Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 3623
King of Spooning
Acidous's Avatar
Var på fest på fredagen, og hvem tror du faen ikke dukka opp?
Joda, broren til eksen min. En kar med et forskrudd syn på enkelte ting.

Han skulle selvfølgelig banke meg, og grabba tak i meg med den ene neven.
Fyren er jo ikke akuratt så stor selv om han er en del år eldre enn meg, men jeg prøvde jo så klart å snakke han fra det.
Det resulterte i at han slo meg 3 ganger i hodet mens vi stod og holdt hverandre på avstand med nevene festa rett under kragene på jakkene våre, men dessverre for han slo han ikke hardt nok til at det gjorde meg noe. Dette gjorde da at han klikka helt og brølte; "Bli forbanna da for helvete!", noe jeg selvsagt ikke ble siden jeg faen ikke ville slåss.

Så sparka og slo han meg litt mens vi fremdeles stod og holdt hverandre fast, noe som heller ikke gjorde store skaden, så jeg begynte å dra han inn mot huset hvor festen var for å få noen til å få han til å slippe meg.
Men når jeg kom bort til døra så begynte de fire kameratene hans som stod rundt å hjelpe han ved å dra meg ut så jeg gikk på trynet på bakken. Jeg kom meg opp og fyren tok "headlock" på meg, men jeg klarte uansett å denge han i bakken, og stod over han og holdt han nede. Men tror dere faen ikke at da kom en av disse kjekke kameratene hans og hoppa på meg så jeg landa på bakken igjen.

Nok en gang kom jeg meg opp og hadde fremdeles overtaket, men tatt i betraktning at han hadde med seg fire kamerater som tydeligvis bare venta på at jeg skulle begynne å denge han eller noe så de kunne pryle meg så stakk jeg heller...

Det irriterer meg så sinnsykt at den feige pingla som til og med eller en god del år eldre enn meg ikke klarer å slåss aleine.
Vurderer å knekke hvert eneste bein i kroppen hans neste gang jeg møter han og han ikke har alle kameratene sine med seg.

Slike folk som han kan bare brenne i helvete, spør du meg!
hyggeli fredagskveld får man si..
Hmm.. Hva er det du vil vite da?
Var dette ett spørsmål? Hva var egentlig meningen med denne posten?
Har flere slike folk her i Hamar og, er så forbanna surt! Du kommer i bråk med 1 fyr og 1 minutt seinere står det 5 andre rundt og bare venter på å slå deg helseløs. Feiginger!
knekk de beina du finner. verden VIL bli til et bedre sted!
Hadde jeg vert deg, ville jeg gitt tilbake med samme mynt, og skaffet deg en gjeng med 4 stk (inkludert deg) og tatt han en gang han var alene, slik at han (han=broren til eksen din) fikk sett hvordan det var.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av q-wEr
Hmm.. Hva er det du vil vite da?
Var dette ett spørsmål? Hva var egentlig meningen med denne posten?
Vis hele sitatet...
Måtte få det ut!

Og i tillegg kanskje se hva andre mener om saken
q-wEr: Hvorfor i all verden vil han gjøre det når han greier å ta han alene?
Opprinnelig postet av Mantus
q-wEr: Hvorfor i all verden vil han gjøre det når han greier å ta han alene?
Vis hele sitatet...
Er litt greitt å vise den feigingen hvordan det er å bli tatt av 4 stk, da. Slik at de vinner en overlegen seier
Sist endret av q-wEr; 15. mai 2004 kl. 20:56.
dette minner jo om gjengoppgjør.
vi var på handballturnering i danmark og midt i uka skulle vi på disco. vi stelte og pyntet oss, å gikk bort til discoet. selfølgelig møter vi på en mindre gjeng med innvandrere (kunne like gjerne vært dansker, men akkurat denne gangen var det innvandrere, ingen rasisme), de skubbet borti oss å fucket rett å slett opp. vi gjorde ikke noe bare ignorerte dem og så rart på dem.

senere på discoen kommer de igjen 3 ganger så stor gjeng, nesten ingen av dem noe særlig store men de var jo en hel bande. noen av de 'kuleste' begynte å hoppe på oss mens vi danset ,mens resten av banden sto rundt å passet på så vi ikke gjorde noe med dem.

sånn oppførsel er rett å slett tragisk i mine øyner.
7 mot 20++ er feigt, det sier jo seg selv.

