Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4621
Ikke helt sikker på hvor jeg skal skrive dette så dere må bare flytte.

Hei, begynner og bli litt aktiv på freak forumet her og lurte bare på om noen som har vært borti tenken på og lage en app for forumet for IOS og android? Når jeg er på mobilen så henger siden seg ofte opp og er litt frustrerende og gå på pcen hver gang jeg skal besøke siden. Har prøvd forskjellige telefoner og like ille hver gang

Hva tenker dere? Er det sånn hos flere?
Hva slags telefoner har du forsøkt, jeg har _aldri_ opplevd at siden «henger seg opp». (Iphone 6s og iphone SE og iphone 11 pro)
Ios 11-13.

Er innom vaffal 50 ganger om dagen
Sist endret av lydmannen; 11. mars 2020 kl. 05:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Hva slags telefoner har du forsøkt, jeg har _aldri_ opplevd at siden «henger seg opp». (Iphone 6s og iphone SE og iphone 11 pro)
Ios 11-13.

Er innom vaffal 50 ganger om dagen
Vis hele sitatet...
Har prøvd Iphone fra 6-x. og en kompis sin samsung og likevell henger seg litt opp eller om jeg trykker på "forumliste" så kommer det ingenting.
Ser ikke poenget med å bruke tid og ressurser på å utvikle en app, eller poenget med å laste den ned når nettsida funker gull og er oversiktlig og fin på mobil.

Har vel hatt en 5-6 telefoner og aldri opplevd at sida henger seg opp eller noe. Alle lenkene i menyen inkl Forumliste fungerer som det skal.

Muligens du som har mye andre apper og ting på telefonen sånn at prosessoren din er "overloada" og og gjør systemet på telefonen for treigt.
Sist endret av celtseus; 11. mars 2020 kl. 06:39.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ser ikke poenget med å bruke tid og ressurser på å utvikle en app, eller poenget med å laste den ned når nettsida funker gull og er oversiktlig og fin på mobil.

Har vel hatt en 5-6 telefoner og aldri opplevd at sida henger seg opp eller noe. Alle lenkene i menyen inkl Forumliste fungerer som det skal.

Muligens du som har mye andre apper og ting på telefonen sånn at prosessoren din er "overloada" og og gjør systemet på telefonen for treigt.
Vis hele sitatet...
Muligens, men etter min mening så hadde det vært litt lettere å utvikle en app. Kan vell ikke være alene om det?
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Muligens, men etter min mening så hadde det vært litt lettere å utvikle en app. Kan vell ikke være alene om det?
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare lage denne appen da?
Sist endret av SkammeligNykter; 11. mars 2020 kl. 07:42.
Jeg er enig. La det skje!
Har blitt tatt opp noen ganger tidligere. Var vel også en som påstod han dreiv å utvikla en, uten at set skjedde noe mer.

Ellers enig i de over her. Ser ikke poenget, da freak er tilpasset mobil.
Sitat av reklame Vis innlegg
Ellers enig i de over her. Ser ikke poenget, da freak er tilpasset mobil.
Vis hele sitatet...
Freak er tilpasset mobil så godt som det lar seg gjøre all den tid basisen av freak er basert på noe som var mye mer vanlig for 20 år siden enn nå. Nemlig tabeller (html tables). At det er hull i tilpassingen her og der er vi klar over, men vi trenger informasjon om hva som skjer for å kunne feilsøke og fikse (screenshots, info om hvilken nettleser/plattform etc). Det finnes også "ferdige" apps for denne forumtypen til $xxx, men freak er ekstremt modifisert, så jeg tror ikke det går noe særlig enkelt.