Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2357
Anonym bruker
"Arg Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis av meg som har sagt han har testa heroin en gang og aldri fått lyst til å ta det igjen flytta til et belasta strøk på sensommern i fjor. Et par ganger jeg var der ringte det gatejunkies på døra men detta snakka han bort og mente de ringte på feil. Jeg har sett glasspipe der sånn lita håndpipe som man også kan røyke hasj på men han sier han kun røyker hasj i joint. Noen ganger når jeg har kræsja der etter byen går han i et annet rom å røyker og kommer ut med pupiller som er drit små, smiler euforisk og slukner ganske kjapt. Utseende hans har endra seg nå på ca 5 mnd, tynnere, mer uthult rundt øynene og nesten en annen hode form. Ser ikke så sliten ut men mer litt struma ut eh.
Han har hatt en heftig kokain avhengighet tidligere men sier han ikke rører noe annet enn hasj. Tror dere dette kan være kokain eller heroin han røyker?
Å sovne, samt små pupiller er ikke vanlig ved misbruk av kokain.
vel, opioder/opiater som f eks heroin gir små pupiller og er "ned dop"
kokain gir store pupiller og er "opp dop".

kanskje en grunn til at han ikke vil være helt åpen med deg?
"aldri fått lyst til å ta det igjen"
Kjipt å si det, men høres skikkelig ut som noe noen sier for å dempe mistanken om at man bruker jevnlig.
Er ikke det liksom greia med heroin også da, at det er så jævlig digg at det sjeldent blir med den éne gangen?

Alt du skriver høres veldig mistenkelig ut og peker i mine øyne mot at din venn potensielt skjuler heroinbruk. Kan også selvfølgelig være heeeelt tilfeldig at han har methpipe som tilfeldigvis kan brukes til heroin (men kun røyker hasj i joint). Kan også være heeeelt tilfeldig at masse junkier ringer på og vil komme inn og henge...

Kan selvfølgelig være helt feil, men spør du meg er det ganske obvious ut i fra det du skriver her at vedkommende mest sannsynlig har et større forbruk av et stoff enn han sier til deg.
Utifra det du skriver så er det uten tvil heroin han røyker. Hva lukter det etter han har røyket. Heroin har en ganske rar og ekkel lukt. Ikke sikkert du lukter noe vist han er god til å lufte ut eller røyker ut vindu eller under vifte eller noe da men.
Sist endret av Alge; 8. februar 2020 kl. 03:27.
Høres ut som heroin for meg også..... Det er vanlig å bli både tynnere og hul rundt øyner om man velge rus før mat hver gang det er lite penger osv. Jeg er slank på 90kg, er 100kg nå og litt småfeit. Jeg har også vært 170kg for et par år siden. Jeg var 70kg på heroin tiden min, tenk hvor jævlig jeg så ut. Hull i kinna osv. Må sies jeg tok speed lenge og mista mye vekt og muskler før jeg brukte mest heroin en periode.

s