(som sagt lenger oppe dette kunne ha vært hvilken som helst rase, bare for å ha orden på den saken.)
Hvorfor lage mer trøbbel ut av det? Er egentlig ikke vits

Tenk med hodet ikke med knyttenevene.
enig med deg der dani, du synker bare til deres nivå.
selv om du kan tenke rolig inne i deg selv hva du lett kunne ha gjort med hver enkelt av dem :P
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Jeg har jo den filosofien at dersom jeg først skal slåss så skal jeg ivertfall slåss rettferdig!
Hvorfor var han broren til eksen din så keen på å gi deg juling i første omgang?

Har vel ingen ting med saken å gjøre, men ble litt nysgjerrig....
Jeg er ingen fan av slossing og banking, men jeg hører endel historier fra voksne mennesker som har hamlet opp med trøbbel og her skal jeg prøve å forklare en litt blurry en.

En stor kar jeg kjenner kom i trøbbel med noen mc folk da han var i byen en tur, tror det var det vanlige "dytte på skuldera" greiene. Kvelden endte med at 3-4 mc folk prøvde å jule han opp, men han er sterk og rask så han tok de.
Samme natten kom de 11stk og knakk et av beina hans, deretter stakk dem ned til pub'en igjen. Karen jeg kjenner sa at han fant seg raskt noen krykker og gikk ned til pub'en og spanderte en øl-runde på dem. Deretter var de "even".

Jeg har også hørt flere slike situasjoner & jeg liker måten de jeg kjenner hamler opp med bråk på.


Edit: Poenget mitt var, hvorfor kan ikke vi unge også være voksne og bli venner etter en hard dag?

Edit2: Knekk noe og vent på at han skal gjøre noe.
Sist endret av lynzh; 15. mai 2004 kl. 21:08.
Viss noen hadde knekt et ben på meg uten grunn, hadde jeg i hvert fall ikke spandert øl på dem! Må være litt av en kar han der som du snakker om!
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av HOT_DOG
Hvorfor var han broren til eksen din så keen på å gi deg juling i første omgang?

Har vel ingen ting med saken å gjøre, men ble litt nysgjerrig....
Vis hele sitatet...

Han mente visst jeg hadde "skjenkt hu og forsøkt å få hu med på uanstendige saker" (har sensurert litt av det han sa ).
Men det er jo noe som ikke stemmer i det hele tatt, og fyren nekter jo å høre på verken meg eller hu...
hmm.. hørtes ikke bra ut.
sånne mennesker som ikke klarer å ordne opp i ting på en ordentlig måte er så jævlig irriterende!

Kjipt ass! de ødela vel ikke hele helga di dakars?
Opprinnelig postet av steinarlima
Viss noen hadde knekt et ben på meg uten grunn, hadde jeg i hvert fall ikke spandert øl på dem! Må være litt av en kar han der som du snakker om!
Vis hele sitatet...
Du ser på det helt feil, han banket 3-4 av dem tror jeg. Dem knakk et av beina hans, dermed var de 'even'. Dessuten tror jeg han gjorde det så han ikke kom i problemer med dem lenger. Jeg synes det var en god ting å gjøre, så slipper mc jengen å lure på om han skal komme å gjøre mer faenskap, og han slipper å tenke på om dem skal gjøre mer faenskap.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av fr3ak
hmm.. hørtes ikke bra ut.
sånne mennesker som ikke klarer å ordne opp i ting på en ordentlig måte er så jævlig irriterende!

