Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 792
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til dere som bruker amfetamin, hva er hjertet deres på uten amfetamin og på amfetamin og med hvilke doser? Tar jeg en dose på 60-150mg så har jeg gjerne en puls på 140-170 i 24t. Vanlig hvilepuls ellers er på 55.
Har hvilepuls på ca 60. I løpet av en god kveld kommer jeg godt opp i 120-140 periodevis, men dagen derpå ligger jeg på rundt 100 før det normaliserer seg igjen utover kvelden.

Sitter ofte å kjenner etter alt for mye dagen derpå, på grunn av at jeg ofte sitter å strammer kroppsmuskulaturen så føles en del av musklene sliten ut dagen etter. Dette kan føre til litt smånoi, men så snart jeg blir opptatt med noe annet merker jeg ingenting av det lenger.
Normalt å få en god del høyere puls på Amfetamin!

Har noen peiling på hva som skjer om man kombinerer Betablokkere og Amf?
Har skjønt det sånn at betablokkere roer ned hjertet og senker makspulsen. Vil man i teorien kunne ta betablokkere sammen med speed og unngå skikkelig hjertebank og til og med potensielle problemer med hjertet som følge av høye doser?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Normalt å få en god del høyere puls på Amfetamin!

Har noen peiling på hva som skjer om man kombinerer Betablokkere og Amf?
Har skjønt det sånn at betablokkere roer ned hjertet og senker makspulsen. Vil man i teorien kunne ta betablokkere sammen med speed og unngå skikkelig hjertebank og til og med potensielle problemer med hjertet som følge av høye doser?
Vis hele sitatet...
Det ser ikke ut til å
være noe lurt å begi seg ut på, Det er en kjent interaksjon mellom betablokkere og amfetamin; https://relis.no/sporsmal_og_svar/3-...source=relisdb