Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 741084
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ingens gate Vis innlegg
Hvilken nettside er bildet fra?
Vis hele sitatet...
http://bitcoin.clarkmoody.com/

Sitat av uaexed Vis innlegg
En valuta som kan DDOSes ned i pris er ingen holdbar valuta.
Vis hele sitatet...
Hei, du har en god del å lese deg opp på ser jeg, anbefaler å begynne på bitcoin.org
Sitat av Warz Vis innlegg

Hei, du har en god del å lese deg opp på ser jeg, anbefaler å begynne på bitcoin.org
Vis hele sitatet...
Han har jo et poeng da, men jeg tror disse DDOS-angrepene på sikt vil gjøre Bitcoin-økosystemet mer robust. Det er jo ikke Bitcoin som DDOSes, men børsene, så regner med at de jobber hardt med å finne en måte å unngå det på.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Warz Vis innlegg
Hei, du har en god del å lese deg opp på ser jeg, anbefaler å begynne på bitcoin.org
Vis hele sitatet...
Jeg fulgte med i en periode, når bitcoins var på <30usd. Så kom nyheten forrige uke(?) at den største børsen for bitcoin var ddoset noe som førte til drop i prisen. Dette er skummelt for alle som har investert penger i den.
Sitat av freak_troll Vis innlegg
Han har jo et poeng da, men jeg tror disse DDOS-angrepene på sikt vil gjøre Bitcoin-økosystemet mer robust. Det er jo ikke Bitcoin som DDOSes, men børsene, så regner med at de jobber hardt med å finne en måte å unngå det på.
Vis hele sitatet...
Snakker vi om idag eller tidligere?
Sitat av ajniN Vis innlegg
Snakker vi om idag eller tidligere?
Vis hele sitatet...
Det har pågått en stund. Et par uker eller noe. De selger BTC, så DDOSer de , prisen synker, de kjøper stort, så stiger prisen, de selger, og så hele regla om igjen og om igjen. Så at det er et problem er det ikke tvil om.

Men i tillegg er det enormt stor økning i interesse for Bitcoin, noe som også legger stort press på serverne rundt om kring (spesielt Mt.Gox).
Sist endret av freak_troll; 11. april 2013 kl. 00:24.
Sitat av freak_troll Vis innlegg
Det har pågått en stund. Et par uker eller noe. De selger BTC, så DDOSer de , prisen synker, de kjøper stort, så stiger prisen, de selger, og så hele regla om igjen og om igjen. Så at det er et problem er det ikke tvil om.

Men i tillegg er det enormt stor økning i interesse for Bitcoin, noe som også legger stort press på serverne rundt om kring (spesielt Mt.Gox).
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke noe data geni, men faen, et såpass stort selskap som mtgox, burde ha MYE bedre beskyttelse.

DDOS, vil det si at de "overkommunisere" en sørver/data/ip?
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg fulgte med i en periode, når bitcoins var på <30usd. Så kom nyheten forrige uke(?) at den største børsen for bitcoin var ddoset noe som førte til drop i prisen. Dette er skummelt for alle som har investert penger i den.
Vis hele sitatet...
Bitcoin og mtgox har dog ingenting med hverandre å gjøre. Så det blir feil å si at valutaen bitcoin blir ddoset når det er mtgox som blir det. Og at prisen går ned skyldes heller at folk panikkselger enn ddos.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Warz Vis innlegg
Bitcoin og mtgox har dog ingenting med hverandre å gjøre. Så det blir feil å si at valutaen bitcoin blir ddoset når det er mtgox som blir det. Og at prisen går ned skyldes heller at folk panikkselger enn ddos.
Vis hele sitatet...
Men nå håndterer jo Mtgox 8/10 bitcoins handler, så selvfølgelig blir verdien påvirket når den største aktøren blir påvirket.
Warz's Avatar
Trådstarter
Trodde det bare var trading engine som ble "ddoset" og at handler gikk som før.
Hvor lang tid tror dere det tar før btc når cappen på 21mil?
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Hvor lang tid tror dere det tar før btc når cappen på 21mil?
Vis hele sitatet...
2140. Da vil block reward være 0 (miners må få alle inntekter fra transaction fees) og antall coins være 20,999,999.9769.
Jeg har da tjent 20 øre på BTC mining, 3 timer
hah
Men vil det være lønnsomt ettersom at jeg vil bruke mer strøm en jeg tjener?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Jeg har da tjent 20 øre på BTC mining, 3 timer
hah
Men vil det være lønnsomt ettersom at jeg vil bruke mer strøm en jeg tjener?
Vis hele sitatet...
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator
Sitat av Warz Vis innlegg
Trodde det bare var trading engine som ble "ddoset" og at handler gikk som før.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men det var en offisiell uttalelse fra MtGox at DDoS-erne prøvde å tjene penger på å skape svingninger i prisen.
Det tok ca 11 timer fra jeg sendte bitcoinsa fra lommebok til transaksjonen var ferdig. Noen andre som har vært borti at det har tatt så lang tid?
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Det tok ca 11 timer fra jeg sendte bitcoinsa fra lommebok til transaksjonen var ferdig. Noen andre som har vært borti at det har tatt så lang tid?
Vis hele sitatet...
hva slags transaksjon? fra wallet til wallet? isåfall tok det meg nærmere 30min(med gebyr) før den var inne på andre wallet
Sitat av ajniN Vis innlegg
hva slags transaksjon? fra wallet til wallet? isåfall tok det meg nærmere 30min(med gebyr) før den var inne på andre wallet
Vis hele sitatet...
Fra lommebok til SR konto, 1 time tidligere tok det 1 time å overføre.
Siste pressemelding på Mt.Gox sine sider, hevder det ikke var et DDoS angrep, men et resultat av egen suksess.