Kjipt ass! de ødela vel ikke hele helga di dakars?
Vis hele sitatet...


Neida, ikke hele helga...
16. er det bånn gass igjen

Tok ikke noe særlig skade av det heller da...
Bare noen blåmerker på den ene sida av kroppen, pluss en liten hevelse på bakre del av hodet(der han traff 3 ganger på rad)
Opprinnelig postet av Acidous
Neida, ikke hele helga...
16. er det bånn gass igjen

Tok ikke noe særlig skade av det heller da...
Bare noen blåmerker på den ene sida av kroppen, pluss en liten hevelse på bakre del av hodet(der han traff 3 ganger på rad)
Vis hele sitatet...
huff ille nok
Hvor i landet er det dette sjedde ?
gammel var han fyren ?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Opprinnelig postet av Acidous
Jeg har jo den filosofien at dersom jeg først skal slåss så skal jeg ivertfall slåss rettferdig!
Vis hele sitatet...
Den er god, R-E-S-P-E-K-T!
Fordrar ikke folk som er pingle og så er kun tøff i trynet pga de har en bataljon i ryggen!

Men å skambanke fyren når han er alene hjelper nok fint lite...
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Wiggles
Den er god, R-E-S-P-E-K-T!
Fordrar ikke folk som er pingle og så er kun tøff i trynet pga de har en bataljon i ryggen!

Men å skambanke fyren når han er alene hjelper nok fint lite...
Vis hele sitatet...

Ja, du har nok muligens rett i det.
Men jeg kommer jo aldri til å bli kvitt han.
Han kommer til å prøve å banke meg hver jævla gang han ser meg, og han har som oftest en kamerat eller ti på lur bak en busk...
Acidous, Har du gjort noe vs: exen din siden han er forbannet på deg?
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Lynzh
Acidous, Har du gjort noe vs: exen din siden han er forbannet på deg?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet om ivertfall...
Han har vært slik helt siden jeg begynte å date hu, og han gir seg jo faen ikke heller.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Hvor gamle er folkene det er snakk om? og du?
Altså jeg vil ikke tro du kan snakke fornuftig med "sånne folk."
"Sånne folk" forstår vel bare knyttneven...
Og da har vi den kjente "Vold avler vold" og da havner du i en ond sirkel. Er fyren i gjeng eller noe?
Jøsses. Har fått stengt ett par tråder i min tid, men at denne lever er oppsiktsvekkende. Lurer på hva som ville skjedd hvis en kar med 3 poster, og ikke 546 hadde satt i gang denne.

Er ikke meninga å være grinebiter, men likhet for loven!

--------
Edit: For å holde søppelet rent holder jeg meg til denne posten for å svare på ytringer a-la den under.

-Hvor mange ganger har ikke folk fått beskjeden: Ser dette ut som et (settinnettellerannether)forum???

Da lyder mine ord: Ser dette ut som et gjetthvasomskjeddepåfyllaforum?

Selv om jeg kaster stein nå, så er jeg ikke uten synd.
<------HYKLER.

Sist endret av Gilgamesj; 15. mai 2004 kl. 22:15.
det diskuteres jo, noe som et forum er til for?
synes det var greit å vite at det ikke bare var min vennekrets som syntes den 'vi er flere enn dere' slost-metoden av feig.
:P
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Wiggles
Hvor gamle er folkene det er snakk om? og du?
Altså jeg vil ikke tro du kan snakke fornuftig med "sånne folk."
"Sånne folk" forstår vel bare knyttneven...
Og da har vi den kjente "Vold avler vold" og da havner du i en ond sirkel. Er fyren i gjeng eller noe?
Vis hele sitatet...

Han er vel i 20-åra tror jeg... Jeg er noen år yngre enn han da...
Kan vel ikke akuratt kalle det gjeng, men de kameratene hans kommer jo "to the rescue" med en gang jeg får overtaket...


