Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 969
Hei. Vet noen hva som skjer ved mephedrone overdose? Og hvor mye man må ta for å få det? Har skaffet meg litt mephedrone og vet ikke helt hvor grensen går for det.

takker for svar

Mvh misterD
Jag tog en överdos en gång.
Överdos og överdos vet jag inte, men ca 1 gram.
Det var allt för mycket.
hade hält ut mephet i Grapebrus og drack allt på en gang.
Ruset kom intensivt og kraftigt,
Allt gick jävligt fort, om du sätt filmen Spun så var det mycket som de filmat i filmen, fast mer och extremare. Allt gick fortare en vanligt, hjärnan klarade knappt o följa med sig sjelv.
Synen skakade, hackade och vibrerade, og så gjorde även jag..
Gick ut på balkongen og såg hur träden marken Världen Andades och vibrerade och skakade av energier.
Allt var EXTREEMT overwhelming og intrycken var för många och för mycket på en gång, hjärnan klarade det knappt så allt hackade och skakade och var totalt Kaos.

inget att rekomendera.
jag var daglig Brajrökare innan i två år, men den kvällen fick mig att bli nykter tills idag. Detta var ett halvt år sedan.

Det finns folk som liker dessa doser, men jag vill inte rekomendera någon, börja smått, öka försiktigt!!!
Trådstarter
9 0
Ja kjenner igjen det med at alt går fort og det der. Tok en dose på 400mg tror jeg det var. Og BOOM den smalt godt. Var med en god kompis, og det hjalp. Han sa jeg skulle slappe av og ta det med ro Alltid godt å ha en kompis når man føler noe går for langt. Skal ikke ta så stor dose igjen. Tar heller noen små og tar det med ro =)