Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 709
Jeg skal kjøpe en bærbar pc fra multicom.

http://www.multicom.no/SystemConfigu...;c:100561;fl:0

Den skal skaffes med full HD skjerm, men den er ikke på lager før den 30. oktober. Jeg har perm den 15. og hadde håpet å kunne hente den da.

Noen som har noe erfaring med tidene til muticom når det gjelder skjermer eller lignende fra underlevberandører?

Ër det noen sjangse for at den kan komme på lager til den 15 oktober?
Jeg tviler på at den vil komme på lager 15 dager før oppgitt tid. Uansett er det også lite sannsynlig at PCen vil være klar så fort de har fått skjermen på lager, vanligvis bruker de ca. 1 uke på å sette sammen maskinene.
Jeg hadde tenkt å kjøpe pcn med disse spesifikasjone:

15.6" Wide-LED skjerm 1920x1080 Full-HD

Intel® Core™2 Duo P9700 prosessor, 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 25W

320GB SATA 7200RPM 2.5"

4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz

ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3, 1066MHz DDR3

Vet at det mest sansynlig er et skudd i blind, men er det noen som vet om en pc som har ca. de samme spesifikasonene?

er det noen som vet om en bærbar pc som har noe av de samme spesifikasjonene som multicom sin pc?
Sist endret av sixfeetunder; 20. september 2009 kl. 17:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.