-Hvor mange ganger har ikke folk fått beskjeden: Ser dette ut som et (settinnettellerannether)forum???

Da lyder mine ord: Ser dette ut som et gjetthvasomskjeddepåfyllaforum?
Vis hele sitatet...
Det er ikke akuratt hva som skjedde som er det sentrale her heller da... Er i stor grad også måten det skjedde på, da disse folka tydeligvis ikke klarer å slåss en og en, men må ha en stor gjeng for å banke en stakkarslig person.

Sist endret av Acidous; 15. mai 2004 kl. 22:19.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Til dette kan jeg bare si BAH!
Fyren plager meg litt, kjenner et par sånne, men har ikke hatt trøbbel med noen. (Heldigvis)
Men hvis han gjør det igjen ville jeg hvertfall konfrontert han, med noen kompiser i bakgrunn som "passer på", og sagt at du synes han er helt utrolig feig! Og hvis han vil sloss så be han om å fjerne "livvaktene" sine. Slik at det iallefall blir en fair kamp...
Sånn feighet er det nesten over alt i nå. Blir en "kul" gutt banka opp av en annen så løper han bare hjem å tilkaller hele familien, venner osv...Jeg er ikke rasistisk men det er mange innvandrere på skolen min som pleier å være frekke for å så banke opp andre med flere-mot-en metoden
Opprinnelig postet av Acidous
Det er ikke akuratt hva som skjedde som er det sentrale her heller da... Er i stor grad også måten det skjedde på, da disse folka tydeligvis ikke klarer å slåss en og en, men må ha en stor gjeng for å banke en stakkarslig person.
Vis hele sitatet...
Og det har nyhetsverdi mener du? Du prøver med andre ord å beskrive en samfunnsutvikling du ser på som negativ; At mennesker samler seg for å brutalt angripe et mindretall. (Deg i dette tilfellet, men også det hopetall mennesker verden over som utsettes for uberettiget vold hver dag)

Hvis dine intensjoner var å starte en debatt om voldskriminalitet, så fortjener du honnør.

Jeg lar herved sarkasmen og stridsøksa ligge. Det er vel ei grunn til at jeg ikke har modereringsrettigheter.
Opprinnelig postet av reznor
Sånn feighet er det nesten over alt i nå. Blir en "kul" gutt banka opp av en annen så løper han bare hjem å tilkaller hele familien, venner osv...Jeg er ikke rasistisk men det er mange innvandrere på skolen min som pleier å være frekke for å så banke opp andre med flere-mot-en metoden
Vis hele sitatet...
Sånn er det på skolen min og, er det en utlending som havner i bråk tar han med seg onkler, tanter og resten slektstreet for å sloss. Blir ikke akkurat så retferdig slosskamp nei.
Et Tips bare:


Nå er det jo noe som heter Lovens lange arm!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Lovens lange arm er ikke å anbefale vil jeg tro.
Det kan få konsekvenser. Spesielt hvis fyren har kompiser, aka "livvakter"
Politiet i Norge er undeprioritert i statsbudsjettet. Men dette er noe politikerne har lovet å gjøre noe med til neste år.

Det er grunnen til at Politiet ikke har vært så "hjelpsomt" når det har vært angående anmeldelser og voldssaker.