https://mtgox.com/press_release_20130411.html
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Det tok ca 11 timer fra jeg sendte bitcoinsa fra lommebok til transaksjonen var ferdig. Noen andre som har vært borti at det har tatt så lang tid?
Vis hele sitatet...
Ja, når du sender transaksjon uten fee må du regne med at det tar såpass. Dette er fordi minerne bestemmer hvilke transaksjoner de vil ta med i en block, og det er ingen grunn for de å ta med "gratis-passasjerer". Så hvis ingen minere tar med gratis-transaksjoner, så vil den aldri bli bekreftet.

I framtiden vil det bli flere transaksjoner og da vil sannsynligvis ikke transaksjoner uten fees komme fram (da vil block rewarden også bli mindre, og fees vil være hovedinntektskilden til minere). Men det kommer i framtiden til å komme en løsning på å få gratistransaksjoner med i en block likevel. Nemlig at den som mottar betalingen (med null bekreftelser) sender de videre til seg selv, men med en fee. da vil minerne skjønne at de også må ta med den opprinnelige gratistransaksjonen for å faktisk få fee-en.

Kunne noen hjulpet meg med å sette opp en litecoin miner + Btc miner - mot 0.02 btc f.eks?
Har en pc med : Processor: AMD A8-4500M APU with Radeon(tm) HD Graphics (4 CPUs), ~1.9GHz
Sist endret av Kannibalensmakt; 11. april 2013 kl. 14:27.
Sitat av Warz Vis innlegg
Snakker du om casascius coins?
http://siliconangle.com/files/2011/10/casascius-bitcoin-large-300x300.jpg
https://www.casascius.com/

Dette er ikke galskap, har selv kjøpt noe mynter, artig å ha. Eneste ulempen er at du må stole på at eieren ikke vil stjele dine bitcoins ved en senere anledning.
Vis hele sitatet...

Men jeg skjønner ikke verdien på dem...
En messing-mynt laget av hvemsomhelst, til hundrevis av kroner...(eller flere tusen).

Får mynten en adresse?
Sitat av Mechie Vis innlegg
Men jeg skjønner ikke verdien på dem...
En messing-mynt laget av hvemsomhelst, til hundrevis av kroner...(eller flere tusen).

Får mynten en adresse?
Vis hele sitatet...
De fungerer som en wallet. Det vil si at de inneholder en private-key som du kan bruke til å få ut pengene lik verdien på mynten. Problemet er at mynten er verdiløs så fort du bruker disse pengene, og du må stole på at tidligere eier av mynten ikke tok ut backup av private-keyen og dermed bruker pengene etter han har gitt deg mynten.

