Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 594
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hællæ pojkar. Skal ta xtc til helgen og skal selvfølgelig røyke litt brunings. Beste følelsen jeg vet å fyre en J når xtc’en begynner å funke dere kjenner det sikkert igjen men ene kompisen min skal ta noe øl i tillegg. Så sitter å lurer på å gjøre det samme. Ikke prøvd å drikke på xtc og smøk før. Burde jeg bare kjøre xtc+røykings eller er det en ide å legge inn alkohol i tillegg? Takker for svar!
Digger alltid å drikke noe pils sammen med den komboen.

Alkohol demper effekten av mdma, men for min del så MÅ jeg drikke noen pils/glass vin for å sette stemningen litt. Ingen vits i å drikke seg kanon dog, da dette som sagt fører til dårlig funk av x’n.
Synes det er godt med noen øl å drikke på ila. kvelden, men alkohol har ikke så mye for seg annet enn at øl er godt i min erfaring
Føler selv at jeg mister for mye kontroll når jeg blander såpass. Jeg liker ting litt mer "hver for seg", da jeg kan nyte både fordelene og ufordelene bak det jeg tar. Du vet jo ikke hvordan det er før du har prøvd, men jeg synes det bare er ubehagelig å blande X og alkohol. Du kan jo se hvordan kvelden går, og hvis du får lyst på en øl så er ikke det et problem så lenge du ikke drar den helt ut.

Ville tatt X bare én gang i løpet av kvelden, og gjemt resten hvis det er mer igjen så man ikke finner på å ta mer, er så kjapt gjort å drite på draget og ta altfor mye. Man har ikke akkurat den beste impulskontrollen alltid når man tar X :P
Anonym bruker
"Skrikende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker å pilse. Men ikke for mye, personlig liker jeg bare å drikke 2-3 øl og kanskje noen fler etterhvert. Når nedturen kommer så fyrer jeg opp��