Men en ting, Wiggles, lovens lange er definitivt å anbefale i slike saker. Politiet slår urhardt ned på slike "payback-missions".. Det er da de virkelig setter seg i aksjon.
Hold deg inne, hold deg ved dataen, Det er det tryggeste
Vet ingenting
Vold løser ingenting. (Nesten iallfall)
Så det du gjør er å drite i hele greia, det funker bra.
Du skulle grisebanka fyren.
"Never argue with idiots! They just drag you down to their level and beat you up with their experience!"
Sist endret av syko16; 16. mai 2004 kl. 01:31.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
[For self protection purposes only]
*Sette seg ned og mekke stungun av engangs kamera*
[/For self protection purposes only]
Hehe.......er så leit det der ass. Opplevd det jeg også:

Hadde skole hockey mot jordal og nesten hele jordal satt på tribunen. Da skulle jo disse jordal"gutta" tøffe seg for skolen og takle oss. Noe som gikk heller dårlig og vi begynte å ta igjen. Da begynte jordal med skitene knep og slå med køller og hender og alt mulig. Jeg tok en liten hvilepause for å roe meg ned etter litt for å ikke lage noe bråk men når jeg kom utpå var det en som klinte til meg i fjeset. Jeg lada opp fra bak ryggen og klinte til han i nakken med kølla så han dattt rett i isen for jeg ble så jævlig sur. Da tok jo selvfølgelig jordal skole helt av og jeg gikk i garderoben. Vi kom da til finalen men jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle spille den så dusjet og tok meg god tid. De andre hadde allerede gått ned til en butikke noen hundre meter unna og jeg skulle møte dem der og kjøpe meg noe mat. Men når jeg kom ut tror du ikke det stod en gjeng med "wolla-tasser" og skulle banke meg =P heldigvis er jeg noe godt trent og de greide ikke følge etter ;D selv om jeg løp med sekk og noe i henda ;P treige idioter ass. Fått høre at de skulle komme til skolen min i senere tid men ikke sett noe til dem så samme f ;P
slå tilbake? neeh...jeg foretrekker å drite ut folk offentlig i stedet for å ty til makt, de som må slåss for å få frem sine poenger er stort sett så dumme at de ikke har noen mer siviliserte måter å uttrykke seg på. Så for de av oss som er heldige innehavere av iq > skonummer får man bare knekke dem med humor og sarkasme.

har fungert hver gang for meg i alle fall
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av moridin
slå tilbake? neeh...jeg foretrekker å drite ut folk offentlig i stedet for å ty til makt, de som må slåss for å få frem sine poenger er stort sett så dumme at de ikke har noen mer siviliserte måter å uttrykke seg på. Så for de av oss som er heldige innehavere av iq > skonummer får man bare knekke dem med humor og sarkasme.

har fungert hver gang for meg i alle fall
Vis hele sitatet...
Eneste problemet er at etter du har knekt de med humor og sarkasme så knekker de deg med balltre og knokejern!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Hehe, vil tro det spørs på hvor flink du er til å knekke de psykisk, vil tro at la oss si du treffer på de i byn mens de er sammen med masse damer og kompiser, og så klarer du å drite de ut så utrolig at de mest har lyst å grine. Da vil jeg ikke tro at de kommer med balltre og knokejern.
Poenget er at du må knuse psyken deres, du må komme over en viss "terskel" for å si det sånn.
Jeg tror at om det er en helg gjeng og bare deg, tror jeg de har knust visse vitale deler på deg, før du kommer halvveis med din krigføring.
fikk en jævli god ide...

hva om du tente på en trillebår (hjulet)
.. sett det på et bål eller no...

til hjule smeller..
også kjører du det over hodet hannes sånn cirka tre- tjue gangser...


skal love deg at han komer til å huske det etterpå...
man kombinerer det jo selvfølgelig med strategisk tilbaketrekning, man gidder ikke kjempe slag man ikke kan vinne
Opprinnelig postet av Bad|Arne
fikk en jævli god ide...

hva om du tente på en trillebår (hjulet)
.. sett det på et bål eller no...

til hjule smeller..
også kjører du det over hodet hannes sånn cirka tre- tjue gangser...


skal love deg at han komer til å huske det etterpå...
Vis hele sitatet...
[offtopic]
Yess.. Go søppelposter!
[/offtopic]

Tror nok denne tråden blir stengt snart.. "
Slå først, konverser etterpå" er teite. Deal done, case closed.