Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 1988
Hello.. hello.. It's good to be back, it's good to be back.

Litt lei av Turbo akkurat nå, men Spektrum var fet konsert. En av de bedre, men ikke den beste. Klerer ikke velge noen favoritt akkurat nå, men det har vært moro ihvertfall.
Nå har jeg etterlengtede halvannen uke fri før det er ut igjen til Hulstfred og Roskilde osv. Har tatt endel bilder så skal se om jeg får scannet noe så fort de er fremkalt.
Historier kommer kanskje senere, men som man sier..
"What happens on the road.. stays on the road."

Gleder meg til å se tv opptaket, si ifra om noen får det rippet i høy kvalitet.
Når kommer det på tv?

comicz --> Litt enig, men var jæveli lenge å vente, var der fra halv 7 til...... 23.30? Husker ikke helt..... Men det var topp!
uhm konserten var ferdig 23.40 :-p

de skulle begynne 21.45, begynte vel ca 22 ellerno...
så man på programmet så man at det var masse før turboneger; jeg var ikke der før halv åtte. Så JR Ewing, slappa av litt osv, og Turboneger... for å ikke glemme de 7 gangene jeg var på do den kvelden :P
Var faktisk 5 ganger innom jentedoen....... Lukta mer som en guttedo der etterhvert.

Grunnen til at jeg var der tidlig var for å stå fremst ved scenen. Funka i noen timer til jeg måtte pisse......... Umulig å presse seg frem igjen.