Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4237
Noen her som vet hvordan man gjør det? Skal kjøpe noe greier på darknet, men er ikke myndig så da er det jo ingen vits å sende inn Id etc, evt noen her jeg kan kjøpe av?
Bare å kjøpe av noen privat. Jeg har kjøpt og solgt btc i mange år.
R.i.p 23.04.2021
Nei ,kan lage bruker på Coinbase uten id men du får ikke kjøpt crypto men du kan motta og sende derifra.
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nei ,kan lage bruker på Coinbase uten id men du får ikke kjøpt crypto men du kan motta og sende derifra.
Vis hele sitatet...
Herlig, mulig å laste ned App på tlf? Evt hvilken?
R.i.p 23.04.2021
På Coinbase har man penga innen 20min som regel

Sitat av allgood Vis innlegg
Herlig, mulig å laste ned App på tlf? Evt hvilken?
Vis hele sitatet...
Ja appen heter Coinbase

Coinbase har krypto lommeebok på alle de nyeste kryproene.
Sist endret av Tarm; 25. mai 2020 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
På Coinbase har man penga innen 20min som regel



Ja appen heter Coinbase

Coinbase har krypto lommeebok på alle de nyeste kryproene.
Vis hele sitatet...
Skal laste ned coinbase wallet appen nå
kan også anbefale atomic wallet, om du skal ha lommebok.
Enkel å sette opp på pc og/eller mobile
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er nesten umulig å kjøpe bitcoin uten ID anonymt. Grunnen er at du må kunne overføre norske kroner for kjøpet via bank i første omgang. Det er sikkert mulig å kjøpe noe privat med P2P på f.eks Localbitcoins, men råder deg til å være forsiktig med dette. Stor risk for å bli svindlet, eller så betaler du ekstrem overpris.

Ettersom du ikke er myndig får du jo heller ikke opprettet konto hos noen børser, og fake ID er hvertfall risikabelt å bruke. Ellers står det mer info om å kjøpe bitcoin her som kan være til nytte- privatøkonomi.net/hvordan-kjope-bitcoin.

Har handlet hos veldig mange forskjellige børser i ulike land, og enda ikke møtt noen som aksepterer fiat (ekte penger) uten å ID sjekke brukeren med 18 års grense.

Sitat av Tarm Vis innlegg
Nei ,kan lage bruker på Coinbase uten id men du får ikke kjøpt crypto men du kan motta og sende derifra.
Vis hele sitatet...
Da er han vel like langt? Ettersom han ikke får kjøpt til å begynne med..
Sist endret av Stadheim12; 11. juli 2020 kl. 05:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Stadheim12 Vis innlegg
Det er sikkert mulig å kjøpe noe privat med P2P på f.eks Localbitcoins, men råder deg til å være forsiktig med dette. Stor risk for å bli svindlet, eller så betaler du ekstrem overpris.
Vis hele sitatet...
Jeg har en kammerat som har kjøpt og solgt bitcoins face to face igjennom localbitcoins noen ganger, han har aldri møtt på problemer. Sier ikke at man ikke skal være litt forsiktig tho.
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg har en kammerat som har kjøpt og solgt bitcoins face to face igjennom localbitcoins noen ganger, han har aldri møtt på problemer. Sier ikke at man ikke skal være litt forsiktig tho.
Vis hele sitatet...
Bra han har klart seg. Nå er det sikkert mange redelige folk som selger der og, men etter finanstilsynet innførte den nye registerordningen for vekslere av digital valuta så har mange selgere på LB forsvunnet.
Buy.Bitcoin.com kjøpte for 170usd uten id
Sist endret av Bluesky_; 11. juli 2020 kl. 05:48.
Sitat av Stadheim12 Vis innlegg
Bra han har klart seg. Nå er det sikkert mange redelige folk som selger der og, men etter finanstilsynet innførte den nye registerordningen for vekslere av digital valuta så har mange selgere på LB forsvunnet.
Vis hele sitatet...
Men så er det fortsatt minst 20-30stk som er trusted og som selger btc i Norge på localBtc også.. Flere av de har hundrevis av transaksjoner gjort og er ratet av folk som har kjøpt, så sjansen for å bli svindla er egentlig ganske så liten. Spesielt siden de også har en egen "escrow" funksjon hvor du kan få tilbake pengene om vendor ikke slipper btc.