Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 745
Eg skal kjøpe en nye pc, og lurte på om noen kan vudere om denne pcen er bra eller dårlig.

CM Storm Stryker Gaming Big Tower
Corsair TX 750W PSU
Intel® Core i7-3770K Processor
Intel® High Performance Liquid Cooling
ASUS P8Z77-V, Socket-1155
Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB
ASUS GeForce GTX 680 4GB PhysX CUDA
Crucial m4 SSD 2.5" 256GB
Seagate Barracuda® 1TB
Samsung DVD Writer, SH-224BB
Sist endret av EyeLax; 5. desember 2012 kl. 17:10.
Hva skal den brukes til?
Skal bruke den hovedsakelig til spill og streaming/videoredigering til youtube. skal vare i 2 år minst før jeg bygger på noe
Har du mulighet ville jeg oppgradert strømforsyninga til noe annet, har den der selv og angrer.. Bråker, er ikke modulær, lite watt, ikke særlig effeltiv i forhold til andre..
Lite watt? 750W er da ganske mye.
Da er det en fin liste Ville muligens byttet ut 680 med 670 da det er nesten samme ytelse. En modulær PSU er også kjekt å ha, Corsair AX760 er ikke et dumt valg.

Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Har du mulighet ville jeg oppgradert strømforsyninga til noe annet, har den der selv og angrer.. Bråker, er ikke modulær, lite watt, ikke særlig effeltiv i forhold til andre..
Vis hele sitatet...
750 er da nok watt det, Frufsa har AX750 og kjører 680 SLI
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Da er det en fin liste Ville muligens byttet ut 680 med 670 da det er nesten samme ytelse. En modulær PSU er også kjekt å ha, Corsair AX760 er ikke et dumt valg.



750 er da nok watt det, Frufsa har AX750 og kjører 680 SLI
Vis hele sitatet...
Ahh, my bad, gikk litt fort i svingene, trodde det sto 650
Eg har kanskje rådd til denne psuen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600426&CKS=PCW , men det er bare kanskje.
Vil dere ellers tro at den psuen som jeg har valgt er bra eller bare ok?

P.S Grafikkortet bruker 300 watt
Sist endret av EyeLax; 5. desember 2012 kl. 18:04.
Sitat av EyeLax Vis innlegg
Eg har kanskje rådd til denne psuen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600426&CKS=PCW , men det er bare kanskje.
Vil dere ellers tro at den psuen som jeg har valgt er bra eller bare ok?

P.S Grafikkortet bruker 300 watt
Vis hele sitatet...
vurder ax 750 istedet, 850 er kjent for coilwhine.
Ikke Værst På PC
Vurder denne psu-en: God og billig!
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
vurder ax 750 istedet, 850 er kjent for coilwhine.
Vis hele sitatet...
Da har jeg vært heldig, for min har ikke gitt en eneste lyd dette året jeg har hatt min
OT: Hva skjer om et skjermkort krever 550W og strømforsyninga man har bestilt er på 500W ?
Tror nemlig jeg har dritet meg ut på en ordre.....er det helt ubrukelig eller funker det?
Så i bunn og grunn så kan eg bare kjøpe 750watt PSUen som jeg har valgt?