Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2013
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Heisann, Freaks!

Tenkte jeg skulle dele opplevelsen min fra i dag da jeg ga cannabutter et forsøk! De fleste har, i alle fall som jeg har merket, blitt lært at man må ha ganske så mye weed for å lage mat ut av det. Det er alt for mange som mener at man ikke kan lage mat ut av mindre mengder cannabis. Jeg er ikke cannabis-"pro" eller kokk, men jeg presterte fint å bli fjern på et par muffins der jeg hadde blandet inn cannabutter produsert ut av drøye 2 gram med en standard weed-type, og en grei klatt med Tine Meierismør, som jeg lot vannkoke i 15 min. Selvfølgelig burde dette stå mye lenger, og det forstår jeg jo. Men om man har "dårlig" tid og vil mekke noe raskt som også fungerer, så er dette i alle fall et av mine svar! Til sammen med noen få ingerdienser tok hele prosessen for å lage meg grei mat laget med cannabis/THC som gjorde meg fjern... 30 minutter ONLY.

Jeg er på familiebesøk lengre opp i landet, og derfor er jeg ikke stor fan av å måtte "snike meg bort" bare for å bli litt fjern. Jeg hadde med meg cirka 3 gram på flyturen. Grunnen til at jeg bare har drøye 2 gram igjen er fordi jeg dagen tidligere hadde røyket 0,4-5 gram. I dette øyeblikk som jeg skriver dette har det gått circa en time siden jeg spiste muffinsene, jeg er god og høy.

En av små budsa jeg benyttet meg av.
http://oi47.tinypic.com/245eu09.jpg

Jeg startet ved å ta en grei klatt med Tine Meierismør. Jeg smeltet dette raskt i en kjele. Deretter puttet jeg de grinda grammene opp i en dl-måler, der jeg deretter helte oppi smør. Blandet rundt oppi dl-måleren med en gaffel i et hyppig minutt. Deretter fylte jeg en kjele med vann, som jeg satt på svak varme. Oppi vannet la jeg dl-måleren slik at smøret ikke skulle koke. Lot dette stå i 15 min, med litt røring og fikling av og til. Da minuttene hadde gått filtrerte jeg smøret igjennom en sil oppi en liten mugge. Det ble smøret jeg brukte i muffinsene mine.

http://oi48.tinypic.com/zx74mv.jpg

http://oi50.tinypic.com/6j0ti1.jpg

A real mafakkin' awesome dude bruker øyemål, så det var i grunn det jeg forholdt meg til! Tok litt mel oppi en liten bolle, tilsatt litt salt, sukker, et egg, vanilijesukker og smøret som er the key ingredient i disse muffinsene.

http://oi46.tinypic.com/2vj3p8i.jpg

Fant frem to muffinsformer og helte oppi deigen. Satt de i ovnen på 200 grader og lot de stå i cirka 15 min. Lot de kjøle seg ned i 10 min, så var de klare til å bli spist.

http://oi48.tinypic.com/2ih2bt5.jpg

Her sitter jeg nå med et smil om munnen, i og med at jeg ikke har testet cannabis oralt før, og er overasket over at disse små budsa mine fungerte så greit i smøret. Ventet i en times tid etter at jeg hadde spist muffinsene, og ble finfin som sagt. Det burde prøves uansett! Det er jo også fritt frem hva en vil bruke smøret til, så da kan man være kreativ!
Sist endret av Avion; 22. februar 2013 kl. 16:31.
Du ble "fin-fin" på to gram cannabis oralt? Jeg hadde vært ute å reist mellom planetene jeg.. Du bør definitivt sette av mer tid til tilberedning av smør hvis du vil ha dine pengers verdt i effekt.
To gram oralt er vel ganske mye på en person, de fleste hadde vært ute i verdensrommet en plass etter en slik mengde om det er gjort skikkelig.
Som de to over her sier, hadde du gjort dette ordentlig så hadde du flydd i verdensrommet eller hengt over doskåla og spydd om du hadde fått full effekt av de to grammene. Selv blir jeg rimelig tura om jeg kun mekker 0,3-0,4 for meg selv.

Ellers var det en grei rapport.
Min oppskrift på å oppgradere seg til Your Highness i et hus med foreldre:
Kopp med smør i mikroen - bland inn ønsket mengde urt. Fyll opp med varm melk og kakaopulver (som du aldri klarer å røre skikkelig inn). Svelg og prøv å ikke brekk deg.

Sist helg ble jeg så spacet at jeg klarer nesten ikke å tro det. Og for 30 minutter siden tok jeg ca like mye. This will be a night to remember. Og da snakker vi nærmest i underkant av 0,4 G. Men god brunings, og jeg fyrer opp/koker sjeldent så.
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Trådstarter
Sitat av gwalskar Vis innlegg
Du ble "fin-fin" på to gram cannabis oralt? Jeg hadde vært ute å reist mellom planetene jeg.. Du bør definitivt sette av mer tid til tilberedning av smør hvis du vil ha dine pengers verdt i effekt.
Vis hele sitatet...
Om du/andre også leser det jeg skrev i første avsnitt så ser dere at jeg er klar over at det kan stå lenger, men at dette ble en "hurtig" metode som fungerte fint for meg, og kanskje bedre på mange andre. Jeg er også ganske så innrøyket og herdet på en del strains, hvilket også kan være mye av grunnen til at jeg ble "fin-fin".

Sitat av Dos Equis Vis innlegg
To gram oralt er vel ganske mye på en person, de fleste hadde vært ute i verdensrommet en plass etter en slik mengde om det er gjort skikkelig.
Vis hele sitatet...
All THCen har nok ikke rukket å gå ut etter 15 min, nei! Men det var fin funk i muffinsene for min del

I dag blir det å lage noe diggdiggdiiiigg ut av O.G. Kush, og denne gangen skal jeg bruke lenger tid på prosessen
Sist endret av Avion; 24. februar 2013 kl. 10:25.
har flere ganger laget thc snaps.gjør følgende:kjøp ei halv med 60% ta videre en 5-15 gram god rev og ha det i spriten(grinded).la det stå ei god uke med litt rysting av flaska inimellom,

Bland deg en god dramm og voila du er skak som ei skøyte.