Har sett enkelte løse dette ved å legge til slik at man må skrape frem en QR-kode som inneholder denne private-keyen. Dermed vet man at ingen kan ha tatt pengene om den ikke er skrapt - men så fort noen har skrapt den er mynten verdiløs.
Sitat av etse Vis innlegg
De fungerer som en wallet. Det vil si at de inneholder en private-key som du kan bruke til å få ut pengene lik verdien på mynten. Problemet er at mynten er verdiløs så fort du bruker disse pengene, og du må stole på at tidligere eier av mynten ikke tok ut backup av private-keyen og dermed bruker pengene etter han har gitt deg mynten.

Har sett enkelte løse dette ved å legge til slik at man må skrape frem en QR-kode som inneholder denne private-keyen. Dermed vet man at ingen kan ha tatt pengene om den ikke er skrapt - men så fort noen har skrapt den er mynten verdiløs.
Vis hele sitatet...

Ok, skjønner noe...
Men walleten er vel en nett-tjeneste hos de som selger den...som du må stole på til du har tatt ut beløpet (overført til din vanlige wallet)...?

Se opp for brukte mynter med full-pålydende-verdi :-)
Sitat av Mechie Vis innlegg
Ok, skjønner noe...
Men walleten er vel en nett-tjeneste hos de som selger den...som du må stole på til du har tatt ut beløpet (overført til din vanlige wallet)...?

Se opp for brukte mynter med full-pålydende-verdi :-)
Vis hele sitatet...
Nei, mynten er en egen wallet. Du trenger ikke nett-tjeneste for at mynten skal fungere - kun en bestemt måte å få ut nøkkelene fra mynten. (f.eks. gjennom en QR-kode på den).

For å forhindre at noen faktisk kan stjele penger fra en mynt gjør du bare som jeg sa og lager den slik at man ikke kan få tak i denne nøkkelen uten å bryte en form for forsegling. Slik at man vet helt sikkert om noen har "åpnet" den og potsensielt kan stjele pengene dine.

Den eneste parten du må stole på er produsenten av mynten.
Sitat av etse Vis innlegg
Nei, mynten er en egen wallet. Du trenger ikke nett-tjeneste for at mynten skal fungere - kun en bestemt måte å få ut nøkkelene fra mynten. (f.eks. gjennom en QR-kode på den).

For å forhindre at noen faktisk kan stjele penger fra en mynt gjør du bare som jeg sa og lager den slik at man ikke kan få tak i denne nøkkelen uten å bryte en form for forsegling. Slik at man vet helt sikkert om noen har "åpnet" den og potsensielt kan stjele pengene dine.

Den eneste parten du må stole på er produsenten av mynten.
Vis hele sitatet...

Hva er det jeg ikke skjønner tro?
Wallet-klienten på pcen har regnekraft til å låse opp med privat nøkkel. Hvordan skjer det med koden fra mynten?
(beklager mange spørsmål :-)

Har lest litt her, men...
https://www.casascius.com/
Det har ikke noe med regnekraft å gjøre. Hver mynt har sin egen adresse, for å bruke denne trenger du en nøkkel som står på mynten. Denne nøkkelen er umulig å knekke, og du må lese den av for å få tilgang til pengene.

Man skjuler så denne nøkkelen bak f.eks en del som må skrapes av. (Slik som flå lodd). Dermed kan du kun få tak i nøkkelen ved å skrape mynten, er den ikke skrapt vet du at ingen kan ha overført pengene til egen wallet.
Og her er to artikler fra dagens nettutgave av Aftenposten:

Svenske myndigheter advarer mot nettvalutaen bitcoins

Bitcoin-bonanzaen – fremveksten av en digital dollar

Og her er to artikler fra dagens nettutgave av Aftenposten:

