Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3876
Heisann Freak's

Har nettop kommet over et pillebrett med noe som heter Tramadol Hydrochloride, pillene er i 50mg doseringer. Er dette noe å "ruse" seg på?
Vis det er, hvor mange mg må til for å oppnå en grei rus?

Kan tramadol sammenlignes med codeine eller er jeg på bærtur?


Min første tråd forresten, so take it easy on me fellas
Sitat av saitex Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Takk skal du ha Virker som en lærerik nettside
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Damn burde vel sett etter litt bedre om det var noen lignende tråder før la ut min egen men gjort er gjort.
Hadde faktisk akuratt samme virkningen på meg, det med å miste kukfølsen var ikke mye gøy men bortsett fra det var det en deilig rus. Takk btw
Sitat av NewJackHustler Vis innlegg
Damn burde vel sett etter litt bedre om det var noen lignende tråder før la ut min egen men gjort er gjort.
Hadde faktisk akuratt samme virkningen på meg, det med å miste kukfølsen var ikke mye gøy men bortsett fra det var det en deilig rus. Takk btw
Vis hele sitatet...
Var forsiktig bara..
Veldigt hoy risk att fa kramp anfall liknande de vid epilepsi paa tram.
Doser under 400mg bruker ikke vara noe problem, men jag har sett tillfaellen da personer ikke tagit mer en 300mg og fatt anfall.
Doser over 800mg vill jag allt annat en rekomendera,
4 venner till mig har fatt anfall av detta gift, med kramper, fradga og allt som medfolger.
En liten varning bara

Tram er ikke som andra opioider da den ikke bara verkat paa Mu og Delta reseptorerna utan ocksa paa serotonin.
Kan aeven anvendas som antideprisivt medel.
Men igen vill jag varna for doseringar paa detta preparat.

(unskylt alla mina stavfel o min svorska, men sitter med ett verdelost tangentbord i Thailand..)
Sist endret av Mitragynine; 19. juni 2011 kl. 13:43.