Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 905
Hei.
Har akkurat mottatt min splitter nye Samsung 9 Series Ultrabook. Det viser seg dessverre at h-tasten må trykkes mye hardere ned enn de andre tastene for å fungere. Er dette noe man kan reparere selv? Eller må pc-en sendes inn? Takker for svar.
Samsung har vel sin egen support og garantiverden. Jeg ville ringt dem å hørt hva de foreslår, er du heldig sender de bare en ny. Prøver du fikse dette selv kan du bare kaste garantien.
Som Yalla sier, ALDRI prøv og fiks noe sjøl viss du har garanti. Gjorde det på mitt Koss headsett, ene siden fungerte ikke så bestemte meg skjære opp ledningen og se om jeg kunne gjøre noe, og det kunne jeg ikke. Gikk da til clas ohlson og de blankt nektet meg nytt headsett... Bruk heller garantien
Tror ikke garantien ryker om du prøver å fikse en tast? Du kan prøve å dirke opp knappen med en sløv kniv eller et smalt objekt som ikke skader tastene men kommer under. Skal ikke være noe problem og ta av tasten ta vekk eventuelle rusk O.L så sette på knappen igjen. Er ikke helt sikker på det med garantien men det er det jo bare å sjekke på garanti informasjonen. Så ikke prøv dette om du ikke er helt sikker, men jeg har selv gjort dette å etterpå byttet tastatur med et annet. Så for meg var det ikke noe problem. Håper dette hjelper