Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2493
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Så noen videoer på nettet om "five finger fillet game", så ganske enkelt ut, men når jeg skulle prøve failet jeg litt. Lagde en video hvis det var noen som var interresert..
Prøvde først med en slags tusj, så en blyant, så en kniv

Link til den: http://www.youtube.com/watch?v=-CW0Ry5H9-k

Har dere prøvd det før? Gjorde jeg det sakte/fort?
Egentlig ganske enkelt bare du holder på litt
Tøft å redigere filmen når du bruker kniven eller?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Tøft å redigere filmen når du bruker kniven eller?
Vis hele sitatet...
redigert, hvafaen?
det var alt for enkelt å se at du redigerte filmen slik at det så raskere ut enn det var. Bevegelsene ble helt unaturlige.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
det var alt for enkelt å se at du redigerte filmen slik at det så raskere ut enn det var. Bevegelsene ble helt unaturlige.
Vis hele sitatet...
Dere kan tro hva dere vil, men jeg vet jo selv at jeg ikke har redigert daaa
Du gjorde det for sakte, selv om du redigerte filmen.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Vet ikke hvordan, men tenkte editing med en gang jeg så kniven.

Sett opp en analog klokke vedsiden av deg neste gang.
Haha, ta det som en mann da! Du har speeda opp filmen, nå kan vi vel le av det alle sammen. Kjenner ingen som blunker så fort
Ser det på alt av bevegelser du gjør på filmen att den er speeda opp.
Sånn du dreit deg ut deluxe da, man ser jo det på blunkinga di :P
haha, det så jo ikke NESTEN ekte ut
Alltid bra når folk nekter for noe så obvious
Haha, du prøvde i hvert fall
Bfffh... Fake lang vei. Tragisk
Kniv-delen er til og med loopet, om jeg ikke ser helt feil!
skru på tvn i bakgrunn å gjør det i gjenn^^
Speedup... løl.
Alle youtubevideoene dine er helt latterlige! sorry..
redigert + at du treffer med kniven utenfor fingertuppene og ikke mellom fingra. du er tøff
Lite å finne på der nordpå? Hvor lang tid tok dette deg å gjennomføre? Fem minutter med kniven og en halv dag på å speede opp videoen?
Sist endret av Moreagain; 18. oktober 2010 kl. 01:07.
Tror du virkelig at den redigeringen av filmen var så bra at ingen så at du hadde økt hastigheten?
Sitat av Mcmak Vis innlegg
Tror du virkelig at den redigeringen av filmen var så bra at ingen så at du hadde økt hastigheten?
Vis hele sitatet...
Se noen av videoene hans, han er ikke 100 % stabil
Enn at jeg kasta bort over 1 minutt av livet mitt på å se denne filmen.. Utrolig
Blir ikke mora di sint når du lager merker i kjøkkenbordet?
Du skremmer meg
Du greide å ta fra meg noen sekunder med musebevegelse i livet mitt ved att jeg klikket på den YouTube linken, ikke nok med det, men jeg begynte å skjemmes når jeg så de andre filmene dine.
hahahahha, var du på sopp da du laga filmene dine eller?
Makan til uthenging! Tror gutten har skjønt at han er avslørt, og han tar sikkert hintet. Gylden (uskrevet?) forumregel: om noen har sagt det før deg, trenger du ikke si det igjen.
Det var ikke det at filmen ble speeda opp, men at når han bruker kniven går det i en loop.