Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1333
Hei

Kaninen i huset gnagde over ladekabelen til min bærbare pc. Pc døde med en gang. Er pc ødelagdt for alltid eller funker den igjen med ny kabel? ps kaninen overlevde :-)
Japp, er bare å kjøpe en ny lader eller kabel
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Mest sannsynlig er Pcen ok ^_^

Bra og høre at kaninen fortsatt lever i beste velgående
Trådstarter
4 8
takk for svar. Da ordner jeg ny kabel og bur til Kanin
Sitat av jarman76 Vis innlegg
takk for svar. Da ordner jeg ny kabel og bur til Kanin
Vis hele sitatet...
Clas Ohlson har greie multiladere med forskjellige endestykker som kan brukes til flere typer datamaskiner som ikke er så altfor dyre. Syndt at kaninen overlevde. Jeg hadde kverket den da.
Sist endret av Fuzzybossen; 13. januar 2013 kl. 11:59.
kjøp lader på ebay, bare søk opp pc merke ditt og sleng på "charger"
Sitat av koalafant Vis innlegg
kjøp lader på ebay, bare søk opp pc merke ditt og sleng på "charger"
Vis hele sitatet...
Det kan være fryktelig skummelt.
Har også en kanin som tygger på alt av ledninger...
Ta en tur på Clas Ohlson og kjøp teip med borrelås, det liker ikke kaninen min å tygge på.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Clas Ohlson har greie multiladere med forskjellige endestykker som kan brukes til flere typer datamaskiner som ikke er så altfor dyre. Syndt at kaninen overlevde. Jeg hadde kverket den da.
Vis hele sitatet...
Disse funker forresten ikke på HP maskiner. Så om du har det må du kjøpe en ordentlig lader.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Disse funker forresten ikke på HP maskiner. Så om du har det må du kjøpe en ordentlig lader.
Vis hele sitatet...
de skal funke fint på hpmaskiner i og med at pakkene inneholder alle typer ladekabler. HP har ikke egne ladekabler
Sitat av kaan921 Vis innlegg
de skal funke fint på hpmaskiner i og med at pakkene inneholder alle typer ladekabler. HP har ikke egne ladekabler
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg hadde en HP maskin før og fikk de aldri til å fungere helt. Så ble jeg fortalt i butikken at det pleier ikke å fungere på HP. Så da fikk jeg en original lader heller
Trådstarter
4 8
fikk ordnet meg lader i Sverige :-) men nå står det "Reboot and select proper Boot device or insert Boot media in selected Boot device and press a key.
Reformater, mest sannsynlig har noen av oppstartsfilene blitt korrupt etter strømbruddet.
Sitat av koalafant Vis innlegg
kjøp lader på ebay, bare søk opp pc merke ditt og sleng på "charger"
Vis hele sitatet...
Du kjøper ikke fake ladder, de kan gi ugjevn laddig som øedelegger batteriet over tid.
Viss ikke kaninen gnagde gjennom sjølve PCn burde nok PC være OK :P
Trådstarter
4 8
har ikke noe cd til den pc så spørs om den bare får hvile i fred :-)

fikk tak i cd, men får beskjed om att den ikke finner hardisken. byttet hardisk men finner ikke denne heller. Noen som kan si meg hva som skjer?