Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2481
Kjenner noen som har noe Racemisk Amfetamin. Er det noe funk i det, og hvor mye må jeg isåfall ta?
Det er lurt å holde seg unna det stoffet vis en kan. It burn`s your brain

Max_Minus
Det betyr bare at det er renere, men du trenger mindre for å få funk.
Det er såvidt jeg husker bare L antiomere av Amfetamin som er biologisk aktivt og vanlig Amfetamin består av 5o/5o L og D
http://en.wikipedia.org/wiki/Racemic
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er D (dekstro) som er aktivt i seg selv og L (levo) blir aktivt sammen med D men påvirker mer på kroppen en psyken. Det er ren D amfetamin (metamina) som de fleste mener gir en best rus. Mer dopamin og euphori. Racemisk er vel nesten all gate makka og er circa 50/50 ja. Det sier ingenting om styrke, begynn med 50mg eller no hvis du er usikker
Personlig har jeg aldri fått det til å funke spesielt bra, får utrolig hjertebank bare, tror jeg kasta i meg ett brett eller to. Ville valgt å holde meg unna alt som inneholder ordet amfetamin , det fører ikke særlig mye godt med seg, kanskje der og da, men er lurt å tenke litt lenger frem i tid