Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1568
Drakk noen pils og skrudde til en låt til dere i kveld/natt, den er helt rå Vet at verset lacket litt, men laget beaten, hooket og mixet, så følte jeg en trang for å fullføre den.

GRUNNLOV - HENG ETTER


Sist endret av 69Bjarkoy; 23. mars 2024 kl. 03:41. Grunn: bILDE
Er dette en parodi?
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er dette en parodi?
Vis hele sitatet...
Godt observert! ''oh-ah''-lydene og ulingen jeg har i bakgrunden er en parodi på din mor når hun gikk gravid med deg. Den dyppe 808-bassen er skrittene hennes når hun trasket over gulvet med munnen full av safari-kjeks.

Politiet på omslaget er inspirert av at det ble sendt 2 patruljer for å kjøre deg til en barneverns-institusjon så snart hodet ditt gjorde seg til kjenne på fødeavdelingen.
Mener du i fullt alvor at folk skal høre på det hær?
Trådstarter
Altså, i all hovedsak er jo hobbyen å lage beats, og så er det gøy å prøve å fullføre ting man begynner på. Om folk hører og ler 2 gang, bra. Hvis ikke, gjør det meg ingenting, sanger er laget, så å legge den ut og lage ett bilde og ett køddent alias tok meg 5 minutter og jeg smilte og lo mens jeg satt å redigerte bildet, syns det ble rått, haha.

Mener ingenting om hva andre skal høre på, men nyter alle ledd i den kreative prossesen.
Begynner med ett blankt ark på fl studio, ule en snutt jeg looper i bakgrunnen og fylle ut lydbildet. At jeg hevder her oppe at der er bra er jo mest for oppmerksomhet.

Hadde jeg vært en god musikk-produsent hadde jeg nok brukt spotify som platform og spredd musikken på egne kanaler i mitt navn. Takk for at dere lyttet til åndsverket mitt. Men dere har litt høye forventninger til produktet av 12 x 0,33l isbjørn og en Big One XL - Sangen ble lagt ut 03:41 på en fredag.

Men, med det sagt, skal prøve å lage noe mer opp deres gate neste gang. Dette var av det mer eksperimentelle slaget!
Ok. Men en litt mere ydmyk tilnærming hadde nok ikke skadet. Ihvertfall hvis folk skal gidde å bruke tida si på å gi deg konstruktiv kritikk. Men fortsett. Skap, lag, og legg ut..
Trådstarter
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Ok. Men en litt mere ydmyk tilnærming hadde nok ikke skadet. Ihvertfall hvis folk skal gidde å bruke tida si på å gi deg konstruktiv kritikk. Men fortsett. Skap, lag, og legg ut..
Vis hele sitatet...
Jeg tar gjerne i mot kritikk, men var ikke mye å forstå ut ifra de 2 bidragene jeg fikk. Skrev tross-alt at verset var skrot - så dere var advart!
Sitat av 69Bjarkoy Vis innlegg
Jeg tar gjerne i mot kritikk, men var ikke mye å forstå ut ifra de 2 bidragene jeg fikk. Skrev tross-alt at verset var skrot - så dere var advart!
Vis hele sitatet...
Det var mer enn bare verset som var skrot.
Ikke hør på de andre brukerne. Digger låta. Veldig autentisk. Snuten kommer alltid til å henge etter ja hhhhhh
Trådstarter
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Ikke hør på de andre brukerne. Digger låta. Veldig autentisk. Snuten kommer alltid til å henge etter ja hhhhhh
Vis hele sitatet...
Amen to that
Verste jeg har hørt. Ingen flow, dårlig mixa og lyricsa er jo helt på tryne. Min lillebror på 16 lager 100x bedre beats enn dette.
Trådstarter
Sitat av Nanobob Vis innlegg
Verste jeg har hørt. Ingen flow, dårlig mixa og lyricsa er jo helt på tryne. Min lillebror på 16 lager 100x bedre beats enn dette.
Vis hele sitatet...
Godt mulig det, er ikke noe konkurranse mellom meg og din ny-konfirmerte lillebror. Enig i flowen, det er ett problem.

Men hva er det i mixen som ikke kommer godt igjennom?

Og hvilken del av det som blir sagt, klarer du ikke å sette i sammenheng?
Mulig du ikke har nok fartstid til å forstå analogiene, da er du en flytebrygge og jeg - en fergekai, i så måte.
Sist endret av 69Bjarkoy; 4 uker siden kl. 19:16. Grunn: Måtte kalle jævelen en flytebrygge!
▼ ... over en uke senere ... ▼
"mixen" suger også. Gratulerer med å være en fergekai.
Legende
"explicit" content idd
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
"mixen" suger også. Gratulerer med å være en fergekai.
Vis hele sitatet...
Beklager for at jeg kastet bort 1 minutt av ditt liv. Jeg kan lage med noe nytt skreddersydd etter dine ønsker, bare rams opp en liste med krav
At det ikke suger
Trådstarter
Fra musikk-amatør til ekspert, hva vil det si? prøver å lære oppi her..
At du svelger det morra mi har tygd for deg og slutter å stønne
Dette var noe annerledes. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal kalle det musikk, rim, dikt eller lyd.
Burde vært på spotify..VGlista neste
Trådstarter
Sitat av above Vis innlegg
Burde vært på spotify..VGlista neste
Vis hele sitatet...
Hahah, det er ikke målet, men er en bra hobby :P

Gjør min ting

Denne er bedre, ordentlig dundersalt!
Sist endret av 69Bjarkoy; 2 uker siden kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det mangler innlevelse, det høres ut som en ateist som leser bibelen under tvang.
Sist endret av NokErNok; 2 uker siden kl. 19:17.
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det mangler innlevelse, det høres ut som en ateist som leser bibelen under tvang.
Vis hele sitatet...
Helt enig, heng etter gjorde det, men ble litt bedre på neste, og sånn går dagene

Jo hardere dere går i malinga, jo bedre blir hver sang :P
Sist endret av 69Bjarkoy; 2 uker siden kl. 19:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.