Svenske myndigheter advarer mot nettvalutaen bitcoins

Bitcoin-bonanzaen – fremveksten av en digital dollar

Med tanke på kontrollen man har innført i Sverige, er dette ikke uventet - poenget er at skal Bitcoins bli den frie, anarkistiske valutaen optimistene ønsker, er dette betinget av at Bitcoins ikke har mektige motstandere som ønsker å stoppe prosjektet, og jeg kan umulig tenke meg at FBI, CIA eller politimyndighetene smilende ser på at motstanderne deres utvikler en fri, valuta rett foran nesen deres som vanskeliggjør etterforskningsarbeidet - og det samme gjelder bankene, som får en plagsom konkurrent.
Warz's Avatar
Trådstarter
Det er også interessant å nevne at de første casascius myntene har fått verdi i seg selv, first releases mener jeg ble solgt for flere hunder over verdi sist jeg sjekket. De har blitt et slags samleobjekt. De fungerer bare slik at private key er gjemt bak etiketten, så du må ta den av for å ta ut bitcoins, dermed ser man at den er åpnet. Men han som lager casascius myntene kan ta backup/kopiere private key før han klister på etiketten, derfor må du stole på at han ikke tar en kopi, og velger å stjele pengene dine ved en senere anledning.
Beklager at det gikk litt over stokk og stein i forrige kommentar (med doble lenker); da jeg skulle rette dette etter å ha postet kommentaren på nytt, var det for sent å redigere opplegget. Kunne det være mulig for moderator å gjøre dette?

Men for å komme tilbake til temaet: Bitcoins har en rekke motstandere - bortsett fra internasjonale politimyndigheter og banker, har man også folk på kanten av loven som - samtidig som de prinsipielt ønsker en anonym valuta velkommen - ikke sier nei takk til å forsyne seg av andres eiendom, og hvis man kan tjene gode penger på å stikke av med andres Bitcoins fra en usikret PC, gjør man det, noe som vil bli slått stort opp i mediene: "Ble hacket - mistet tre millioner". Dette skaper neppe tillit blant "folk flest". Dessuten har man også spekulantene som ønsker å manipulere prisen ved å for eksempel ta i bruk DDoS for å senke prisen.

Så selv om jeg støtter visjonene, deler jeg ikke optimismen med tanke på fremtiden; til det tror jeg Bitcoins er for små til å kunne stå imot angrep fra politimyndigheter som vil bruke hvitvasking og all verdens skumle forbrytelser som begrunnelse for å forby dette, eller bankvesenet, som har store penger til rådighet for å drive utstrakt lobbyvirksomhet i mediene og blant politikere. At det har gått bra hittil, skyldes ene og alene at Bitcoins har vært så små at man stort sett ikke har sett på dette som en reell trussel, men med solid kursstigning og oppmerksomhet i mediene legger også myndighetene merke til Bitcoins, og da er det sannsynlig hvordan dette vil ende: Når eksempelvis EU elsker å regulere det ene og det andre, spørs det om de - og ikke minst bankene - vil la sjansen gå fra seg til å forby dette brysomme, anarkistiske innslaget.

For all del - lykke til videre med kjøp, salg og verdistigning, men på lang sikt kan man spørre seg om Bitcoins blir i stand til å stå imot presset fra langt mektigere aktører, og hvordan dette vil ende til slutt.
Sist endret av Freakix; 11. april 2013 kl. 17:26.
Sitat av Freakix Vis innlegg
Beklager at det gikk litt over stokk og stein i forrige kommentar (med doble lenker); da jeg skulle rette dette etter å ha postet kommentaren på nytt, var det for sent å redigere opplegget. Kunne det være mulig for moderator å gjøre dette?

Men for å komme tilbake til temaet: Bitcoins har en rekke motstandere - bortsett fra internasjonale politimyndigheter og banker, har man også folk på kanten av loven som - samtidig som de prinsipielt ønsker en anonym valuta velkommen - ikke sier nei takk til å forsyne seg av andres eiendom, og hvis man kan tjene gode penger på å stikke av med andres Bitcoins fra en usikret PC, gjør man det, noe som vil bli slått stort opp i mediene: "Ble hacket - mistet tre millioner". Dette skaper neppe tillit blant "folk flest". Dessuten har man også spekulantene som ønsker å manipulere prisen ved å for eksempel ta i bruk DDoS for å senke prisen.

Så selv om jeg støtter visjonene, deler jeg ikke optimismen med tanke på fremtiden; til det tror jeg Bitcoins er for små til å kunne stå imot angrep fra politimyndigheter som vil bruke hvitvasking og all verdens skumle forbrytelser som begrunnelse for å forby dette, eller bankvesenet, som har store penger til rådighet for å drive utstrakt lobbyvirksomhet i mediene og blant politikere. At det har gått bra hittil, skyldes ene og alene at Bitcoins har vært så små at man stort sett ikke har sett på dette som en reell trussel, men med solid kursstigning og oppmerksomhet i mediene legger også myndighetene merke til Bitcoins, og da er det sannsynlig hvordan dette vil ende: Når eksempelvis EU elsker å regulere det ene og det andre, spørs det om de - og ikke minst bankene - vil la sjansen gå fra seg til å forby dette brysomme, anarkistiske innslaget.

