Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 35583
Aha endelig ferdig, gikk veldig greit men nå kjenner jeg til definisjonen på "lang Helg"
Hvordan var oppholdet da, synes du? Fikk du masse karbonader eller?=p
Sitat av desiigner Vis innlegg
Hvordan var oppholdet da, synes du? Fikk du masse karbonader eller?=p
Vis hele sitatet...
Gikk greit, maten var forferdelig. Virket som de sparte penger.
Opphold greit, klippet glassfiber i 6 uker :P.
trøgstad,bruvoll, ilseng, vestre s, generelt alle åpne anstalter er helt ok for folk flest.. Om det er 3 mnd, ell 5.. Mange av de åpne anstaltene er fylt opp med folk som har korte dommer så om man får lang dom vill jeg anbefale og henge seg på med de med nogen lunde samme dom..
Disse åpne anstaltene er ganske så årleite iforhold til hva den vanlig mann tenker om det og sitte i fengsel..
Er selvfølgelig vakter man vill kaldkvele, folk som prater om så mye bullshit at man gjerne vill kaldkvele de åsså...
Beste er og snakke lavt, holde hodet høyt og lage en rutine...Min gikk i arbeid, trene, spise trene, lesing, tv, sove...
Osv osv.. Dette var på åpent..

Personlig foretrekker jeg lukket best over lengre dommer.. Mange vill sikkert ikke tro det, men dagene på lukket løper langt raskere enn på åpent...
Hva kan man ta med seg? Kan man ta med mobil, og la vaktene ta vare på denne til man slipper ut? Hva med shampo, hudkrem etc er det lov å ta med seg? Jeg har registrert denne kontoen kun for å ikke inkriminere min vanlige konto. Hva med medisiner som Paracet o.l foreskrevet av lege? Noen som har tips til ting det kan være lurt å ta med seg, som man kanskje ikke tenker på, når man har butikk rett i nærheten?Takker for svar, skal inn i løpet av en måneds tid.
Sist endret av Perereca; 20. oktober 2016 kl. 20:12. Grunn: Flere spørsmål lagt til
Sitat av Perereca Vis innlegg
Hva kan man ta med seg? Kan man ta med mobil, og la vaktene ta vare på denne til man slipper ut? Hva med shampo, hudkrem etc er det lov å ta med seg? Jeg har registrert denne kontoen kun for å ikke inkriminere min vanlige konto. Hva med medisiner som Paracet o.l foreskrevet av lege? Noen som har tips til ting det kan være lurt å ta med seg, som man kanskje ikke tenker på, når man har butikk rett i nærheten?Takker for svar, skal inn i løpet av en måneds tid.
Vis hele sitatet...
Tobakk/snus.. tannkrem , frysetørket kaffe.. bøker og allt av hygiene artikler.. digge joggebuker , sandaler etc.. bøker er viktig
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal inn 22 november. Har dom på 90 dager.. Noen som skal inn rundt samme tid??
Sist endret av Mr.Andersen; 29. oktober 2016 kl. 22:51. Grunn: Skrivefeil
Jeg skal inn om ca 2 uker. Skal sone 19 dager. Noen som vet hvordan treningsmulighetene er der?
Jeg skal inn 21. Vi kan vel sikkers snakkes der. Tar vel med meg noe. (i ræva)

Naturens egen lommebok.Hehe. Neida, men blir lugnt.

Blir en kort tur denne gangen da. Skal bare inn 4 uker.

Blir vel et glass med rivotril og noen valium. + sobrila jeg får av legen. (og kanskje litt but)

Ikke noe å grue seg til ihvertfall. Vi får røyke på cella, Sigg og nattings. Ingen bryr seg. SÅ står vi ute å snekrer flytebrygger, går inn spiller litt bordtennis, spiser (stort sett karbiser med poteter.) Så står vi i kø for å få sovemedisin og så er det kvelden.

Ta med deg noen bøker!

Eneste kjipe er at jeg går glipp av black friday tilbuda, sden jeg trenger ny laptop.

alle får flytende vallergan, blir ikke rusa av det men man får sove.

Og har du flaks og havner på celle som en som meg, så blir det natta trekk og kankje en valium eller 2.

De sjekker nemlig ikke 2ern så ta med deg piller inn hvis du kan.

Og hasj , da blir du kongen der inne hvis du klarer å ta med deg 50 i tuten.

Ta kvelden kl 22 og stå opp kl 7.00 Jobbe til 3. SPise middag kl 16.30. Se på TV et par timer stelle seg i kø. Gå på cella. Lese i boka i ca 1 time, Sove. SÅ er de på han igjen.

Det er kjipt, men det går fort sålenge man ikke tenker på det så mye. Sittet inne i 1 år før og tida flyr. Har du bare en kort dom så er du ute før du aner ordet av det.

Og for min del så står kammeraten klar med en iskald pils og et trekk når jeg går ut porten.

Og en linjer eller 2.

Og da! da kjennert du deg selv igjen!

DU får kjøpt så mye knark der inne uansett. Så ingenting å uroe seg for.

De setter tilogmed vin ute i skjulet der!
Sist endret av A-tillah; 4. november 2016 kl. 02:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Jeg skal inn 21. Vi kan vel sikkers snakkes der. Tar vel med meg noe. (i ræva)
Vis hele sitatet...
Dette virker svært idiotisk å skrive på et offentlig forum. Veldig lett for dem å sjekke de få som skal inn den 21.?