Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 746
Jeg sitter her med en oppgave fra en nabo: å bytte tastatur på en Laptop som har fått en del saft over tastaturet. Dette har medført at enkelte av bokstavene ikke fungerer, samt at trådløst nett av/på ikke fungerer lenger.

Problemet er at jeg får ikke kontaktet HP siden de krever at det skal være garanti på maskinen for at de skal kunne gjøre noe.

Hva gjør jeg nå? Finnes det noe sted å skaffe et sånt tastatur? Pris? Sted?
Ebay er din venn! Tilfeldigvis sitter jeg faktisk med en ødelagt Dv6 maskine her nå,men fungerendes tastatur.
Hurdur: er det dv6-3000so ?
Hva skjedde når maskinen klikket?
Hvor i landet bor du? Haugesund?

Ebay fant jeg maskiner i Storbritannia, hadde vært litt greit med noe lokalt og billig.
Bor i Toten området.
Maskinen datt i gulvet, og sendte ikke lenger signal til skjermen. Regner med at tastaturet fortsatt fungerer, men det er bittelitt bøyd. Er desverre ikke 3000so, og jeg ser at tastaturene er langt fra like i følge google bilder..
Hurdur: Takk likevel for at du forsøkte å hjelpe.