For all del - lykke til videre med kjøp, salg og verdistigning, men på lang sikt kan man spørre seg om Bitcoins blir i stand til å stå imot presset fra langt mektigere aktører, og hvordan dette vil ende til slutt.
Vis hele sitatet...

Jeg er mye enig med deg, men jeg tror den oppegående delen av befolkningen har lært å ikke stole blindt på hverken media eller myndighetene.

Så er ikke denne valutaen for alle heller. Som skrevet over, jo mer motstand jo mer standheftige blir vi og det skaper en splittelse noe myndigheten ikke tåler.

Bankene på sin side, har ingenting du skulle ha sagt, enn å håpe at btc går under
Hvordan får jeg solgt mine bitcoins så enkelt som mulig?
Jeg har ingen kredibilitet som selger av bitcoins, og jeg ønsket ikke å sende coinsene før jeg har penge på konto.


Noen syn på om det er lurt å selge nå?
Sist endret av trikker95; 11. april 2013 kl. 17:48.
Jeg ville ikke solgt nå. Selv skal jeg kjøpe mer om kursen detter ytterligere. Teknologien vil kun komme sterkere tilbake etter dette tilbakeslaget som bare viste svakheter ved børsene, ikke ved teknologien i seg selv.

http://www.cnbc.com/id/100633793

Det er et rush til å bygge om nye konkurrerende børser, og med det, vil de kun bli større og sterkere.
Ser at det er ganske store svingninger akkurat nå. men det er ganske ganske naturlig etter gårsdagens hendelse?

tror dere at den vil kunne komme opp imot 250 som den var? har det skjedd tidligere at det kommer et "krakk" som nå med bitcoins?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
har det skjedd tidligere at det kommer et "krakk" som nå med bitcoins?
Vis hele sitatet...
Ja, sommeren 2011. Gikk fra $32 ned til $2.
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Ser at det er ganske store svingninger akkurat nå. men det er ganske ganske naturlig etter gårsdagens hendelse?

tror dere at den vil kunne komme opp imot 250 som den var? har det skjedd tidligere at det kommer et "krakk" som nå med bitcoins?
Vis hele sitatet...
I 2011 gikk kursen fra $31.9 til $2.

Spørsmålet er ikke _om_ den vil komme opp på 250, det er _når_, kanskje blir det om noen dager/uker, kanskje blir det neste år... ingen vet. Men det er ingen grunn til at ikke vi skulle komme dit igjen, og videre oppover til $1000 (som jeg selv har satt som mål at vil skje i løpet av 3 år)
1000 USD er ganske høyt!

men kanskje den vil komme såpass høyt etterhvert når flere blir trygg på BTC og det blir færre panikksalg osv? blir vel mer og mer stabilt etterhvert
Her kan de som tror dette er et fantastisk konsept hvor verdien vil stige til himmelen få lest litt annet enn propagandaen Warz pusher på folket.

http://www.loper-os.org/?p=1009

De få som sitter på den største delen av BC vil sakte, men sikkert slippe mer ut i markedet og håve inn enorme summer selv.
Sist endret av Freakaholic; 11. april 2013 kl. 19:00.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Her kan de som tror dette er et fantastisk konsept hvor verdien vil stige til himmelen få lest litt annet enn propagandaen Warz pusher på folket.

http://www.loper-os.org/?p=1009

De få som sitter på den største delen av BC vil sakte, men sikkert slippe mer ut i markedet og håve inn enorme summer selv.
Vis hele sitatet...
I artikkelen du linker til påstår de at siden noen få sitter på mange bitcoins så kan de drepe Bitcoin om de vil. Det er jo bare tull. Det eneste de kan gjøre er å senke prisen midlertidig hvis de dumper alle coinsene sine. Nettverket kommer til å fortsette å gå akkurat som det har overlevd et par store nedganger allerede.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Nå er det jo fullstendig kaos med gox stengt og svingstangpriser, blir spennende å se hvordan dette løper ut. Aldri sett på makan, tipper (håper) stabilisering på under 50 $ om et par uker og kjøpers marked.
Bruker dere MTgox eller bitstamp?

