Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 871
Jeg tok 250ug lsd en natt. Jeg hadde tilgang til mange lapper og ble utålmodig, så etter 4dagers pause tok jeg 500ug. Jeg merket at jeg kjennte noe, men det eneste jeg så var sykt mange små rosa/lilla prikker overalt. Jeg bestemte meg for å ta 250ug til 1time senere uten å få noe mer effetkt.. jeg hadde rett å slett for høy toleranse for å ture. jeg kjennte det svidde i øynene, noe jeg aldri har opplevd på samme måte før på lsd.
Jeg er ikke i tvil om at jeg tok 750ug lsd da jeg har fått disse lappene fra en svært troverdig kilde.

Noen dager gikk uten at jeg merket noe. Så røyka jeg litt pot.. å jeg fikk samme visuals som jeg fikk den dagen med 750ug bare mye mer intenst denne gangen. Det gikk litt og litt nedover, men det var veldig synlig ihvertfall i en uke. Jeg ser fortsatt rosa prikker å det er rundt et halvt år siden det startet. Jeg legger ikke merke til dem før jeg konsenterer på feks gensern min eller dyna mi, så er ikke noe jeg tenker over. Synns det er litt kult egentlig men kjekkt å kanskje fått svar på hva som har skjedd med synet mitt

Noen andre som har opplevd lignende eller kanskje har ett svar på dette?

Takk på forhånd
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo være en form for hppd. Jeg opplever at ting puster kraftig, tracere, elektriske mønster i div. greier. Hvis det er mørkt i rommet, så er det aldri mørkt for meg. Tror ikke jeg har sett ekte ''svart'' på mange år. Jeg har da enda synet, så tror ikke du skal være så bekymret. Opplever ikke rosa prikker da, det har jeg aldri sett. Du kan jo alltids forklare hva du opplever til en lege/ øyespesialist. lykke til, håper det går over.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For det første så er det en generell dum ide å "ettterdroppe" psykedelisk da man bygge opp en toleranse timer etter inntak. Det eneste som skjer er at du forlenger trippen merkbart.

Vell, det er ingen tvil om at du ikke har tatt 500ug da dette er såpass store doser at man merker om man er på det. Uten tvil.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tvilsomt at det er LSD du har hatt i deg... 750ug med LSD hadde tatt deg med til en verden man ikke er kapabel til å hverken forestille seg eller forstå. Høres ut som at din troverdige kilde har solgt deg research-chemicals.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For det første så er det en generell dum ide å "ettterdroppe" psykedelisk da man bygge opp en toleranse timer etter inntak. Det eneste som skjer er at du forlenger trippen merkbart.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det egentlig slik? Drikker man f.eks. sprit blir man jo fullere for hver enhet, og steinere for hver joint. Psykedelisk er merkelige greier, gitt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tvilsomt at det er LSD du har hatt i deg... 750ug med LSD hadde tatt deg med til en verden man ikke er kapabel til å hverken forestille seg eller forstå. Høres ut som at din troverdige kilde har solgt deg research-chemicals.
Vis hele sitatet...
Er sikker på at jeg tok lsd. Å dosen var 700-750ug. Fikk lappene fra en av europas største deep web vendors innenfor lsd og mdma. Og jeg Turet på samme batch 4 dager tidligere bare 250ug og det var en av di sykeste lsd tripsa mine sålangt

Vet godt selv at på en enkel lsd trip der 750ug blir intatt samtidig uten noen form for toleranse, hadde alt av virkelighet forsvunnet helt

Grunnen til at jeg ikke merket noe var toleranse. Jeg hadde 1times mellomrom på 250-250-250 så er ganske sikker på at en sterk toleranse ble byggd opp før de siste 500ug kicka inn. Toleranse bygger seg opp alt for kjappt å man bør ha minst 2-3uker med pause har jeg lært
LSD bygger ikke toleranse på samme måten som andre rusmidler, og hjernen trenger en god pause mellom hver gang for å prosessere en trip og komme i balanse igjen før LSD vil ha en god virkning igjen.
Tok 200uq for ca 10 dager siden, og tok 200uq igjen etter 4 dager. Hadde ikke i nærheten av samme virkning engang, var som en fis i vinden i forhold.
Utifra det jeg har lest så burde man vente minst 1 uke, men helst 2 mellom hver trip ved doser rundt 150 - 200uq.
Men så er vi alle forskjellige da, så man vet jo ikke før man har prøvd seg fram litt.
Selv ikke forskerene som studerer dette har kommet fram til hvordan LSD toleranse faktisk fungerer 100% enda.