske kirken.
16 år i Storbritannia
15 år i Frankrike
14 år i Kina og Tyskland
Tyrkia? 18 år.
Mye 12 år i Mellom-Amerika
14 i Angola for kvinner
15 for kvinner i Brkina Faso
14 for kvinner Cape Verde
12 for kvinner i Sør-Afrika
14 - Cape Verde
15 - Côte d'Ivoire
15 - Djibouti
15 - Franske Kolonier/Franske Territorier
15 - Gabon

Som dere kan se er ikke verken 14 eller 15 lite i det hele tatt visst vi ser på alle statistikkene



Nei, da misforstår du.

Det er forskjellig fra kultur til kultur, og fra land til land hva som går under den sexuelle lavalderen.

Akkurat som at det er drap selv om du dreper i krig. Eneste forskjell er at det er lovlig for de du dreper for.

Gambia - 18 for kvinner
Ghana - 16 år
Guinea: 16
Guinea-Bissau: 12 år gammel
Kenya: 18 år
Lesotho: 18
Liberia: 18
Liberia: 18
Liberia: 18 år gammel
Libya: 18 år
Madagascar: 14 år
Malawi: 16 år gammel
Mali: 15 år
Mauritania: 18 år gammel
Madeira (Portugal): 14 år
Morocco: 18 år
Mozambique: 16
Namibia: 16 for jenter
Niger: 13 år
Republic of the Kongo: 18 år gammel
Rwanda: 18 år gammel
Sahrawi Arab Democratic Republic: 13
São Tomé and Príncipe: 14 år gammel
Senegal: 16 år
Seychelles: 15 år gammel

Sierra Leone: 18 år
Somalia: 18 år gamle jenter
Sør Afrika: 16 år gamle jenter
Sør Sudan: 16
Spanske Territorier: 16
Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha (United Kingdom): 16 år
Sudan: 18(?)
Tanzania: 18
Togo: 15
Tunisia: 18
Uganda: 18
Zambia: 16 år gammel
Zimbabwe: 18 år



Nei, det er basert på sexuell lavalder. Og det er forskjellig fra land til land. Og fra verdensdel til verdensdel. Og å mye annet.

Noe de fleste burde kunne si seg enig i er at sexuell lavalder er basert på hvor man bor.

Ingenting galt i at e på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller linjene. Dette sier seg selv.

Ingenting galt i at en på 17 har sex med en på 13-15. Sier seg selv.
Og spesielt ikke noe galt at en på 15 har sex med en på 12 dersom den på 15 har IQ på linje med en 12-åring. Eller lignende. Dette sier seg selv.

Visst jeg er 12 og har IQ med en på 9, så er det ingenting galt i at jeg har sex med på 10.
Vis hele sitatet...
Nja... 13 år og 17 år er ganske mye mer forskjell en feks 20 og 24. spørs nok VELDIG men jeg ville absolutt ikke sagt det var innafor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At han er på spekteret har nå blitt nevnt to ganger. Det synes jeg blir feil overfor alle andre med autisme som ikke er tiltrukket av mindreårige. Spekteret er så bredt at det blir feil å bruke det som et slags skjold.


Jo enig i at det der var ganske aggressivt.
Vis hele sitatet...
Greia med å nevne autisme handler vell ikke om tiltrekningen til barn, men heller som en forklaring på at Einstein ikke helt skjønner sosiale normer og koder, sånn jeg leser det iallefall.
Sist endret av Frkødelagt; 5. januar 2024 kl. 23:45.
Hva med personer som aktivt går etter personer som er så underutviklet i forhold til alder, men fortsatt over seksuell lavalder?

Si eksempelvis en mann som er i midten av 50-årene som blir sammen med en jente på 16-17 som enkelt kunne ha vært helt ned i 11-12 års alder? Pedo-vibes uten tvil, men fortsatt helt lovlig?
Sitat av Candiru Vis innlegg
Hva med personer som aktivt går etter personer som er så underutviklet i forhold til alder, men fortsatt over seksuell lavalder?

Si eksempelvis en mann som er i midten av 50-årene som blir sammen med en jente på 16-17 som enkelt kunne ha vært helt ned i 11-12 års alder? Pedo-vibes uten tvil, men fortsatt helt lovlig?
Vis hele sitatet...
Det som er med oss menn er at vi vanligvis går utseende. En jente som er 16-17 er ofte penere enn ei dame på 50.

At menn blir eldre betyr ikke at de må endre seksuell preferanse.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Greia med å nevne autisme handler vell ikke om tiltrekningen til barn, men heller som en forklaring på at Einstein ikke helt skjønner sosiale normer og koder, sånn jeg leser det iallefall.
Vis hele sitatet...
Har forstått det sånn. Det er fortsatt ikke legitimt å bruke det som et skjold.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det som er med oss menn er at vi vanligvis går utseende. En jente som er 16-17 er ofte penere enn ei dame på 50.

At menn blir eldre betyr ikke at de må endre seksuell preferanse.
Vis hele sitatet...
Klarer du ikke å lese? Han sa en 16-17 åring som ser ut som 11-12 ikke en vanlig 16-17 åring

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har forstått det sånn. Det er fortsatt ikke legitimt å bruke det som et skjold.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke hvor autist han her er men om han har ganske sterk aspergers så er det vel ikke helt hans skyld heller
Sist endret av HeiG2006; 8. januar 2024 kl. 01:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har forstått det sånn. Det er fortsatt ikke legitimt å bruke det som et skjold.
Vis hele sitatet...
Hvem mener du bruker det som et skjold?
..
Også ser jeg han over meg (som den første i tråden som jeg kan se) prøve å bruke det som et slags skjold på din kommentar om å bruke det som et skjold.

Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Nå vet ikke hvor autist han her er men om han har ganske sterk aspergers så er det vel ikke helt hans skyld heller
Vis hele sitatet...
Det er aldri noen sin "skyld" at man tenker og føler som man gjør, aspergers eller ei. Men at han ikke vet å utrykke og ordlegge seg helt riktig for å bli forstått(som en kunne få inntrykk av tidligere i tråden) kan jo aspergers være en forklaring på. Nå blir det jo tydelig videre i tråden at det ikke handler om å uttrykke seg klønete, men fremstår heller som om Einstein faktisk tenner på barn. Da syns jeg vi kan droppe aspergerspraten, for det har ingenting med pedofili å gjøre.
Sist endret av Frkødelagt; 8. januar 2024 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Candiru Vis innlegg
Hva med personer som aktivt går etter personer som er så underutviklet i forhold til alder, men fortsatt over seksuell lavalder?

Si eksempelvis en mann som er i midten av 50-årene som blir sammen med en jente på 16-17 som enkelt kunne ha vært helt ned i 11-12 års alder? Pedo-vibes uten tvil, men fortsatt helt lovlig?
Vis hele sitatet...
Boogie? Dama hans er vel 20 år, men fyfaen hun ser både fysisk og psykisk underutviklet ut. Voks opp i vanskelig hjem med daddy issues...