har ikke bestemt meg for hvilken enda men bitstamp ser ut til å ha være veldig oversiktlig of fin

erfaringer?
Sist endret av WhiteHat; 11. april 2013 kl. 22:35.
Warz's Avatar
Trådstarter
mtgox

Ser ut som facebook brødrene har kjøpt seg opp i bitcoin nå:
http://dealbook.nytimes.com/2013/04/...-its-close-up/

"As students at Harvard College, the twins founded a social networking site, ConnectU, and enlisted their schoolmate, Mark Zuckerberg, to help them build the company. After Mr. Zuckerberg went off to start Facebook, the brothers sued him, accusing him of stealing their idea "

og:

"The Winklevoss brothers said that this week’s chaotic trading are only “growing pains” like those seen by other young technologies, and not enough to scare them away.

“It has been four years and it has yet to be discredited as a viable alternative to fiat currency,” said Tyler Winklevoss. “We could be totally wrong, but we are curious to see this play out a lot more.” "
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Bruker dere MTgox eller bitstamp?

har ikke bestemt meg for hvilken enda men bitstamp ser ut til å ha være veldig oversiktlig of fin

erfaringer?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker bitcoin-24. Det funker dritbra. Det er ingen trading fees og de tar bare €1,24 for å motta en overføring. Da jeg skulle overføre til Mt.Gox tok det over to uker. bitcoin-24 brukte 3 dager sist gang.

Ville ikke stolt på Mt. Gox før de har bevist at de klarer å takle enorme volum uten lag i det hele tatt. Slik det er nå kan det hende du må vente i evigheter på å få overført pengene, så kan det hende serveren krasjer når de faktisk har kommet fram...
Sitat av Warz Vis innlegg
mtgox

Ser ut som facebook brødrene har kjøpt seg opp i bitcoin nå:
http://dealbook.nytimes.com/2013/04/...-its-close-up/
Vis hele sitatet...
Snart kommer det vell noen betalingstjenester på facebook, der btc er en mulig betalingsmetode
Warz's Avatar
Trådstarter
Mt.Gox åpner om 1 time og 12 minutter. 0% trading fee de neste 48 timene. Tror vi vil se store svingninger og jeg kommer til å bli overrasket om prisen ikke går under $100. Det som er mest spennende nå er kanskje hvordan det vil gå med lag, med tanke på 0% trading fee og at et tidspunkt for åpning er annonsert vil jeg anta og at "alle" kommer inn samtidig og skal følge med / kjøpe / selge så har jeg vanskelig for å tro at dette vil gå helt smertefritt, såvidt jeg har forstått er det ingen endringer i koden deres, men kun en server oppgradering.

Kanskje de ønsker maks aktivitet for å teste de nye serverene? Ikke godt å si... gjør dere i hvertfall klare for enorme prissvingninger de neste timene. Det frister veldig å prøve seg på litt trading i kveld, tjener fort en del coins på slike dager som dette.
Sist endret av Warz; 12. april 2013 kl. 02:51.
Når/vis den går under 100$ blir det en fin investering her, dum som jeg var ventet jeg med å kjøpte en gang i mars da den ennå var på rundt 70$. Lar ikke denne muligheten gå fra meg en gang til

Noen som har en fin guide for å kryptere walleten og annen nødvendig beskyttelse uten å gå igjennom alle 60 sidene.?
Warz's Avatar
Trådstarter
Ja, det varte vel ca 90 minutter før de ble ddoset ihjel.


god natt
Var kursen oppe i 350$ i natt?
Sitat av fustercluck Vis innlegg
1BTC = $98
Dette gikk fort siste ukene!

Har det kommet noe bedre alternativ til MtGox eller de fortsatt den beste markedsplassen (for spekulasjon og wallet)?
Vis hele sitatet...
Bitcoin-24, rask overføring, ingen fees på trading, trenger ikke skrive navn.

Når det kommer til wallet er det klart best å ha den offisielle Bitcoin-Qt klienten på en pc uten like mange sikkerhetshull om en sveitserost.

Jeg ville ikke stolt på noen exchanges for langtidslagring av Bitcoins, heller ikke blockchain.info (men de har en fin "Send Anonymously"-tjeneste).
Hva med Ripple? https://ripple.com/ Er det samme folka bak Bitcoins som står bak dette?